Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 I Nikon-verdenen, hva er det som tilsvarer Canon sitt 550D? Hvilket som helst kamera i coolpixrekken... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Var på elvebredden i natt. Og tok en Konjakk i pappkrus. Denne myggen drukna seg i konjakken. Ble nok for mye å svelge unna for den lille kroppen. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som vet om en bra plass jeg kan sende noen filmruller og få dem på cd? (i høy oppløsning) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Var på elvebredden i natt. Og tok en Konjakk i pappkrus. Denne myggen drukna seg i konjakken. Ble nok for mye å svelge unna for den lille kroppen. Død, hvor er din brodd! Jo, har selv kjøpt fra dem til både 350D og 30D, men de har ikke inne uorginalt batteri til 7D. Også er det jo som det Ole_Gunnar sier noe elektronikk i de batteriene. Orginalt hos Altitec koster 998,-. Slik å forstå - de kommer nok; de hadde uoriginalt til min GF1 og de fungerer fint (ny versjon; den forrige virker ikke). Lenke til kommentar
# offline Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som vet om en bra plass jeg kan sende noen filmruller og få dem på cd? (i høy oppløsning) dwayne's skal være meget bra. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som vet om en bra plass jeg kan sende noen filmruller og få dem på cd? (i høy oppløsning) dwayne's skal være meget bra. De var litt sparsom med informasjonen, skal google litt.. Jeg ringt Vesta i dag for å ordne noe forsikringsgreier. Ringte tre ganger, de to første mente de ikke kunne gjøre noe for meg, mens tredjemann var utrolig hjelpsom og løste alt i løpet av ettermiddagen. Hadde jeg ikke ringt flere ganger ville jeg sittet igjen med en mange tusen kroner for dyr regning.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er en ting jeg har lagt merke til angående Pc-bygging,det er at det fungerer akkurat som foto. Når du er i gang så vil man hele tiden ha bedre/flere duppdietter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Et nytt Mac tastatur på Mac Megastore i dag + en overgang til ekstern skjerm. Så nå sitter jeg på en 22,5" i full HD!! Det som er morsomt er at den Macbook Pro'en er såpass kraftig at den fungerer godt som en stasjonærmaskin! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det som er mest trist for min del, er at MBP-skjermen er ti ganger bedre enn den andre skjermen min, så jeg verger meg for å gjøre noe fargekritisk på stasjonærmacen (2006-Mac Pro, gruser fortsatt den litt over ett år gamle MBPen min). Så Aperture/PS/Color blir kjørt på MBP, mens Mac Pro stortsett bare kjørerer Final Cut og en gang i blant WoW. :/ Må virkelig få kjøpt meg en skikkelig skjerm snart, hadde en brukbar Nec en gang - men den mista jeg i golvet etter et lan for noen år siden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Undertegnede var nettopp 2 pulsslag unna et hjerteinfarkt... Lillesøsteren min på 9 kommer inn og spør om hun får låne pc-stolen min. Syk som jeg er sier jeg ja uten å tenke mer over det og i det neste øyeblikket ser jeg henne ta tak i kamerasekken som ligger oppå stolen. Glidelåsene er halveis dratt ned på begge sidene, hun holder kun i toppen (den laffen man tar bort for å komme til godsakene, og jeg ser med skrekk glidelåsene åpne seg i rykk... Tror hun ble mer redd enn meg, idet jeg roper for full hals at hun må sette ned sekken med en gang. Jeg vet det skal tåle et fall på 80cm, men av en eller annen grunn lengter jeg ikke etter å se kameræt, 70-200, 24-70, TC17, 150 makro og sb-800 falle rett i bakken. Kjenner pulsen ennå er høy... 1 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ser den ^^ Først til mølla!!!! http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=133676 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Først til mølla!!!! http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=133676 Løp og ... eh ... Kjøp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Tenkte å prøve ut SmugMug og får opp: "To receive a discount, enter a coupon code or the email address that a friend uses on SmugMug." Selvfølgelig vil jeg ha discount. Regner med at om noen her inne vil "verve meg" (les: sende mailadr. på pm så jeg kan bruke den) så får vel vedkommende også en eller annen fordel/premie/whatever? Anyone? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Det er en ting jeg har lagt merke til angående Pc-bygging,det er at det fungerer akkurat som foto. Når du er i gang så vil man hele tiden ha bedre/flere duppdietter Kjenner til problemet. Det er helt forferdelig. Datating er enda verre enn fotoutstyr, for det blir utdatert med en gang. Har heldigvis innsett at jeg ikke trenger å kjøpe mer hvis jeg ikke har bruk for det. Det var ikke lett å skjønne. Endret 13. juli 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 I Nikon-verdenen, hva er det som tilsvarer Canon sitt 550D? Hvilket som helst kamera i coolpixrekken... You are so funny (: Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Tenkte å prøve ut SmugMug og får opp: "To receive a discount, enter a coupon code or the email address that a friend uses on SmugMug." Selvfølgelig vil jeg ha discount. Regner med at om noen her inne vil "verve meg" (les: sende mailadr. på pm så jeg kan bruke den) så får vel vedkommende også en eller annen fordel/premie/whatever? Anyone? Done! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Det er en ting jeg har lagt merke til angående Pc-bygging,det er at det fungerer akkurat som foto. Når du er i gang så vil man hele tiden ha bedre/flere duppdietter Kjenner til problemet. Det er helt forferdelig. Datating er enda verre enn fotoutstyr, for det blir utdatert med en gang. Har heldigvis innsett at jeg ikke trenger å kjøpe mer hvis jeg ikke har bruk for det. Det var ikke lett å skjønne. Huff ja,ble til og bestilte en viftekontrollerer idag. Er litt for mye støy på viften i fronten,måtte jo slenge på en ny vifte i samme slengen og en silikon støydemper Nei nå får det være nok,skal jeg bruke penger på "unyttige" ting så får det være foto. Endret 13. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Done! Tomsi var først ute, men takk uansett! Får man noe for å verve folk sånn? Edit: nvm. Endret 13. juli 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) $10 avslag når man fornyer abonnementet neste år. Endret 13. juli 2010 av ventle Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Undertegnede var nettopp 2 pulsslag unna et hjerteinfarkt... Lillesøsteren min på 9 kommer inn og spør om hun får låne pc-stolen min. Syk som jeg er sier jeg ja uten å tenke mer over det og i det neste øyeblikket ser jeg henne ta tak i kamerasekken som ligger oppå stolen. Glidelåsene er halveis dratt ned på begge sidene, hun holder kun i toppen (den laffen man tar bort for å komme til godsakene, og jeg ser med skrekk glidelåsene åpne seg i rykk... Tror hun ble mer redd enn meg, idet jeg roper for full hals at hun må sette ned sekken med en gang. Jeg vet det skal tåle et fall på 80cm, men av en eller annen grunn lengter jeg ikke etter å se kameræt, 70-200, 24-70, TC17, 150 makro og sb-800 falle rett i bakken. Kjenner pulsen ennå er høy... Kjente jeg skvatt når jeg leste dette her, stygg sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå