Mr. Purple Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 typisk at jeg ikke har penger før 1 august, har tilbud på dette nå: 50mm F1.4, nypris 2 995,- selges kr 1 450,- 35mm F2.0, nypris 2 295,- selges kr 1 100,- DO WANT! Hvor fikk du det tilbudet? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 jupp, 50mm er vistnok solgt, men 35mm, gah, want! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det mener dere, jeg mener det er opp til hver enkelt om man kommer seg opp av dritten eller ikke. Det blir for lett å skylde på mobbing. Hvordan kan du si noe slikt!? Makan til idioti skal man lete lenge etter. Du burde passe på litt hva du skriver her inne, tror du tråkker på manges tær her inne nå. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 jupp, 50mm er vistnok solgt, men 35mm, gah, want! Huff, merker at det frister noe veldig... Nei, spare og heller bruke de ekstra kronene på ferie. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det mener dere, jeg mener det er opp til hver enkelt om man kommer seg opp av dritten eller ikke. Det blir for lett å skylde på mobbing. Hva men personer som lider psykisk etter å ha vært i krig? De har sett svært nære kompiser blitt sprengt i fillebiter, selv drept andre, opplevd granatsjokk osv. Men disse er vel også bare svake individer som ikke gidder prøve å komme seg ut av disse lidelsene. Makes sense! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Skal ikke låne den bort i tja, 1-2 mnd's tid da? ;P skal tilbringe mesteparten av august på hvaler og mye fint å ta bilde av der:P Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Det mener dere, jeg mener det er opp til hver enkelt om man kommer seg opp av dritten eller ikke. Det blir for lett å skylde på mobbing. Hva men personer som lider psykisk etter å ha vært i krig? De har sett svært nære kompiser blitt sprengt i fillebiter, selv drept andre, opplevd granatsjokk osv. Men disse er vel også bare svake individer som ikke gidder prøve å komme seg ut av disse lidelsene. Makes sense! Det er ikke mobbing, som var tema. Folk som opplever død og tragiske hendelser har jeg forståelse for, narkomane osv kan jeg også skjønne sliter psykisk, men mobbing er noe jeg mener man selv skal ta tak i når man opplever det og ikke la det gå så tett innpå en at man får lidelser i en alder av 50. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Dette er desverre noe du ikke har peiling på Olsen. Skremmende uttalelser. 4 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Juppi. Kjørte 35 minutt med scooter til en kjempefin plass med flott lys fra sola som stod lavt på horisonten bak meg. Trodde endelig at jeg skulle få muligheten til å ta bildet som skulle sette ny standard innen landskapsfotografi, men neida. Gikk av scooteren med et smil om munnen, trasket bort stien som førte til havet, dro opp kameraet og tok et prøveskudd, kikket på skjermen.. "Demo"... Fy fasan. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Juppi. Kjørte 35 minutt med scooter til en kjempefin plass med flott lys fra sola som stod lavt på horisonten bak meg. Trodde endelig at jeg skulle få muligheten til å ta bildet som skulle sette ny standard innen landskapsfotografi, men neida. Gikk av scooteren med et smil om munnen, trasket bort stien som førte til havet, dro opp kameraet og tok et prøveskudd, kikket på skjermen.. "Demo"... Fy fasan. Demo = demolition ? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Korrekt. Andre gangen denne uken jeg har glemt en vital del til kameraet når jeg drar ut på fototur. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Kanskje på tide å ta en ekstra sjekk om alt er med før du trasker ut av døra? Lenke til kommentar
Con Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har begynt å ta ett kjapt bilde av utgangsdøren på vei ut. Bare for å forsikre meg om at alt er på plass Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Mr.Olsen .. Du går ut ifra din egen helse , og din egen -antageligvis- sterke psyke.. Du tenker ikke på at mennesker har forskjellig utgangspunkt . Jeg tåler antagelig mer på enkelte områder enn du gjør,og motsatt, men jeg ville ikke rakke ned på deg for det. Ett ord kan faktisk velte en persons liv fullstendig, sånn er det bare. Folk er ikke svake gå grunn av det, de har bare ett annet utgangspunkt enn det du har. Da er det ditt ansvar å vise empati for det mennesket, og i det minste ikke gjøre det verre.. 4 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10034970 Hva tror dere? Jeg syns det er noe snodig med det. For det første, hvorfor filmer man noe slikt? Hvorfor reagerer ikke båtføreren? Endret 22. juli 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10034970 Hva tror dere? Jeg syns det er noe snodig med det. For det første, hvorfor filmer man noe slikt? Hvorfor reagerer ikke båtføreren? Det siste undrer jeg over og, med en så stor hval burde det også kommet et større sprut? Hvis en hval kommer gjennom vannet? Burde ikke da båtføreren reagere på en måte som du sier Muffins! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 quick question; 150w omformer fra 12v til 220v holder til å lade mobiler og sånt i bilen? hva med laptops? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå