Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er ikke alle som laster opp hjemmelaga pron-movies i full HD hver dag :p

Akkurat nå laster jeg ned med en hastighet på 1,2-1,3MB/s.

Jeg makser lett linja mi når jeg laster opp filer til Jotta. Nå har jeg 467GB med bilder som lastes opp etter formatering av serveren.

Francis

Lenke til kommentar

Jeg er bare pirat. Kan forøvrig se ut som at Mac Proen har slått seg av hjemme på Mo (strøbrudd ellerno kanskje? oO) - har nemlig bare fire aktive torrenter i følge en av torrentsidene jeg bruker. :(

Edit:

Pff. Som om at jeg har utstyr til å skyte hjemmelaga pr0n...

Beklager :blush:

Hadde ingen anelse at dette var et sårt tema for deg :tease::rofl:

Du er ikke alene(NSFW).

Hihi, litt pun intendet der. :p

Hadde dog ikke vunnet den konkuransen tror jeg! :ph34r:

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Du sjekker ikke postkassa for ofte skjønner jeg.. :p Da de fleste regninger kommer med 2 - 3 ukers betalingsfrist.. :) Så er du sikker på at det er Postens skyld? ;)

Lenke til kommentar

Hva er det billigste 16gb-minnekortet (CF that is) man kan kjøpe med godt samvittighet? Tar sjeldent lange serier av bilder. Har per i dag et Apacer-kort jeg fikk med da jeg kjøpte 5Den - er dog ikke helt trygg på at det (minnekortet, ikke kameraet :p) ikke blir fubar, kanskje uten grunn?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Må få si at jeg har sansen for Opera-nettleseren! :) Men skal jeg bruke Opera, FireFox eller Safari 5? Klarer aldri å bestemme meg.. aldriii.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Grunnen til at jeg hele tiden ramler tilbake til FF er adblock & hide content tilleggene, hos meg ser Akam.no slik ut i FF;

post-44035-1279387794,9713_thumb.png

All reklame er borte + alle "hullene" er borte etter tomme reklameplasser! :) Og slik har jeg det på alle nettsider. :)

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...