fluefiskern Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er en bloddråpesvermer Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Da er bildebidragene lagt ut og klare til avstemning i fotokonkuransen. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det er en bloddråpesvermer Stikker den? Ser temmelig skummel ut spør du meg... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Det er en bloddråpesvermer Stikker den? Ser temmelig skummel ut spør du meg... Den er kjent for og ta live av isbjørner,det er grunnen for at det ikke lengere er isbjørner og se i Lofoten Endret 26. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 hehe. kan vise seg å være nyttig da. Her for et par dager siden snødde det, så hvis vi får en isbjørninvasjon kan de være fine å ha i bakhånd... Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er vel igrunn en vanlig sommerfuglart. Så stikker vel like mye som alle andre sommerfugler. Mener jeg leste engang at de er giftige (cyanid), så de er ikke egnet som menneskeføde Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvis du har lyst til og være med på fototreff i Halden er det en tråd her! Akkurat nå pågår avstemning ang tid og sted! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Har ikke kunne vært innom adobe.com i hele dag. Noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
Con Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Har ikke kunne vært innom adobe.com i hele dag. Noen andre som opplever dette? Ser ut til å være nede.. Kommer ikke inn her heller. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Har ikke kunne vært innom adobe.com i hele dag. Noen andre som opplever dette? Ser ut til å være nede.. Kommer ikke inn her heller. Jeg kom inn akkurat nå Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg kommer ikke inn til http://adobe.com. Jeg kom inn på Flash og Air sine nedlastningssider. Lamt. Trenger Adobe Reader. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Eller bare Foxit Reader? Gratis og raskere. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg kommer ikke inn til http://adobe.com. Jeg kom inn på Flash og Air sine nedlastningssider. Lamt. Trenger Adobe Reader. Denne linken? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Eller bare Foxit Reader? Gratis og raskere. Støttes. Og legg til at det kræsjer sjeldnere (har brukt Foxit ett år og enda ikke opplevd at det kræsjer). Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har fått eit bilete i lokalavisa - små gleder. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Uuu, gralla! Ble det lommepenger? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hadde nesten hele baksiden av lokalavisa med 4 bilder fra Twilight premieren for ett par uker siden. Onde tunger vil ha det til at jeg SÅ filmen også men det er bare rykter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hadde nesten hele baksiden av lokalavisa med 4 bilder fra Twilight premieren for ett par uker siden. Onde tunger vil ha det til at jeg SÅ filmen også men det er bare rykter. Du kan jo alltids skylde på at du var for full til å huske filmen Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har ikke så veldig ofte bilder i lokalavisa (hadde et par i fjor dog), men nesten kvær gang jeg kommenterer noe på nettsiden, kommer det i avisa neste dag i en spalte med utdrag fra kommentarfeltene på nettsiden... Utrolig irriterende noen ganger, da det ikke er alltid de tar med resten av diskusjonen, som gjør at kommentarene ikke bestandig make sense. :/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvordan får dere bildene deres i trykk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå