Natrich Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Yay. Jeg har kjøpt meg Lowepro Fastpack 350. I morgen tenkte jeg å ta den med meg på en god tur i Lillomarka/nordmarka Nice, kan du skrive en mini-anmeldelse av den når du har testet den ut? Vurderer og kjøpe samme selv Endret 20. juli 2010 av Natrich Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Får bare en evighet med "Video is loading...". Learn2internet Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Får bare en evighet med "Video is loading...". Gå på innstillinger og bytt til Silverlight. 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Dere som er proffe med studio og har facebook (bortsett fra L4r5)... merker dere også at dere blir nedspammet av friendrequests? Jeg la ut et par bilder forleden dag som ble ganske greie, skutt på location og uten lys og fikk 4 FR av folk de kjenner bare for det. Det samme skjedde når jeg to dager etterpå legger ut nye bilder av enda en kar av meg, dog denne gang 6. Godtok bare 2. Kanskje bare jeg som er innbilsk at the moment. Helt vanlig, og dette er jo nettverksbygging i praksis. Har selv fått mange heldige koblinger på denne måten - er det noen du absolutt ikke ser behovet for å ha i vennelisten din kan du bare avslå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvordan er det egentlig dere kommer i kontakt med modeller, si for første gang? Bekjente? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvordan er det egentlig dere kommer i kontakt med modeller, si for første gang? Bekjente? Jungeltelegrafen og eget initiativ i sosiale omstendigheter. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvordan er det egentlig dere kommer i kontakt med modeller, si for første gang? Bekjente? Jungeltelegrafen og eget initiativ i sosiale omstendigheter. Okei. så det gjelder og ikke være sjenert? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvordan er det egentlig dere kommer i kontakt med modeller, si for første gang? Bekjente? Bekjente og ikke minst bekjente av bekjente via facebook; mer og mer går gjennom facebook for min del. Er forøvrig ikke noe bekymret for rettigheten til TFP bilder på facebook, det er så skrot kvalitet som blir opplastet at de ikke kan brukes til noe fornuftig. Vannmerker alle bildene også. Skal legge til, jeg hadde samme skepsis til facebook selv Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det hjelper på ja. Hehe Jeg tror min lille sjenanse er grunnet at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gå frem Bekjente og ikke minst bekjente av bekjente via facebook; mer og mer går gjennom facebook for min del. Er forøvrig ikke noe bekymret for rettigheten til TFP bilder på facebook, det er så skrot kvalitet som blir opplastet at de ikke kan brukes til noe fornuftig. Vannmerker alle bildene også. Skal legge til, jeg hadde samme skepsis til facebook selv Hmm, takk for tips Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvordan er det egentlig dere kommer i kontakt med modeller, si for første gang? Bekjente? Jungeltelegrafen og eget initiativ i sosiale omstendigheter. Jungeltelegrafen? Lyst å utdype, Mr. P? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Hvordan er det egentlig dere kommer i kontakt med modeller, si for første gang? Bekjente? Jungeltelegrafen og eget initiativ i sosiale omstendigheter. Jungeltelegrafen? Lyst å utdype, Mr. P? Jeg kan gjerne utdype denne; leverer man bra til en modell; så går ryktet fort, og flere vil gjerne at nettopp du skal ta bilder for dem. Gjør en bra jobb og oppføre seg profesjonelt er nøkkelen; oppfører man seg ikke bra går ryktet veldig fort også (så dette slår begge veier). Edit: Så skal man oppføre seg som en drittsekk (som enkelte gjør), så bør man vente til man har et veldig bra navn; ellers sliter man. Endret 20. juli 2010 av TGB Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Not Found The requested URL /2010/07/lasers-can-damage-your-canon-hdslr-cameras-cmos-sensor/ was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg spurte ei dame (modell) som jobber på en butikk på kjøpesenteret om jeg kunne ta bilder av henne. Hun svarte kanskje og ga meg telefon nummeret sitt. Håper jeg fotograferer henne etter sommerferien, greit med den type fotoerfaring også. Men jeg regner med at det blir litt prøving og feiling. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Not Found The requested URL /2010/07/lasers-can-damage-your-canon-hdslr-cameras-cmos-sensor/ was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Funker helt fint her. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mtp jungeltelegrafen. Er det okey og sende en melding til en tidligere klient (en uke siden leveranse) og si at om noen i hennes krets trenger bilder så stiller jeg gjerne opp? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) nm Endret 20. juli 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Not Found The requested URL /2010/07/lasers-can-damage-your-canon-hdslr-cameras-cmos-sensor/ was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Funker helt fint her. Merkelig. Nå funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå