C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det som først og fremst slo meg hva den bryllupsfotografen angår, er at det kunne blitt litt stygt med den blitsen hvis ikke noen hadde nappet opp det kameraet såpass fort. Det er jo dødelige spenninger i kondensatorene i sånne blitser, så å bade med sånt kan vel umulig være sunt? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det som først og fremst slo meg hva den bryllupsfotografen angår, er at det kunne blitt litt stygt med den blitsen hvis ikke noen hadde nappet opp det kameraet såpass fort. Det er jo dødelige spenninger i kondensatorene i sånne blitser, så å bade med sånt kan vel umulig være sunt? tror han bare hadde fått litt pirring da den fontenen nok er godt jordet Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Glad at jeg flytter vekk fra stvg om noen uker da Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 å bade med sånt kan vel umulig være sunt? Vi hadde noen runder rundt dette for noen år siden. Konklusjonen var vel at du får deg en skikkelig karamell om du kommer for nære, men ikke så mye mer. Ellers ser det ut som om jeg har et par støvkorn på sensoren, som jeg ikke klarer å blåse vekk! Skal jeg gå på min første våtrens på 5 år? Noen som har noen "hyttetips" for å fjerne gjenstridig "støv"? Får ikke kjøpt noe våtrensopplegg på noen uker. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du får bruke den spriten du har tilgjengelig. Støtter sn0dig. Glad jeg flytter fra Stavanger jeg også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) På første forsøk? Første gang og første oppstart,vel restarta en gang da w7 viste meg blåskjerm himla lenge ved innstalasjon,så jeg trodde noe hvar galt. Edit1:Enorm overgang fra 17" til 24",uvant. Edit2:har brukt medfølgende norton"telenor" som antivirusprogram,lurer på og bruke noen annet,noen gode forslag,behøver ikke og være gratis. Endret 9. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hmm... Sikker på at alt er som det skal? Det lover ikke godt. Er alltid noe galt. Hvis alt tilsynelatende er ok så er det garantert noe du ikke har tenkt på. Kanskje PSU ryker snart og drar med seg både CPU, HK og ram. Endret 9. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hmm... Sikker på at alt er som det skal? Det lover ikke godt. Er alltid noe galt. Hvis alt tilsynelatende er ok så er det garantert noe du ikke har tenkt på. Kanskje PSU ryker snart og drar med seg både CPU, HK og ram. vel,ser HD2 i bios men finner den ikke i "min datamaskin",får lete litt og begynne med og oppdatere driver,programmer etc. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hmm... Sikker på at alt er som det skal? Det lover ikke godt. Er alltid noe galt. Hvis alt tilsynelatende er ok så er det garantert noe du ikke har tenkt på. Kanskje PSU ryker snart og drar med seg både CPU, HK og ram. en skal aldri ta sorgene på forhånd, kanskje han har magiske krefter :O Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 AVG har en grei gratisversjon. Kaspersky er også bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) edit: Sånn cirka en side for sent ... Jeg tror vi mista en del folk pga. den brutale oppgraderingen av forumsoftwaren. I tillegg er DSLRar endelig gjort seg ferdig med videregående, be blitt veldig mainstream de siste 5 årene. Selv fullformat ... OG så har du de som vanket her før, som nå har blitt ferdig med videregående, har begynt på "seriøse" studier og blitt dratt inn i studentforeningsfestlivet Eller blitt huka av en sprek dame. edit: Nautica - oppgrader BIOS. Og reinstaller Windows 7. Det er mitt tips. Du skal ikke ha blåskjerm under installasjon. Punktum. Endret 9. juli 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nautica : av antivirus kan jeg sterkt anbefale Nod32! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg anbefaler nettvett istedet for antivirus, har holdt meg virusfri siden 2002 or so i alle fall. Men om du føler du må ha noe antivirus så fungerer vel det meste greit så lenge man holder seg unna Symantec/Norton mølet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg anbefaler nettvett istedet for antivirus, har holdt meg virusfri siden 2002 or so i alle fall. Men om du føler du må ha noe antivirus så fungerer vel det meste greit så lenge man holder seg unna Symantec/Norton mølet Jeg ser det er et par av dere som kommer med den anbefalingen. Kan du komme noen gode eksempler på hvordan godt nettvett fungerer? Jeg er forøvrig enig at Symantec/Norton er noe skikkelig møl som lager flere problemer enn de løser. Bare det å avinstallere Norton er jo nok til å forandre en PC fra en treg klump gele til en kjapp trivelig sak. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nautica : av antivirus kan jeg sterkt anbefale Nod32! Har den selv og er meget godt fornøyd. Merker knapt at den er i gang! Grunnen til at jeg til slutt havnet på det er mye positiv omtale. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Etter to konserter med anerkjente artister med restriksjoner for oss i fotogropa (sang 2 og 3, og sang 1-3) har jeg kommet frem til et forslag til ny doktrine for utvelgelse av konsertbilder av artister som setter noen som helst begrensninger på fotograferingen. Når bilder av artist velges for publisering skal kun de mest åndssvake, teite, idiotiske og dopa (velg det som ikke passer for den aktuelle artistens image) bildene brukes. Noen med? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) AVG har vi på jobben,liker den ikke,spesielt epost skanneren knoter det til. Nod32 er vel den mest reelle for meg ja,Norton er gratis "telenor"men etter den siste versjonen "på min gamle pc" er det blitt helt jævlig.Når den starter virus-skanning er det bare og ta kvelden. Endret 10. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå