Nautica Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Her er noen blinkskudd. Beklager klarer ikke og dy meg "Self neutered in 3... 2... 1..." . Endret 21. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Argh! Tre dager på konferanse ved Bodensee i Syd Tyskland/Østerrike, og så har jeg glemt kameraet! Det er jo psykoflott her. Tsk. Tsk. Du får stikke innom en fotosjappe og kjøpe deg et kamera. I hvilken av de skjønne byene er du? Lindau, Friedrichhafen, Konstanz, ?. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg trøster meg med at jeg vet jeg er i godt selskap... Skjønner ikke hvor du har det fra? Ok, da. Been there done that ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dere som har facebook profil: Jeg blir glad som en lakselus om dere liker dette bildet. Dere må like multicom.no for å få opp like knappen på bildet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dere som har facebook profil: Jeg blir glad som en lakselus om dere liker dette bildet. Dere må like multicom.no for å få opp like knappen på bildet. Jeg liker det ikke. tryneboka vel og merke Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dere som har facebook profil: Jeg blir glad som en lakselus om dere liker dette bildet. Dere må like multicom.no for å få opp like knappen på bildet. Kan vi som ikke har profil på fjesingboka også like bildet? Det var jo et fint bilde. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dere som har facebook profil: Jeg blir glad som en lakselus om dere liker dette bildet. Dere må like multicom.no for å få opp like knappen på bildet. Kan vi som ikke har profil på fjesingboka også like bildet? Det var jo et fint bilde. Joda, dere kan like det hvor mye dere vil, men det hjelper meg ikke å vinne en 550D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Joda, dere kan like det hvor mye dere vil, men det hjelper meg ikke å vinne en 550D Men vil du deg så vondt? Som å bruke en 550D mener jeg Den får vel plass i batterirommet på huset ditt ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Men vil du deg så vondt? Som å bruke en 550D mener jeg Den får vel plass i batterirommet på huset ditt ... Tja, ja. 550D + 50 1.8 er jo en liten og koselig kombinasjon. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Sannsynligvis den kombinasjonen (vel, 350D) som redda meg i faget Trykk og Foto... For tegne kan jeg nemlig ikke. Endret 21. juli 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ingen lottomillioner denne onsdagen heller... Skjønner ikke hvordan jeg skal få råd til alt kamerautstyret jeg "trenger" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tja, ja. 550D + 50 1.8 er jo en liten og koselig kombinasjon. Det er det forsåvidt. Men fast 50mm på 1.6x crop? Nei takk. 28mm f/2.8 derimot er en behagelig brennvidde i tillegg til at det blir smått og trivelig. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg kjører 50mm 1,4 på 7D til walkaround og det meste av studio jobbing.. :=) Funker bra for meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg kjører 50mm 1,4 på 7D til walkaround og det meste av studio jobbing.. :=) Funker bra for meg. At 50mm funker fint i studio skjønner jeg godt. Men du tar kanskje mye portrett uansett hvor du er? Da passer det med 50mm. Men jeg er mer på oversikt, bygninger osv. Så for meg er 24-28mm bedre på 1.6x crop. Panasonic GF1 + 20mm er derfor bortimot ideelt til mitt bruk ... (Men jeg har også 50mm f/1.4 - er ikke 100% anti) Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 For dere som har facebook! Hvordan får mødre seg til å offentligjøre slike bilder av sine egne barn??? Sjuke dame! BILDE Trykket forresten "liker" på reven 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 For dere som har facebook! Hvordan får mødre seg til å offentligjøre slike bilder av sine egne barn??? Sjuke dame! BILDE Trykket forresten "liker" på reven Takker. Så det bildet før, og jeg lurer fælt på det selv. Spesielt siden det er i nyhetene av pedofile misbruker foreldres feriebilder og sånt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Bare for å leke djevelens advokat litt; hva skader det noen om en patetisk pedofil sitter og runker til et feriebilde av en unge? Kvalmt å tenke på? Ja, for all del. Skadelig? Nei, jeg vil ikke tro det. Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Takker. Så det bildet før, og jeg lurer fælt på det selv. Spesielt siden det er i nyhetene av pedofile misbruker foreldres feriebilder og sånt... Jepp. Og ikke minst alle ubehagelighetene hun kommer til å bli utsatt for NÅR alle på skolen får se det.. Selv om det er lenge siden mine skoledager nå, så regner jeg med at barn fortsatt kan være grusomme! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Takker. Så det bildet før, og jeg lurer fælt på det selv. Spesielt siden det er i nyhetene av pedofile misbruker foreldres feriebilder og sånt... Jepp. Og ikke minst alle ubehagelighetene hun kommer til å bli utsatt for NÅR alle på skolen får se det.. Selv om det er lenge siden mine skoledager nå, så regner jeg med at barn fortsatt kan være grusomme! er grusomme Fixd Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Litt enig med Lars, uasett hvilken situasjon man tar bilde av noen i, er det noen i verden som tenner på det, og tar seg en runk til det. Synes pedofilihysteriet tar litt av noen ganger. Er jo folk som reagerer på småunger som bader nakne til og med these days. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå