Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satser på at det er noen som er litt mer mobiltelefonkyndige enn meg her. Jeg har akkurat fått meg en ny og fancy telefon (synes jeg nå selv). Det jeg lurer på er hva det betyr at det står 3G øverst i hjørnet. I brukerhåndboken står det at det betyr UMTS-nett tilkoblet. Hva betyr det? Er jeg koblet til 3G nettet, og er det noe jeg betaler for. Dette 3G ikonet kom etter at jeg la til MMS og Wap innstillinger.

Er forresten en Samsung Galaxy Spica

Edit: Nå følte jeg meg veldig gammel.

Endret av Panerai
Lenke til kommentar

Takk for svar, det er kjekt med ung frisk ungdom som kan hjelpe oss gamle som er litt redd for ny teknologi. Det er også Wlan på mobilen, har jeg forstått det riktig hvis det er gratis i bruk? Det er kjjipt å plutselig ende opp med regning på flere tusen pga en sånn ting.

Lenke til kommentar

Takk for svar, det er kjekt med ung frisk ungdom som kan hjelpe oss gamle som er litt redd for ny teknologi. Det er også Wlan på mobilen, har jeg forstått det riktig hvis det er gratis i bruk? Det er kjjipt å plutselig ende opp med regning på flere tusen pga en sånn ting.

Wlan er det samme som wifi på pcen, altså gratis.

Regarding avateren min, den 16 år gamle katten min har vært hos dyrlegen i dag for andre gang i livet sitt. Fikk ormekur, og skal få noe greier som visstnok skal hjelpe mot stoffskiftet.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Jepp, en liten sak men: Wlan skrus av når mobilen ikke er i aktiv bruk til vanlig, kan være fint å skru på at den er alltid er på om man for det meste er hjemme f.eks. med wlan, så får man heller skru den av når man er borte fra trådløst nettverk. For å endre til at den alltid er aktiv så går man på settings -> wi-fi settings -> menyknapp -> advanced -> wi-fi sleep policy -> Never (ikke peil på hva det er på norsk så det må du evnt. finne ut selv)

Lenke til kommentar

Wlan er det samme som wifi på pcen, altså gratis.

Regarding avateren min, den 16 år gamle katten min har vært hos dyrlegen i dag for andre gang i livet sitt. Fikk ormekur, og skal få noe greier som visstnok skal hjelpe mot stoffskiftet.

Det var det jeg trodde.

Lenke til kommentar

Kjøss meg i ræ**a... ekte eller ikke..? Who cares..!! Me want.. me so horny.. :dribble:

Ser ut som om det er lagt ned en del arbeid i å heale strekkmerker på det frontracket. Litt artig å se at brorparten av etterbehandlinga ligger der, i motsetning til på ansiktet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...