Ritualz1 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det var virkelig et ehh... Spennende bilde... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvis du er redd for at fotoutstyret skal bli vått, så kan du bruke dama som tak når det reger ute!! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Første av flere reportasjeserier fra Trænafestivalen: http://simonaldra.com/reportasje-kokk.htm Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Første av flere reportasjeserier fra Trænafestivalen: http://simonaldra.co...rtasje-kokk.htm Jeg går utifra at menyene kommer i en egen reportasje,ville vært synd og ikke se hva disse kokkene klarer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Jobbet 20 timer dagen, glemte det faktisk. Sorry. Får bli neste år. Edit: Resturanten heter forresten Fishyfishy NamNam. Endret 14. juli 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Catchy navn, det skal de ha. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jobbet 20 timer dagen, glemte det faktisk. Sorry. Får bli neste år. Edit: Resturanten heter forresten Fishyfishy NamNam. Du får lage en mer matnyttig reportasje til neste år da Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Synes Klubb Kokkjævel var like bra navn - men beste var uansett hele Trænas nach: HYPERSTATE. ("state" er dog kanskje litt for Mo i Ransk lingo for folk flest? (selv om det ikke er Mo i Ransk i det heletatt...) Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Jeg satser på at det er noen som er litt mer mobiltelefonkyndige enn meg her. Jeg har akkurat fått meg en ny og fancy telefon (synes jeg nå selv). Det jeg lurer på er hva det betyr at det står 3G øverst i hjørnet. I brukerhåndboken står det at det betyr UMTS-nett tilkoblet. Hva betyr det? Er jeg koblet til 3G nettet, og er det noe jeg betaler for. Dette 3G ikonet kom etter at jeg la til MMS og Wap innstillinger. Er forresten en Samsung Galaxy Spica Edit: Nå følte jeg meg veldig gammel. Endret 14. juli 2010 av Panerai Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det er nok bare at du har 3G tilkobling tilgjengelig, og kan surfe med 3G hastigheter om du vil. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Koster penger om du bruker det ja, er data-trafikk det går på. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Takk for svar, det er kjekt med ung frisk ungdom som kan hjelpe oss gamle som er litt redd for ny teknologi. Det er også Wlan på mobilen, har jeg forstått det riktig hvis det er gratis i bruk? Det er kjjipt å plutselig ende opp med regning på flere tusen pga en sånn ting. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Takk for svar, det er kjekt med ung frisk ungdom som kan hjelpe oss gamle som er litt redd for ny teknologi. Det er også Wlan på mobilen, har jeg forstått det riktig hvis det er gratis i bruk? Det er kjjipt å plutselig ende opp med regning på flere tusen pga en sånn ting. Wlan er det samme som wifi på pcen, altså gratis. Regarding avateren min, den 16 år gamle katten min har vært hos dyrlegen i dag for andre gang i livet sitt. Fikk ormekur, og skal få noe greier som visstnok skal hjelpe mot stoffskiftet. Endret 14. juli 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jepp, en liten sak men: Wlan skrus av når mobilen ikke er i aktiv bruk til vanlig, kan være fint å skru på at den er alltid er på om man for det meste er hjemme f.eks. med wlan, så får man heller skru den av når man er borte fra trådløst nettverk. For å endre til at den alltid er aktiv så går man på settings -> wi-fi settings -> menyknapp -> advanced -> wi-fi sleep policy -> Never (ikke peil på hva det er på norsk så det må du evnt. finne ut selv) Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Takk for svar, det er kjekt med ung frisk ungdom som kan hjelpe oss gamle som er litt redd for ny teknologi. Det er også Wlan på mobilen, har jeg forstått det riktig hvis det er gratis i bruk? Det er kjjipt å plutselig ende opp med regning på flere tusen pga en sånn ting. Wlan er det samme som wifi på pcen, altså gratis. Regarding avateren min, den 16 år gamle katten min har vært hos dyrlegen i dag for andre gang i livet sitt. Fikk ormekur, og skal få noe greier som visstnok skal hjelpe mot stoffskiftet. Det var det jeg trodde. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kjøss meg i ræ**a... ekte eller ikke..? Who cares..!! Me want.. me so horny.. Ser ut som om det er lagt ned en del arbeid i å heale strekkmerker på det frontracket. Litt artig å se at brorparten av etterbehandlinga ligger der, i motsetning til på ansiktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 The island of my dreams.. http://www.youtube.com/watch?v=5_8IifQjYuI Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nå synes jeg kanskje det går litt for langt... Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) må være noe sigma dritt Edit: Seigmenn er i grunn ikke så veldig godt. Endret 14. juli 2010 av Panerai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå