Yavel Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 skjønner ikke helt greia med at folk skal presses til og like kaffe Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg har (ifølge godt voksne folk som drikker masse kaffe, inkludert mine foreldre) ikke blitt voksen nok til å like kaffe enda. Bullshit. Trodde sånne som deg fikk pressa i seg kaffe fra de var 2 måneder gammel jeg. Hva får deg til å tro at noen kan presse meg til å gjøre noe som helst? Foreldrene mine klarte ikke presse meg til å bruke smokk når jeg var baby engang Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) skjønner ikke helt greia med at folk skal presses til og like kaffe Det er en del av kaffemafiaens onde spill. Endret 11. juli 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Foreldrene mine klarte ikke presse meg til å bruke smokk når jeg var baby engang Men nå har du begynt med smokk? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Foreldrene mine klarte ikke presse meg til å bruke smokk når jeg var baby engang Men nå har du begynt med smokk? Morsom du. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kaffe smaker !"#¤%&. EOD Men kan lukte godt under visse omstendigheter... Foreldrene mine klarte ikke presse meg til å bruke smokk når jeg var baby engang Men nå har du begynt med smokk? Spot on! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hva får deg til å tro at noen kan presse meg til å gjøre noe som helst? Foreldrene mine klarte ikke presse meg til å bruke smokk når jeg var baby engang I think we can put our differences behind us, for science… you monster. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 God kaffe er fantastisk. Gleder meg allerede til morgenkaffen i form av en dobbel espresso om 6 timer. En uke til på jobb, så er det omsider ferie. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kaffe er godt, og ofte en nødvendighet tidlig på morgenen. Nå har jeg rundet 10 000 bilder på kamera, samtidig som jeg fikk testet ut 50mm min i den lille dyrehagen. Jeg blir mer og mer glad i stor blenderåpning. Det gir litt flere muligheter enn hva normal kitzoomen gjør. Hvis jeg fikk tatt noen blinkskudd som jeg føler fortjener å bli vist frem her så skal jeg legge dem ut. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 haha, dagens spørsmål fra mi mor: Kan du ta noen stygge bilder for meg i mårra? Skulle vist melde seg på no hage-oppussingshow elns Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 haha, dagens spørsmål fra mi mor: Kan du ta noen stygge bilder for meg i mårra? Skulle vist melde seg på no hage-oppussingshow elns Bruker du Nikon du? Isåfall, no problem. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 haha, dagens spørsmål fra mi mor: Kan du ta noen stygge bilder for meg i mårra? Skulle vist melde seg på no hage-oppussingshow elns Bruker du Nikon du? Isåfall, no problem. blir en tøff jobb, da han kjører canon Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 haha, dagens spørsmål fra mi mor: Kan du ta noen stygge bilder for meg i mårra? Skulle vist melde seg på no hage-oppussingshow elns Bruker du Nikon du? Isåfall, no problem. blir en tøff umulig jobb, da han kjører canon Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Apropos Canon, er det idioti å kjøpe EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM for 8k når det er såpass lenge siden den kom ut? Og forresten, er det samme priser i butikk som på nettbutikken til japanphoto? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Apropos Canon, er det idioti å kjøpe EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM for 8k når det er såpass lenge siden den kom ut? Og forresten, er det samme priser i butikk som på nettbutikken til japanphoto? Det er ikke nødvendigvis samme pris i butikk og på nett, men av og til er det det. Om det er lurt å kjøpe tør jeg ikke å svare på da jeg aldri har hatt mine fingre i nevnte objektiv. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Arg! Har fått meg Canal Digital parabol, men får ikke signaler overhodet. Finner ikke starttransponder, som visstnok betyr at det ikke er kontakt med parabolhodet. Har prøvd å bytte tuner, kabel og parabolhode Ny antenne ? Først finne riktig elevasjon, dretter finjustere sideveis så sakte som mulig, er omtrent som å sikte på en laserstråle... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Made me lol :!: Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Arg! Har fått meg Canal Digital parabol, men får ikke signaler overhodet. Finner ikke starttransponder, som visstnok betyr at det ikke er kontakt med parabolhodet. Har prøvd å bytte tuner, kabel og parabolhode Ny antenne ? Først finne riktig elevasjon, dretter finjustere sideveis så sakte som mulig, er omtrent som å sikte på en laserstråle... Har prøvd med to nye paraboler. Den ene fulgte med fra CD og den andre er en superstor med 4-hoder. Men får feilmelding om at den ikke kan finne starttransponder som kundeservice sier at betyr at den ikke finner antennehodet.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Noen flinke fotomanipulatører (er det et ord?) her? Ville for moro skyld lagt inn screenshot fra forumet på laptopen på dette bildet: http://www.teensselfshot.com/fhgs/0136/TeensSelfShot14.jpg ADVARSEL! NOT SAFE FOR WORK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå