Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

phax: Usmakelig.

Amerikanere?

Jeg sa riktig nok dritt, men jeg nevnte også "intellegent".

Amerikanere har bygd romskip som kan brukes igjen og igjen og igjen, de har funnet opp jævla mye, de bygger noe av den beste militære hardwaren i verden. De er intelligente nok. Men veldig irriterende.

Lenke til kommentar

Rør ja. Har nok noen svin rundt om rørene i huset jeg også. Det mååå da finnes en god måte å få renset opp litt. Har vært borti avløpsrør med dim på ca 20cm. Da vi sagde det av var det bare en diameter på ca 4 cm igjen til avløpet..:sick:

Lenke til kommentar

Kan tolkes som en litt uheldig kombinasjon, ja. :p

Men om noen trykker på lenken vil de skjønne at det ikke har noen sammenheng.

Hvis folk er for late til å sjekke ut lenken så er det deres problem.

edit: Prøvde meg på et humoristisk svar på økonomidelen for en stund tilbake. Var en som ville vite hvordan man tjener ti millioner. Jeg skrev et langt og utdypende (og overoptimistisk) svar om hvordan han kunne bygge opp sitt eget narkotika-kartell. Fyren tok én kikk på signaturen min og proklamerte at jeg var en syk, syk fyr og at han ikke turte å trykke på lenken. :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Da har jeg fått mitt første speilreflekskamera. Et Canon 550d med 18-55is linse. Skal sette meg ned i biblioteket/toalettet mitt å skumme igjennom manualen. Så skal jeg ut å teste litt :D

Ser at det er mange flinke fotografer her i Trondheim, skal prøve meg på noen av motivene som er brukt her inne å prøve å se hva jeg får til selv. Uten at jeg forventer de helt store resultatene.

Noen som kan tipse om en bra side for å lære seg grunnleggende fotografering? Jeg leser en del av artiklene her på akam. Ellers noen gode tips å komme med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Nå skal jeg ut å kjøpe glass.. så får jeg se hva jeg har med meg hjem.. jeg har en plan om 85mm f1,8, men jeg får se hva det blir til slutt.. :p

Ingen sprell i dag.. ble som forutsatt.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Usedvanlig hyggelig dag i dag. For det første så fikk jeg fjernutløseren min i posten som funket perfekt. Ikke så alt for deal, men så fikk jeg svar fra HiST om at jeg kom inn på førstevalget! =D

Så da blir det forkurs og jeg kan omsider se lyst på fremtiden. Gru-gleder meg litt på akkurat det å komme på skolebenken igjen, men så blir det godt å omsider få igang forhåpentligvis siste del av utdanninga mi.

Lenke til kommentar

Scanneren min har kommet på postkontoret nå, men siden det ikke kom på pakkesporingen før nå, så kan jeg ikke hente før i morgen. Av og til skulle jeg ønske det var post i butikk her i nærheten, istedenfor vanlig postkontor som stenger 17.00...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...