Riot™ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Den hadde faktisk vært helt OK på 3ghz. Lightroom hadde ikke gomlet opp maskinen liksom. Tingen er at hovedkortet er mongis. Valgene for overklokkene er grå. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Da er bildene mine fra Photo Walken ute. Photostream Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Jeg var på photowalk i Trondheim idag. Jeg var på den i Oslo. Noen bilder kan dere se her. Man kan tydelig se at du trasket rundt i et urbant strøk Tom Noen av bildene har du fått til veldig bra,spesielt P1010741 gjorde seg. Endret 24. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Mine bilder som jeg lastet opp kan ikke bli sett av avloggede folk. Why? =o Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 For at diskusjon.no skal spare litt båndbredde vel. Også en grunn til å bruke no annet for å hoste bildene =) Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Noen flere her som har opplevd å slenge inn et bud på en nettaksjon og uventet vinne den? Akkurat nå gleder jeg meg til Nikons 28mm 1.4, og sukker litt over bankkontoen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Haha, jeg glemte å si at det er på Flickr. På flickrgruppen. Meh, jeg fant svaret. Må visstnok vente litt ettersom kontoen min er helt ny og nettopp har lastet opp 5+ bilder. Latterlig. Lenke til kommentar
Con Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Noen flere her som har opplevd å slenge inn et bud på en nettaksjon og uventet vinne den? Akkurat nå gleder jeg meg til Nikons 28mm 1.4, og sukker litt over bankkontoen. Jepp! Kjøpte tydeligvis en Canon 70-200mm F4L IS USM nettop... Stakkar kontoen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Man kan tydelig se at du trasket rundt i et urbant strøk Tom Noen av bildene har du fått til veldig bra,spesielt P1010741 gjorde seg. Takker og bukker. Nå er det vel enkelte som mener at Oslo ikke er urbant, kun en provinsby i nord-Europa ... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Noen flere her som har opplevd å slenge inn et bud på en nettaksjon og uventet vinne den? Akkurat nå gleder jeg meg til Nikons 28mm 1.4, og sukker litt over bankkontoen. Øhm. Det var jo et svært uvanlig objektiv å tilfeldig ende opp med... Hva måtte du ut med?? Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Noen flere her som har opplevd å slenge inn et bud på en nettaksjon og uventet vinne den? Akkurat nå gleder jeg meg til Nikons 28mm 1.4, og sukker litt over bankkontoen. Øhm. Det var jo et svært uvanlig objektiv å tilfeldig ende opp med... Hva måtte du ut med?? Jeg vet det, eksotisk så det holder. Det ble i overkant av 10.000, så det er bedre enn hva de vanligvis går for. Har sett på den noen års tid, og innbiller meg den nye (enda dyrere) på 24mm 1,4 er litt i videste laget. Dette skriver jeg fra rettferdiggjøringsmodus. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Grattis, det er en meget god pris for det objektivet Lenke til kommentar
arela Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Noen flere her som har opplevd å slenge inn et bud på en nettaksjon og uventet vinne den? Akkurat nå gleder jeg meg til Nikons 28mm 1.4, og sukker litt over bankkontoen. Øhm. Det var jo et svært uvanlig objektiv å tilfeldig ende opp med... Hva måtte du ut med?? Jeg vet det, eksotisk så det holder. Det ble i overkant av 10.000, så det er bedre enn hva de vanligvis går for. Har sett på den noen års tid, og innbiller meg den nye (enda dyrere) på 24mm 1,4 er litt i videste laget. Dette skriver jeg fra rettferdiggjøringsmodus. Gratulerer! Har tenkt på denne lenge, men har både AI f/2.8 og f/2 utgaven, så jeg får smøre meg med tålmodighet og evt vente på ny 35mm. 10 lapper er en fin pris, så gled deg med kjøpet. Du får neppe problemer med å få igjen pengene om du angrer. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 This is not the date channel Nei. Dette er "chatte"-kanalen. Så sug min imaginære internettkuk og kvel deg på e-spermen. Av alle ting å kverulere på. Man kan bli misantropisk av mindre 2 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 J@cob! Endelig! Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg har tilbringt dagen på flyshow. Etter jeg begynte med foto som hobby har fotograferingen fått meg til å dra på mye som jeg sikkert ikke hadde gjort ellers. Konkluksjonen etter dagens utflykt er at neste gang skal jeg ha med campingstol og holde foran ørene isteden for å prøve ta bilde av en F16 som driver med lavtflyging rett foran meg (alternativt ta med hørselvern). Ja og til slutt så må jeg huske på å kjøpe meg mer tele enn 100mm. Nå må jeg bare se om det kan være noen bra på minnekortene. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er det noen her som eier 28-tommersversjonen av Westcott Apollo-softboxen som kan si meg hvor de kjøpte den? Evt vet om noen som forhandler den i Norge/Sverige? Er på utkikk etter en, men har lite lyst til å bestille fra over dammen. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg har tilbringt dagen på flyshow. Etter jeg begynte med foto som hobby har fotograferingen fått meg til å dra på mye som jeg sikkert ikke hadde gjort ellers. Konkluksjonen etter dagens utflykt er at neste gang skal jeg ha med campingstol og holde foran ørene isteden for å prøve ta bilde av en F16 som driver med lavtflyging rett foran meg (alternativt ta med hørselvern). Ja og til slutt så må jeg huske på å kjøpe meg mer tele enn 100mm. Nå må jeg bare se om det kan være noen bra på minnekortene. Oj, hvor var dette? Jeg vil også tilbringe dagen på flyshow. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Oj, hvor var dette? Jeg vil også tilbringe dagen på flyshow. Lista Flystasjon, en nedlagt miitærflyplass. Flyshowet kalles Warbird Airshow og det var andre året i år. Blir sikkert neste år også. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Lista Flystasjon, en nedlagt miitærflyplass. Flyshowet kalles Warbird Airshow og det var andre året i år. Blir sikkert neste år også. Spennende! Må prøve å komme meg en tur neste år (om det blir neste år). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå