Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Sony-Ericsson mobil og Sony dSLR, jeg må være Sony-fanboy :!:

Har Nokia telefon, Sony PSP, Gameboy, Canon, Olympus og Panasonic kameraer, Panasonic TV, Samsung, Acer og Dell skjermer, Asus og Toshiba laptop'er. Jeg er nok bare forvirret, jeg :)(eller vingle-petter)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Finnes det noen gode guider på hvordan bruke en eller flere blitser? Eks; innebygd blits + en SB900 (eller flere). :)

Lenke til kommentar

Har litt lyst på sånne Extension Tubes, men ser at Canon sine koster veldig masse penger. Hvilke merker er det ellers man kan satse på? Hva er det viktig å se etter om man kjøper sånt? Og tro om man kan ødelegge kameraet om man setter på en sånn og den ikke er helt plan i festet? Tenker da på om det kan gjøre sånn at det blir slark i bajonettfestet?

Lenke til kommentar

Har litt lyst på sånne Extension Tubes, men ser at Canon sine koster veldig masse penger. Hvilke merker er det ellers man kan satse på? Hva er det viktig å se etter om man kjøper sånt? Og tro om man kan ødelegge kameraet om man setter på en sånn og den ikke er helt plan i festet? Tenker da på om det kan gjøre sånn at det blir slark i bajonettfestet?

Kenko eller Phottix f.eks...

Lenke til kommentar

Faen! Akkurat ferdig med noe databasegreier, så skulle jeg kjøre en spørring for å sjekke resultatet, og tror dere ikke at jeg hadde glemt å kommentere ut en update som satte en hel kolonne til null?!

Løsning; restore en backup fra tidligere idag og gjøre alt på nytt igjen.

:realmad:

Jeg trøster meg med at jeg vet jeg er i godt selskap...

Lenke til kommentar

Forøvrig var det litt deilig ikke å ha kamerabaggen å slepe på. :blush:

Kjenner den følelsen. Bare det å gå med en mindre & lettere bag er fantastisk. Når jeg sendte 1D på sørvis så hadde jeg M645 + ett ekstra objektiv i NG baggen min... det var himmelen i forhold til Domke F2 m/1D MKIII + 135L, 17-40L, 430exII, og en helvetes mye ekstrautstyr

Lenke til kommentar

Det er derfor man kjøper seg et kompaktkamera til å ha på si.

*gir LX3en en klem*

Jeg mistenker at Anew er litt som meg når det kommer til kompaktkamera. Er det ikke like god bildekvalitet som SLR så duger det ikke.

Jeg hadde jo en D-Lux 4 (=Leica sin LX3) og synes ikke at den ga skarpe nok bilder engang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...