Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpt meg en 50 1.8.

Satser på å ikke bli svindlet, men er alltid litt skeptisk når selger ikke kan norsk, og ikke har tilbakemeldinger på foto.no.

Sjekket gulesider, navn, adresse og telefonnummer stemte, og han jobber hos NTNU trondheim (fant han i ansattlistene etter et besøk hos google), så jeg regner med at det går greit.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Hun får sikkert godt betalt for det da. :p Men hun var så grei at vi får sende pm til JPstoney om at han får fikse lønnstillegg. ;)

Hvis noen her i tråden her kan snoke opp navnet hennes så skal jeg pokker meg gjøre det. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hun får sikkert godt betalt for det da. :p Men hun var så grei at vi får sende pm til JPstoney om at han får fikse lønnstillegg. ;)

Hvis noen her i tråden her kan snoke opp navnet hennes så skal jeg pokker meg gjøre det.

Du kommer nok langt med en beskrivelse. Sender du en beskrivelse til Stephan så kan han nok bare sjekke timelistene og koble sammen ;)

Lenke til kommentar

Synes hun fortjente en oppmerksomhet så jeg sendte denne pm-en til JPStoney:

I JP sin butikk i Bergen Sentrum er det en litt lav, litt rund jente med litt lyst hør med rødskjær i.

Hver gang jeg har handlet der har jeg fått utrolig god service fra denne unge damen og jeg synes hun bør få vite dette. Hun er veldig utadvendt og behjelpelig. Snakker gjerne med deg om det er noe du lurer på.

Det har rett og slett blitt min favorittkundebehandler i nevnte butikk. Hun,som amerikanerne ville sagte det, går "above and beyond the call of duty".

Jeg fikke ikke med meg navnet hennes desverre.

Poenget med denne meldingen er at jeg synes dere bør gi henne en slags påskjønnelse for den formidable innsatsen hun yter. Det er to faktorer til at jeg stadig vender tilbake til JP. Den ene er deg som er en resurs her på forumet og retter opp hver gang det skulle være noen misforståelser eller annet tull. Den andre er folk som henne,

Hun fortjener en påskjønnelse. Måtte det være at dere kalte hennes månedens ansatt, årets kundebehandler eller bare rett og slett gi en fruktkurv/vinflaske får dere avgjøre det selv.

Synes bare hun skal vite at hennes positive utstråling blir lagt merke til også av oss som handler i butikken.

Mvh Lars (trofast JP-kunde)

Lenke til kommentar

I JP sin butikk i Bergen Sentrum er det en litt lav, litt rund jente med litt lyst hør med rødskjær i.

For dere som leser imellom linjene: en lav, feit ginger

Hver gang jeg har handlet der har jeg fått utrolig god service fra denne unge damen og jeg synes hun bør få vite dette. Hun er veldig utadvendt og behjelpelig. Snakker gjerne med deg om det er noe du lurer på.

Det har rett og slett blitt min favorittkundebehandler i nevnte butikk. Hun,som amerikanerne ville sagte det, går "above and beyond the call of duty".

Poenget med denne meldingen er at jeg synes dere bør gi henne en slags påskjønnelse for den formidable innsatsen hun yter. Det er to faktorer til at jeg stadig vender tilbake til JP. Den ene er deg som er en resurs her på forumet og retter opp hver gang det skulle være noen misforståelser eller annet tull. Den andre er folk som henne,

Hun fortjener en påskjønnelse. Måtte det være at dere kalte hennes månedens ansatt, årets kundebehandler eller bare rett og slett gi en fruktkurv/vinflaske får dere avgjøre det selv.

Synes bare hun skal vite at hennes positive utstråling blir lagt merke til også av oss som handler i butikken.

Vet ikke helt om den beskrivelsen var helt diplomatisk :whistle:

Lenke til kommentar

For dere som leser imellom linjene: en lav, feit ginger

Vet ikke helt om den beskrivelsen var helt diplomatisk :whistle:

Jeg er mann. det var den beste måten klarte å beskrive. Hvis jeg skriver noe som kan tolkes to måter, hvor av den ene er negativ så mente jeg den andre.

Dette burde kvinner lære i grunnskolen om oss menn.

Lenke til kommentar

Det er vel ett ordtak som heter "soving kan man gjøre når man er død"?

Jeg lever ihvertfall ikke etter det ordtaket, for hvis man ikke sover så dør man nok før det har gått en uke.

Men nei, jeg bare prøver å snu døgnet litt tilbake, siden jeg har lagt meg i 4-5 tiden i det siste, og stått opp i 1-2 tiden.. Døgner nå, og så legger jeg meg tidlig i kveld.

Edit: Tid for å teste ut hvor nedsatt reaksjonsevner jeg har nå, med en runde COD MW2

Endret av sn0dig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri følt noe særlig behov for å investere i M9. Hvis prisen var 30 000 billigere så kunne jeg ha vurdert det, men jeg skjønner ikke hvorfor en rammesøker skal være så mye dyrere, selv om de lages for hånd.

Leica er (i tillegg til dyrt håndlaget) et luksusmerke. Slik at de "må" prise seg der de er for å opprettholde imaget sitt ;)

Lenke til kommentar

Ryktene på nettet sier at Steve Jobs skal ha vært mer opptatt av design enn kvalitet. Han skal visstnok rydde opp i ryktene ved hjelp av et vekkelsemøte i løpet av kvelden.

I grunnen godt at Apple ikke har kastet seg over fotomarkede. Lurer på hvordan et kamera tiltenkt i-menigheten hadde sett ut.

:whistle:

Lenke til kommentar

Ryktene på nettet sier at Steve Jobs skal ha vært mer opptatt av design enn kvalitet. Han skal visstnok rydde opp i ryktene ved hjelp av et vekkelsemøte i løpet av kvelden.

I grunnen godt at Apple ikke har kastet seg over fotomarkede. Lurer på hvordan et kamera tiltenkt i-menigheten hadde sett ut.

:whistle:

Ingen knapper, en stor skjerm bakpå som man gjør alle de nødvendige innstillingene med.

Og når jeg sier alle de nødvendige innstillingene så mener jeg fokus og knips

Og det er selvfølgelig hvitt. 2 år etterpå kommer det en oppdatert versjon som har 0.2" større skjerm, super-3G, WLAN, Safari, innebygget iPhoto, og som kan fås i svart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...