olegunnaro Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 For min del er fotogleden mye større når man ser gjennom en skikkelig stor og lys optisk søker, kontra en liten og ekkel skjerm. Ellers er det mange situasjoner hvor jeg heller ville hatt et P&S istedet for DSLR. Jeg er dog for vinglepetter til å greie å bestemme meg for et kompaktkamera med det første. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Aldri. Noen som kan anbefale http://www.mpex.com/browse.cfm/4,12324.html ? Er det noe mer jeg trenger enn dette forutenom bakgrunnsrullegardin? Er jo rimelig og virker som greit studiobelysning. Eller? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Noen som skal på photowalk i morgen? Scott Kelbys World Wide Photo? i Oslo. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg er riktignok ikke oppe i 25 kilokroner i utstyr enda Det kommer, bare vent Jeg har hatt 25 kilokroner i utstyr 2-3 ganger nå. Pentax, Olympus og nå Sony. For min del er fotogleden mye større når man ser gjennom en skikkelig stor og lys optisk søker, kontra en liten og ekkel skjerm. Det var den søkeren, ja. Den er kjekk, den Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 i Oslo. Me too. Ikke noe BDSM på meg. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ikke noe BDSM på meg. Sånt passer bedre på vinterstid. Helst før påske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Me too. Ikke noe BDSM på meg. Er yppersteprest i BDSM! Jeg har hovedsete i Rom(p)a.. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Slik eg ser det er dSLR mykje meir stabilt enn P&S. Eg vil ha noko å stola på, blir bilete dårlig skal det vera min feil, ikkje kamera sin. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Slik eg ser det er dSLR mykje meir stabilt enn P&S. Eg vil ha noko å stola på, blir bilete dårlig skal det vera min feil, ikkje kamera sin. Er det dumt av meg å lure på hva P&S er? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Point and Shoot = kompaktkamera Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er det noen av dere som har tenkt følgende; 'Hva er vitsen å ha speilrefleks og objektiver til 25K. Jeg får mest sannsynlig tatt de samme bildene med en god P&S til 3-4K.' Neh. Jeg kunne nok fått like dårlige bilder, men hva skulle jeg da brukt tid og penger på? Akvarium? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Point and Shoot = kompaktkamera Det var det jeg trodde, men fant ingen oversettelse som i mitt hodet stemte med P og S. Er det noen av dere som har tenkt følgende; 'Hva er vitsen å ha speilrefleks og objektiver til 25K. Jeg får mest sannsynlig tatt de samme bildene med en god P&S til 3-4K.' Neh. Jeg kunne nok fått like dårlige bilder, men hva skulle jeg da brukt tid og penger på? Akvarium? Det er nok å bruke penger på. Og desverre ofte litt få penger. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 hva heter denne lille gummi tingen som man har rundt søkeren, klart og miste min Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 hva heter denne lille gummi tingen som man har rundt søkeren, klart og miste min Øyemusling? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 hva heter denne lille gummi tingen som man har rundt søkeren, klart og miste min Øyemusling? åssen finner jeg ut hvilken som passer til mitt 500d? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 hva heter denne lille gummi tingen som man har rundt søkeren, klart og miste min Øyemusling? åssen finner jeg ut hvilken som passer til mitt 500d? http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=eyecup+500d&_sacat=0&_odkw=eyecup&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=m270 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 åssen finner jeg ut hvilken som passer til mitt 500d? Just fucking google it? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Kjapt spørsmål, sikkert kommet opp flere ganger andre steder og men.. ND4 filter, hvor effektivt er dette mtp solnedgang, bilder av div. vannfall med lengre lukkertider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå