# offline Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har Sony-Ericsson mobil og Sony dSLR, jeg må være Sony-fanboy :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg har Sony-Ericsson mobil og Sony dSLR, jeg må være Sony-fanboy :!: Jeg har olympus-kamera, playstation(1), sega mega drive, panasonic-TV, Acer-skjerm, Tedelex DVD-spiller, nokia-mobil og Creative-høyttalere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg har Sony-Ericsson mobil og Sony dSLR, jeg må være Sony-fanboy :!: Har Nokia telefon, Sony PSP, Gameboy, Canon, Olympus og Panasonic kameraer, Panasonic TV, Samsung, Acer og Dell skjermer, Asus og Toshiba laptop'er. Jeg er nok bare forvirret, jeg (eller vingle-petter) Endret 21. juli 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Morsomt å se hvordan de får det til med den. Bildene er på flickr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Finnes det noen gode guider på hvordan bruke en eller flere blitser? Eks; innebygd blits + en SB900 (eller flere). Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har litt lyst på sånne Extension Tubes, men ser at Canon sine koster veldig masse penger. Hvilke merker er det ellers man kan satse på? Hva er det viktig å se etter om man kjøper sånt? Og tro om man kan ødelegge kameraet om man setter på en sånn og den ikke er helt plan i festet? Tenker da på om det kan gjøre sånn at det blir slark i bajonettfestet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) @ventle Takker for svar!! Endret 21. juli 2010 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har litt lyst på sånne Extension Tubes, men ser at Canon sine koster veldig masse penger. Hvilke merker er det ellers man kan satse på? Hva er det viktig å se etter om man kjøper sånt? Og tro om man kan ødelegge kameraet om man setter på en sånn og den ikke er helt plan i festet? Tenker da på om det kan gjøre sånn at det blir slark i bajonettfestet? Kenko eller Phottix f.eks... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Fant en tråd om det fra i går. Takk uansett. -- edit: Etter det jeg leste der så er ikke dette noe jeg trenger allikevel. Endret 21. juli 2010 av pybalto Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Argh! Tre dager på konferanse ved Bodensee i Syd Tyskland/Østerrike, og så har jeg glemt kameraet! Det er jo psykoflott her. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Urutinert Anew, hadde trudd betre om deg. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Glimrende mulighet til å oppgradere til Canon da. 1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Faen! Akkurat ferdig med noe databasegreier, så skulle jeg kjøre en spørring for å sjekke resultatet, og tror dere ikke at jeg hadde glemt å kommentere ut en update som satte en hel kolonne til null?! Løsning; restore en backup fra tidligere idag og gjøre alt på nytt igjen. Jeg trøster meg med at jeg vet jeg er i godt selskap... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Lukten til kjemikaliene på fujifilm FP-3000b er psykedelisk. Rett før jeg tripper. evt avgassene er ganske kraftige saker Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er jo riktig at jeg fortjener en straff for dette, men Canon syns jeg er litt drøyt. Forøvrig var det litt deilig ikke å ha kamerabaggen å slepe på. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er ikke sånn at du glemmer at du har glemt den og får et snev av panikk for at du har glemt den et sted du har vært? Jeg føler meg litt sånn når jeg ikke har med kameraet. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Forøvrig var det litt deilig ikke å ha kamerabaggen å slepe på. Kjenner den følelsen. Bare det å gå med en mindre & lettere bag er fantastisk. Når jeg sendte 1D på sørvis så hadde jeg M645 + ett ekstra objektiv i NG baggen min... det var himmelen i forhold til Domke F2 m/1D MKIII + 135L, 17-40L, 430exII, og en helvetes mye ekstrautstyr Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Forøvrig var det litt deilig ikke å ha kamerabaggen å slepe på. Det er derfor man kjøper seg et kompaktkamera til å ha på si. *gir LX3en en klem* Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det er derfor man kjøper seg et kompaktkamera til å ha på si. *gir LX3en en klem* Jeg mistenker at Anew er litt som meg når det kommer til kompaktkamera. Er det ikke like god bildekvalitet som SLR så duger det ikke. Jeg hadde jo en D-Lux 4 (=Leica sin LX3) og synes ikke at den ga skarpe nok bilder engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå