sn0dig Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 faen ta, jeg som faktisk bladde meg bakover å sjekka.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891491&st=51220&p=15911792entry15911792 Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 JADA. så bare på dagens poster da det tross alt er todays big thing Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 JADA. så bare på dagens poster da det tross alt er todays big thing Tja, for folk som lever i fortiden kanskje. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 er det bare meg eller er det mindre fart på forumet sånn generelt i år? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 er det bare meg eller er det mindre fart på forumet sånn generelt i år? det er bare oss (-alle).. jeg syns også det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Synes også at det er noe mindre fart her inne på forumet mot tidligere... synes også at det har vært en endring i folks holdninger, og med det mener jeg at folk er mere frekke/spydige i kjeften nå enn tidligere på dette forumet.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Synes også at det er noe mindre fart her inne på forumet mot tidligere... synes også at det har vært en endring i folks holdninger, og med det mener jeg at folk er mere frekke/spydige i kjeften nå enn tidligere på dette forumet.. enig med deg der altså, i tillegg så er det nesten bare foto delen som forsatt har guruene igjen, husker når e ble medlem så satt jeg og leste side opp og side ned på data delen osv, lærte masse, nå er det bare tusener på tusener som trenger hjelp med samme tinga..... :/ Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jepp, er helt enig, jeg leser omtrent bare fotodelen av forumet jeg fordi det omtrent bare er koselige og flinke folk her Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Synes også at det er noe mindre fart her inne på forumet mot tidligere... Det er mye aktivitet i månedstrådene og det har nettopp vært junifest. Det er sommer, sol og snart felles-ferie. synes også at det har vært en endring i folks holdninger, og med det mener jeg at folk er mere frekke/spydige i kjeften nå enn tidligere på dette forumet.. Vi er sliten og lei. enig med deg der altså, i tillegg så er det nesten bare foto delen som forsatt har guruene igjen, husker når e ble medlem så satt jeg og leste side opp og side ned på data delen osv, lærte masse, nå er det bare tusener på tusener som trenger hjelp med samme tinga..... :/ De som har vært her en stund er lei av å svare på de samme spørsmålene om kjøpshjelp. De fleste er mer interessert i å fotografere nå som de har det utstyret de trenger. Kjøpshjelp bør de nye medlemmene ta seg av. Jeg er lei av akkurat det. Noen ganger må man jo hjelpe til, spesielt når nye medlemmer sier; Jeg kjøpte Canon 1000D i forrige uke og det er et sinnsykt bra kamera. Det må du bare kjøpe, Canon er best! Du kan lære videre det du har lært. Du kan hjelpe de nye med å finne rett kamera etc. Slå deg løs Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Kjøpshjelp bør de nye medlemmene ta seg av. Jeg er lei av akkurat det. Noen ganger må man jo hjelpe til, spesielt når nye medlemmer sier; Jeg kjøpte Canon 1000D i forrige uke og det er et sinnsykt bra kamera. Det må du bare kjøpe, Canon er best! De har jo rett i det Canon til gull,og Sony suger gamle støvler Stemningen er nok blitt litt mer avslappet og jovial her "Akam" synes jeg da,en gang i blandt er det noen som flipper ut,men det får fanboysa stå for Når det gjelder kjøpshjelp så synes jeg det er en fin blanding av brukere uten den største fanboyisme "Pentax unntatt",det at nyetablerte brukere/kjøpere utbasunerer seg på et heller spinkelt grunnlag synes jeg vi får godta her da Fullauto-brukerne er i en opplærings-fase og ved å vise litt velvilje har vi spirende Akamister og en brukertilgang det trenger vi kontinuerlig. Angående HW er det omtrent som her,hvis det er noen som stiller et helt vanlig spørsmål uten antydning til modding,så er det et par resonnable svar før moddegutta kupper trådene fullstendig "pixelpeeping". Endret 9. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Dere mener han bryllupsfotografen fikk det dyrt, why? Tror ikke det er saltvann de brukte oppi der, ei heller klorvann, og med mindre han slo begge kameraene i kanten er det ingen grunn til at kameraene skal bli ødelagt om han tørker det rett. Hvor ligger den historien om han som fikk kameraet frastjelt, så ble det funnet i en hage over et år etter eller noe når snøen tunge. Kameraet og bildene var inntakte. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dere mener han bryllupsfotografen fikk det dyrt, why? Han fikk trolig ikke full betaling for ikke-fullført arbeid. Han fikk kanskje også ødelagt noe av utstyret. -Foruten sine 5 minutter med berømmelse, og et komisk minne for livet. Tror ikke det er saltvann de brukte oppi der, ei heller klorvann, ... Det var sikkert viet vann. Man kan aldri vite noe helt sikker, når det er hellig vann involvert. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvilken port er best og koble skjermen til,som gir meg optimalt ? display,hdmi,dvi eller vga.Gjetter på hdmi. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Godt mulig det bare er fordi jeg er vant med Nikon, men jeg hadde sett på det å bli våt som værre enn å dusje kameraet mitt nedi det vannet. Er det ei baptistkirke? Kameraet mitt D50 - Tamron 70-300/4-5.6 var gjennom så mye dritt da jeg fotograferte fugler at en skulle tro det var et superkamera i forkledning. Jeg glemte det på verandaen i storm og regn og etter 4-5 timer hadde det blåst ned med stativet men ikke noe galt med kameraet. Det fikk se også en ufrivillig dukkert i Nidelva, men jeg tok det opp, blåste vekk vann fra søkeren, tok av UV filteret og fortsatte fotograferingen. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 displayport / hdmi / dvi. dvi er eneste av de som ikke kan sende lyd samtidig om du vil ha det =) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Men D50 var ett veldig solid kamera ifht prisklassen sin da Olsen Hadde jo det jeg også, og overlevde meg i over ett år liksom. Ifht 500D så er det jo faktisk superkamera når det kommer til builden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Alle mine kameraer har tålt mye, blir morro å se hvordan D700 klarer seg i Stavanger et år nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hva skjer i Stavanger da? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Sjøforsvaret... Skal se om jeg får komme meg inn i noen medieavdeling... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jaja.. får få til en fotowalk en gang da.. flytter selv til Stavanger området om 3 uker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå