potetskrell Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nå er jeg snart på tredje uka uten omstart på stasjonæren. Ser ikke ut til at dvalemodus (hver kveld) gjør så mye med ytelsen på Win 7. 30-40 bilder oppe i CS3 og 2 GB ram.. Ikke værst.. Mye nyere og raskere laptop med Vista får fullstendig angst etter 3 vekking fra dvalemodus.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Mye nyere og raskere laptop med Vista får fullstendig angst etter 3 vekking fra dvalemodus.. Det er lite annet enn angst med Vista Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg anbefaler reflektor på tv2 nå. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Reflektor: Pattaya for mine føtter Norsk dokumentar. Turistbyen Pattaya i Thailand er kjent som sexindustriens mekka. De siste årene har en stor norsk koloni slått rot her nede. For første gang har et tv-team kommet på innsiden av dette miljøet. Programmet slutter kl. 23:40 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Pattaya for mine føtter heter den. Så da kan du jo tippe. Handler om en nordmann som lever og driver bar der nede. Edit: For sein. Som vanlig. Ps! Noen som har lyst til å hjelpe meg med en avatar? Denne radioaktive dingsen er ikke så ekstremt kul. Endret 12. juli 2010 av Panerai Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Er ikke de konkurs? Jo, det er derfor de har flyttet til Østfold Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Nå forventer jeg en del bilder fra de av dere som bor i Oslo-området i morgen. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 You are now confirmed as a Gold member of the CPS Programme and can take advantage of the benefits. Your membership card will be sent to your registered address in the post very shortly. Endelig. (Canon Professional Services) Fikk midt her om dagen, men klarte ikke mer enn sølv selvom jeg har registrert utstyr som tilsvarer gull 2 pro kamerahus og 3 pro-objektiver eller noe. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 I morgen får jeg LR3 på posten,er det noen lure triks og gjøre for å få bildene/metadata inn i LR3,har ikke installert LR1 på den nye maskinen. Hvis katalogstrukturen er ivaretatt, skal det være mulig å eksportere katalogfila (.lrcat) fra den gamle maskina (om jeg forsto deg riktig - du hadde LR på den gamle?) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nå forventer jeg en del bilder fra de av dere som bor i Oslo-området i morgen. Kunne fått noen virkelig gode bilder i dag, men var dessverre for sent ute. Er på den militære delen av Gardermoen, med veldig fin utsikt av hele baksiden av gardermoen der flyene parkerer. Så noen virkelig store lyn som slo ned bak bygget og det kunne blitt veldig bra. Men nei, for knapt med tid og for dårlig vær er det jeg skylder på. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Er ikke de konkurs? hvem da,hva da Fikk tatt noen bilder,men kom såvidt ut før himmelen åpnet seg,måtte hive meg under et tak-utspring og ta bilder i fra der. Ble mange korrekt eksponerte bilder"blitslys" men ingen med lyn på,brukte opptil 30 sek lukkertid. Tok ikke lange tiden før strømmen gikk,det var forventet da vi har et drittdårlig strømnett her i området. I morgen får jeg LR3 på posten,er det noen lure triks og gjøre for å få bildene/metadata inn i LR3,har ikke installert LR1 på den nye maskinen. Hvis katalogstrukturen er ivaretatt, skal det være mulig å eksportere katalogfila (.lrcat) fra den gamle maskina (om jeg forsto deg riktig - du hadde LR på den gamle?) Hvis all informasjonen er i samme mappe skal strukturen være ivaretatt,har LR på den gamle maskinen.Vil LR3 dektere mappen ved installasjonen av ny programvare eller må jeg legge inn en "målbane" manuelt i etterkant. Endret 13. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Previews-mappa er ikke nødvendig å kopiere, men LR må lage alle previews på nytt hvis du ikke gjør det. lrcat-fila skal du kunne importere ved å gå på File->import from catalog i LR3, så tror jeg ting skal foregå automagisk (jeg har bare prøvd å importere fra LR2 til LR3 på samme maskin). Endret 13. juli 2010 av ventle Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Prøvde ta bilde av lynet igår, merker jeg trenger noe "litt" videre enn 85mm gett ;P Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Fikk midt her om dagen, men klarte ikke mer enn sølv selvom jeg har registrert utstyr som tilsvarer gull 2 pro kamerahus og 3 pro-objektiver eller noe. Bummer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Prøvde ta bilde av lynet igår, merker jeg trenger noe "litt" videre enn 85mm gett ;P Ihvertfall når det slår ned i nabolaget Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 You are now confirmed as a Gold member of the CPS Programme and can take advantage of the benefits. Your membership card will be sent to your registered address in the post very shortly. Endelig. (Canon Professional Services) BEEN THERE DONE THAT, MY FRIEND. Jeg har også NPU kort jeg. Slå den! Nå vet jeg ikke hvordan det er hos Canon, men den NPU kortet til Nikon er helt ubrukelig. Ser ingen spesielle fordeler, som jeg ikke skal klare å skaffe meg i butikken hvor utstyret er kjøpt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Nå forventer jeg en del bilder fra de av dere som bor i Oslo-området i morgen. Her er bilder som folk har tatt på Romerike i natt.. Det var bare helt sinnssykt i natt, været var drit stilig..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå