Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste problemet jeg har nå er og få overført alle mailene/adressene til den nye pc'en,W7 har ikke noen fullgod løsning på epost-leser,så jeg har holdt på med tunderbird og "Windows enkel overføring" men det fungerer ikke.

Brukte du Thunderbird på den gamle? I såfall kopier over hele Thunderbird katalaogen fra Application Data under brukeren din til AppData\Roaming på ny PC.

Hvis du MickeySoft sin epost (Outlook Express), så kan du installere Thunderbird på den gamle PC'en. Importere inn alt sammen, og så flytte over til ny PC.

Jeg må nok få det inn med ei sleiv,teskje blir for liten :)

Brukte outlook på den gamle maskinen,fant ut at jeg burde begynne og bruke tunderbird,så det var ingen problem og overføre mailene fra outlook over til tunderbird på den gamle maskinen,problemet er og få disse videre til den nye maskinen.

Mozbackup kan kanskje være det jeg leter etter,får studere det litt.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Brukte outlook på den gamle maskinen,fant ut at jeg burde begynne og bruke tunderbird,så det var ingen problem og overføre mailene fra outlook over til tunderbird på den gamle maskinen,problemet er og få disse videre til den nye maskinen.

Mozbackup kan kanskje være det jeg leter etter,får studere det litt.

Da bruker du Mozbackup eller kopierer over datakalogen slik som jeg nevnte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvis dere har veldig lyst så kan dere "like" som det heter, multicom.no på facebook og like bildet mitt sånn at jeg kan vinne 550D ^^

Jeg har blitt kastet ut av facebook. :hrm:

kudos

:D

Siden han er så rebelsk. :yes:

BTW: Arkitektur var jo forrige ukes tema. :hmm: Treige jævler. De på milticom altså. :innocent:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hvis dere har veldig lyst så kan dere "like" som det heter, multicom.no på facebook og like bildet mitt sånn at jeg kan vinne 550D ^^

Jeg har blitt kastet ut av facebook. :hrm:

kudos

:D

Siden han er så rebelsk. :yes:

BTW: Arkitektur var jo forrige ukes tema. :hmm: Treige jævler. De på milticom altså. :innocent:

Rebelsk som i ustyrlig og vill. Er det ikke noen som kan ta han i nakken og gi han et par alvorsord.

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Rebelsk som i ustyrlig og vill. Er det ikke noen som kan ta han i nakken og gi han et par alvorsord.

:!:

Joda, hva skulle jeg ellers drive med? Foto? :!:

Forrige uke kunne man sende inn ja, denne uken "stemmer" man ;)

I see.

Eller mine. :innocent: Var det så ille da?

Jeg overlever da. Men det er sikkert mange sarte sjeler på face. Jeg bare gjetter nå.

Da kan de holde seg borte fra internett :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
You are now confirmed as a Gold member of the CPS Programme and can take advantage of the benefits.

Your membership card will be sent to your registered address in the post very shortly.

Endelig.

(Canon Professional Services)

BEEN THERE DONE THAT, MY FRIEND.

Jeg har også NPU kort jeg. Slå den.

Nysidebump

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...