Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Brukte 12 timer Stavanger -> Oslo i går.. Fy faen hvor lei jeg ble!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Lurer på om Riot har fått kameraet sitt i dag, jeg. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Sykt morsomt å lære foto. Jeg har akkurat begynt med speilrefleks å lærekurven er særdeles bratt. Men jeg blir virkelig stolt når jeg manuelt klarer å justere på kameraet for å få rett lys, lukkertid osv, for så å se at bildet ble nogenlunde bra. Da ser jeg litt lys i tunnelen... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvor får man tak i billigst mulig win7 produktnøkkel? Har image, men ikke nøkkel og plages med å finne billigste versjon. Det er jo så mye "om og men" at jeg ser ikke skogen for bare trær lenger.. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Lurer på om Riot har fått kameraet sitt i dag, jeg. Du hadde helt rett........................ I motsetning til andre steder i landet, så får ikke dette postkontoret noe post etter første om morgenen. Meget leit, men jeg får ta meg i nakken og spise en hel pizza, se en episode eller to av serier også lalle meg tidlig. Når kommer posten om morningen da? Min nye kjærlighet. Congrats, Mr. Pro. Slit fokusmotoren litt i dag med den! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis dere har veldig lyst så kan dere "like" som det heter, multicom.no på facebook og like bildet mitt sånn at jeg kan vinne 550D ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis dere har veldig lyst så kan dere "like" som det heter, multicom.no på facebook og like bildet mitt sånn at jeg kan vinne 550D ^^ Jeg har blitt kastet ut av facebook. 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis dere har veldig lyst så kan dere "like" som det heter, multicom.no på facebook og like bildet mitt sånn at jeg kan vinne 550D ^^ Jeg har blitt kastet ut av facebook. kudos Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvis dere har veldig lyst så kan dere "like" som det heter, multicom.no på facebook og like bildet mitt sånn at jeg kan vinne 550D ^^ Jeg har blitt kastet ut av facebook. Rofl, åssen? Skal hjelpe deg jeg, Snodigmon. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg har blitt kastet ut av facebook. Godt jobbet. Men hvorfor var du der i det hele tatt? Dask på lanken. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Skal hjelpe deg jeg, Snodigmon. Danke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Rofl, åssen? Jeg spurte dem hvorfor. Da fikk jeg et kryptisk svar om at jeg hadde overskredet en eller annen grense for å skrive på vegger eller noe. Mer Det merkelige var at jeg ikke var hjemme den helgen jeg blei kasta ut Godt jobbet. Men hvorfor var du der i det hele tatt? Dask på lanken. Var der i utgangspunktet for å holde kontakten med noen jeg blei kjent med på Wacken Open Air i fjor. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Over til noe relatert: Hvor vanskelig er det for voksne folk å forstå at når man får en mail med bilder som ikke ligger under "vedlegg", kan man høyreklikke på bildene og velge "lagre som"? Fattern min forstod ikke det, så jeg måtte sende på nytt med bildene som vedlegg, og multicom forstod det heller ikke, så bildet mitt måtte sendes på nytt og ble derfor lagt ut på gruppen i dag istedenfor i går. Bleh. Rofl, åssen? Jeg spurte dem hvorfor. Da fikk jeg et kryptisk svar om at jeg hadde overskredet en eller annen grense for å skrive på vegger eller noe. Mer Det merkelige var at jeg ikke var hjemme den helgen jeg blei kasta ut yo got haxxored Endret 12. juli 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 yo got haxxored Probably. Gidder ikke bry meg. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg samler på Facebookfolk som om de var pokemon kort. Noen som har L4r5 så jeg kan få? Kan bytte Snodig. :Ø Haha. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Det var sikkert viet vann. Man kan aldri vite noe helt sikker, når det er hellig vann involvert. Ok - sitter og leser gamle poster, men må bare kommentere: Godt det ikke var et EVIL-kamera - et 43-hus eller en Sony NEX hadde vel smeltet.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Lastet ned bildealbumet i natt til den nye pc'en 17.000 enheter,brukte 4 timer på den gamle og en drøy time på den nye maskinen før det var ferdig Eneste problemet jeg har nå er og få overført alle mailene/adressene til den nye pc'en,W7 har ikke noen fullgod løsning på epost-leser,så jeg har holdt på med tunderbird og "Windows enkel overføring" men det fungerer ikke. I morgen får jeg LR3 på posten,er det noen lure triks og gjøre for å få bildene/metadata inn i LR3,har ikke installert LR1 på den nye maskinen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Eneste problemet jeg har nå er og få overført alle mailene/adressene til den nye pc'en,W7 har ikke noen fullgod løsning på epost-leser,så jeg har holdt på med tunderbird og "Windows enkel overføring" men det fungerer ikke. Brukte du Thunderbird på den gamle? I såfall kopier over hele Thunderbird katalaogen fra Application Data under brukeren din til AppData\Roaming på ny PC. Hvis du MickeySoft sin epost (Outlook Express), så kan du installere Thunderbird på den gamle PC'en. Importere inn alt sammen, og så flytte over til ny PC. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hvorfor bruker folk i hele tatt epost lesere ? Og ikke feks Gmail. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Eneste problemet jeg har nå er og få overført alle mailene/adressene til den nye pc'en,W7 har ikke noen fullgod løsning på epost-leser,så jeg har holdt på med tunderbird og "Windows enkel overføring" men det fungerer ikke. Prøv Mozbackup, selv om det å overføre Thunderbird-mailboxer egentlig er banalt enkelt. Edit: eller misforstod jeg? Skal du gå fra Outlook Express ell. til TB? Endret 12. juli 2010 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå