Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt enig med Lars, uasett hvilken situasjon man tar bilde av noen i, er det noen i verden som tenner på det, og tar seg en runk til det. Synes pedofilihysteriet tar litt av noen ganger. Er jo folk som reagerer på småunger som bader nakne til og med these days. :/

Enig i det du sier der. Mye rare folk i verden :) Men her er det en mor som har tatt bilde av datteren sin på toalettet, for så å poste det på multicom.no sin veldig offentlige side på facebook..

Lenke til kommentar

Jepp. Og ikke minst alle ubehagelighetene hun kommer til å bli utsatt for NÅR alle på skolen får se det.. Selv om det er lenge siden mine skoledager nå, så regner jeg med at barn fortsatt kan være grusomme!

Det er en mye større bekymring enn om noen pedofile klarer å finne noe interessant i bildet.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet - tviler på at jenta tar noe skade av det. Viser jo heller ikke stort mer enn om hun hadde hatt på seg truse/badebukse. Kanskje litt småflau situasjon om noen på hennes egen alder ser bildet, men hva er sjangsen for det? Ikke mange barneskoleelever med Facebook, og man må være spesiellt interessert for å være fæn av mulitcom.no på facebook...

Lenke til kommentar

Det er en mye større bekymring enn om noen pedofile klarer å finne noe interessant i bildet.

Jepp. Jeg har ett nært familiemedlem som fortsatt (i 20 årene) sliter enormt mye på grunn av all trakaseringen h*n ble utsatt for på skolen.. Ord kan drepe!

Lenke til kommentar

50mm'ern min ble brukt ca. aldri. Liker zoomobjektivene mine, og 70-200VR er dritbra på FX, spesielt i bryllup.

Edit: Jeg skrev et essay på min eksamen som ble godt tatt imot av sensor, jeg kalte det "Grow Up" noe flere burde gjøre. Psykiske problemer rammer svake mennesker, og de kan kun gjøre noe med det selv. De som sitter inne og syns synd på seg selv flere år etter at noen kalte vedkommende feit er det ikke noe synd på. Verden er hard, learn to live with it.

Endret av Mr. Olsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare for å leke djevelens advokat litt; hva skader det noen om en patetisk pedofil sitter og runker til et feriebilde av en unge?

Kvalmt å tenke på? Ja, for all del.

Skadelig? Nei, jeg vil ikke tro det.

Ærlig talt. Noen ganger får du meg virkelig til å lure. Tenker du før du trykker send?

To poeng for å klare å provosere undertegnede.

Lenke til kommentar

Litt enig med Lars, uasett hvilken situasjon man tar bilde av noen i, er det noen i verden som tenner på det, og tar seg en runk til det. Synes pedofilihysteriet tar litt av noen ganger. Er jo folk som reagerer på småunger som bader nakne til og med these days. :/

Hva har det at enkelte tar anstøt av nakne badende barn med pedofili å gjøre?
Lenke til kommentar

Vel, det virker på meg som om at så lenge et barn er nakent, er det skittent og feil for noen folk, samt at noen oppfatter det som en gylden mulighet for pedofile. Barn må da få bade nakne om sommerene, er da ingen ting som er mer naturlig enn det?

Helt enig.

Men det betyr ikke at det er klokt å spre bilder av dem på fjaseboka, og at det er greit at pedoer runker over bildene.

Men tror jeg dropper dette emnet jeg. Er mer i humør til å tenke på hyggelige ting.

Lenke til kommentar

Vel, det virker på meg som om at så lenge et barn er nakent, er det skittent og feil for noen folk, samt at noen oppfatter det som en gylden mulighet for pedofile. Barn må da få bade nakne om sommerene, er da ingen ting som er mer naturlig enn det?

Hvor går grensa? Om jeg som 19-åring hadde tatt av med shortsen på stranda ville jeg blitt bura inne.

Lenke til kommentar

Er enig med Lars jeg.

Og det er også så utrolig usaklig usannsynlig sinnsykt mange bilder av barn, med og klær på internett at sjangsen for at noen "misbruker" ditt bilde er så usannsynlig svinnende liten at jeg ikke helt ser problemet. Seriøst. Google "Children Bathing" eller noe slikt på Google Images, får instantly 3ish millioner hits. Good luck med å SEO bildet ditt til topp 1000 der.

Lenke til kommentar

Tim: Helt enig i at man burde være forsiktig med facebook, akkurat det toalettbildet synes jeg dog var harmløst.

Marius: Har ikke fundert så veldig mye på akkurat det, men når de begynner på barneskola kanskje? Finnes dessuten nudiststrender om du har trang for å bade "naturel". :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...