Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mener dere, jeg mener det er opp til hver enkelt om man kommer seg opp av dritten eller ikke. Det blir for lett å skylde på mobbing.

Hvordan kan du si noe slikt!? Makan til idioti skal man lete lenge etter.

Du burde passe på litt hva du skriver her inne, tror du tråkker på manges tær her inne nå.

Lenke til kommentar

Det mener dere, jeg mener det er opp til hver enkelt om man kommer seg opp av dritten eller ikke. Det blir for lett å skylde på mobbing.

Hva men personer som lider psykisk etter å ha vært i krig? De har sett svært nære kompiser blitt sprengt i fillebiter, selv drept andre, opplevd granatsjokk osv. Men disse er vel også bare svake individer som ikke gidder prøve å komme seg ut av disse lidelsene.

Makes sense!

Lenke til kommentar

Hva men personer som lider psykisk etter å ha vært i krig? De har sett svært nære kompiser blitt sprengt i fillebiter, selv drept andre, opplevd granatsjokk osv. Men disse er vel også bare svake individer som ikke gidder prøve å komme seg ut av disse lidelsene.

Makes sense!

Det er ikke mobbing, som var tema.

Folk som opplever død og tragiske hendelser har jeg forståelse for, narkomane osv kan jeg også skjønne sliter psykisk, men mobbing er noe jeg mener man selv skal ta tak i når man opplever det og ikke la det gå så tett innpå en at man får lidelser i en alder av 50.

Lenke til kommentar

Juppi. Kjørte 35 minutt med scooter til en kjempefin plass med flott lys fra sola som stod lavt på horisonten bak meg. Trodde endelig at jeg skulle få muligheten til å ta bildet som skulle sette ny standard innen landskapsfotografi, men neida. Gikk av scooteren med et smil om munnen, trasket bort stien som førte til havet, dro opp kameraet og tok et prøveskudd, kikket på skjermen.. "Demo"... Fy fasan.

Lenke til kommentar

Juppi. Kjørte 35 minutt med scooter til en kjempefin plass med flott lys fra sola som stod lavt på horisonten bak meg. Trodde endelig at jeg skulle få muligheten til å ta bildet som skulle sette ny standard innen landskapsfotografi, men neida. Gikk av scooteren med et smil om munnen, trasket bort stien som førte til havet, dro opp kameraet og tok et prøveskudd, kikket på skjermen.. "Demo"... Fy fasan.

Demo = demolition ?

Lenke til kommentar

Mr.Olsen .. Du går ut ifra din egen helse , og din egen -antageligvis- sterke psyke.. Du tenker ikke på at mennesker har forskjellig utgangspunkt . Jeg tåler antagelig mer på enkelte områder enn du gjør,og motsatt, men jeg ville ikke rakke ned på deg for det. Ett ord kan faktisk velte en persons liv fullstendig, sånn er det bare. Folk er ikke svake gå grunn av det, de har bare ett annet utgangspunkt enn det du har. Da er det ditt ansvar å vise empati for det mennesket, og i det minste ikke gjøre det verre..

• Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10034970

Hva tror dere?

Jeg syns det er noe snodig med det. For det første, hvorfor filmer man noe slikt? Hvorfor reagerer ikke båtføreren?

Det siste undrer jeg over og, med en så stor hval burde det også kommet et større sprut? Hvis en hval kommer gjennom vannet? Burde ikke da båtføreren reagere på en måte som du sier :hmm:

Muffins!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...