Nautica Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Nei si det du Hirtshals er en liten kystby som har et par kroer, noen få restauranter og mer vanlige butikker (klær, mat, osv). Muligens en bokhandel og elektrosjappe (alt fra strykejern til TV). Fotosjappe - neppe. Er du ikke glad i fisk så er ikke Hirtshals rette sted for deg,smaker fisk av all gatekjøkkenmat det er en fin kinarestaurant der dog.Men skal du reparere båt,trålerutstyr,maritimt elektronikk,etc.så er du på rette stedet. Du burde besøke akvariet der,hvis jeg ikke husker feil så har dem nordeuropeiske største vindu. Edit:her er en knippe videoer. Over til noe viktig Er det noen her som har brukt Payex på finn.no ? Tenker mer på rutinene hvis kunden ikke aksepterer kjøpet og en tvist oppstår. Endret 18. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg må spamme litt mer Alle må like dette bildet på facebook. (Dere må like multicom.no først) Multicom er greit - men facebook. Facebook er tingen for å holde seg oppdatert på hva som skjer med hvem Like it or not. Folk i din generasjon begynner også å lage seg facebook profiler. Jeg bare gjentar, selv om det er i quoten Alle må like dette bildet på facebook. (Dere må like multicom.no først) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Facebook er tingen for å holde seg oppdatert på hva som skjer med hvem Like it or not. Folk i din generasjon begynner også å lage seg facebook profiler. Jeg har ingen problemer med hva dere bruker Facebook til. Det jeg har store problemer med er lisensavtalen til Facebook. Slike folk blander jeg meg bare ikke borti. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Facebook er dritt, og fler og fler ser det nå.. Jeg om flere som har meldt seg av enn som har meldt seg inn.. Jeg vil ikke vite hva du spiste til middag, så på TV eller når du la deg. 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 facebook er nok en mindre gretten plass uten deg 2 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 facebook er nok en mindre gretten plass uten deg Uten tvil.. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Over til noe viktig Er det noen her som har brukt Payex på finn.no ? Tenker mer på rutinene hvis kunden ikke aksepterer kjøpet og en tvist oppstår. Fungerte meget bra for meg. Jeg kjøpte en Olympus 11-22mm der den var i litt sjabby stand etter min mening. Jeg sendte den tilbake og fikk pengene igjen. Når jeg kjøper noe på finn eller foto.no og brukeren ikke har brukererfaringer så bruker jeg payex. Det behøver ikke å være en finn annonse, fullt mulig å bruke payex til annet. Payex kontrakt/betalingsgaranti Lenke til kommentar
# offline Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Full HD 3D videokamera fra Panasonic Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kjapt teknisk spørsmål som jeg er for inkompetent til å umiddelbart finne et godt svar på selv: Er det mulig å koble GPS direkte på D40 for geotagging, eller må man gå for den litt mer rælete måten hvor man bruker en vanlig GPS, laster inn hvor man har gått på en datamaskin, sammenligner med tidspunktene bildene er tatt og legger inn i EXIF? D40 har bare USB-tilkobling, ikke 10-pins eller den nye greia som er på D5000 og 90. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nei. Men Sony har en relativt lettvint løsning. http://www.sony.no/product/dcc-gps/gps-cs1kasp eller http://www.sony.no/product/dcc-gps/gps-cs3ka Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Over til noe viktig Er det noen her som har brukt Payex på finn.no ? Tenker mer på rutinene hvis kunden ikke aksepterer kjøpet og en tvist oppstår. Fungerte meget bra for meg. Jeg kjøpte en Olympus 11-22mm der den var i litt sjabby stand etter min mening. Jeg sendte den tilbake og fikk pengene igjen. Når jeg kjøper noe på finn eller foto.no og brukeren ikke har brukererfaringer så bruker jeg payex. Det behøver ikke å være en finn annonse, fullt mulig å bruke payex til annet. Payex kontrakt/betalingsgaranti Jeg skal selge noe som veier et par hundre kilo og står på en pall,problemet er hvis mottakeren ikke vil akseptere varen vil det koste meg mer og få den hjem igjen en varens verdi.Pleier bare og selge/sende med forskuddsbetaling. Så er litt redd for at kjøper skal ta en spansk en og "prute" mer på varen. Kjøperen kommer fra fylket som blir kalt Norges svar på Skottland Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 I lold Tipper hun har facebook. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Resp_nEzOLs Regner med at hun har facebook siden hun camhorer seg ut på youtube Og en liten bonus: http://www.youtube.com/watch?v=w6CHgBtB5vs Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nei. Men Sony har en relativt lettvint løsning. http://www.sony.no/product/dcc-gps/gps-cs1kasp eller http://www.sony.no/product/dcc-gps/gps-cs3ka Anbefaler CS3 fremfor CS1 da den er mye mer følsom. (Jeg har CS3KA selv). Jeg synes ikke det er så veldig tungvindt. Min arbeidsmetode er som følger. 1. Slå på GPS enhet. 2. Gå på tur og fotografer. 3. Last inn bildene i en passende katalog. 4. Kjør geosetter 5. Starter Bibble og peker på katalogen. Geosetter skjønner RAW filer og lager/oppdaterer XMP filer for disse. JPEG's opdateres direkte. Det jeg liker med denne metoden, er at jeg kan se hele ruten jeg har gått i Geosetter. Samtidig så får jeg tagget alle bildene mine; selv om jeg bruker 2 eller tre kamerahus. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg skal hente en CS1 imorra. 600kr. må jeg ut med. Er ikke CS1 noe bra? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg må spamme litt mer Alle må like dette bildet på facebook. (Dere må like multicom.no først) Hvorfor skal vi like det? Er det noe spesielt med bilde jeg ikke ser? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jepp. Det gjemmer seg en hemmelig 550D under Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jog kan ikke fordra slike "fotokonkuranser". Jeg bruker hermetegn med vilje fordi det slettes ikke er en fotokonkurranse. Man kan komme med et elendig bilde og vinne fordi man er best i å overbevise folk om å stemme på bildet ditt. Det er mer en "hvem-har-flest-e-venner-konkuranse". Få inn en jury så blir det mye bedre. 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jog kan ikke fordra slike "fotokonkuranser". Jeg bruker hermetegn med vilje fordi det slettes ikke er en fotokonkurranse. Man kan komme med et elendig bilde og vinne fordi man er best i å overbevise folk om å stemme på bildet ditt. Det er mer en "hvem-har-flest-e-venner-konkuranse". Få inn en jury så blir det mye bedre. 1 bilde hver uke blir valgt ut av juryen i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå