# offline Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Grattis Synd Sony ikke kommer med en 70-200mm f/4 som kan erstatte 70-210mm'beercan'. 70-200/2,8 blir litt for stort og tungt. JP Tønsberg har åpning imorra og tilbudene suger ræv! Det beste tilbudet er at man kan kjøpe fotobok gavekort(verdi: 349,-) for 100kr. Endret 7. juli 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 50D tåler store mengder vann! Nå vet jeg det med absolutt sikkerhet! Og det samme gjør Tamron 17-50! Men har ikke tenkt å prøve en gang til Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 ...jeg er den lykkelige eier av en ikke lenger suicidal Toyota RAV4. ECM'en (motorstyringsdatamaskinen) slo seg vrang og bestemte seg for å prøve å drepe gearkassen. Toyota dekket reparasjon - ikke ille på en 8.5 år gammel bil. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Da er jeg snart på vei til Træna som festivalfotograf. Fins værre ting å gjøre, antar jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 ...jeg er den lykkelige eier av en ikke lenger suicidal Toyota RAV4. ECM'en (motorstyringsdatamaskinen) slo seg vrang og bestemte seg for å prøve å drepe gearkassen. Toyota dekket reparasjon - ikke ille på en 8.5 år gammel bil. Kudos til Toyota Toyota strekker seg nok langt for og bøte på et heller frynsete image,ingen som vil kjøpe suicidal-vehicles. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Var den jeg hadde også. Slit den med helsa er alt jeg har å si. Edit: Og jeg har blitt den lykkelige eier av en 1D MKIII som nettopp kom ifra service. Gratulerer! Kan du gi en kjapp oppsummering av hva problemet/problemene var? De hadde forresten 3-4 demobrukte eksemplarer tidligere i år, så det er jo ikke sikkert det er akkurat din. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Var den jeg hadde også. Slit den med helsa er alt jeg har å si. Edit: Og jeg har blitt den lykkelige eier av en 1D MKIII som nettopp kom ifra service. Gratulerer! Kan du gi en kjapp oppsummering av hva problemet/problemene var? De hadde forresten 3-4 demobrukte eksemplarer tidligere i år, så det er jo ikke sikkert det er akkurat din. Hadde ikke akkurat den du har, men hadde den samme modellen Feilfokus til de grader at en tur på verksted ikke virket, og justering i kameraet ikke hjalp. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hadde ikke akkurat den du har, men hadde den samme modellen Feilfokus til de grader at en tur på verksted ikke virket, og justering i kameraet ikke hjalp. For Canon eller Nikon? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hadde ikke akkurat den du har, men hadde den samme modellen Feilfokus til de grader at en tur på verksted ikke virket, og justering i kameraet ikke hjalp. For Canon eller Nikon? nikon Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 nikon Litt uvanlig - det er mest på Canon at Sigma sliter. I hvertfall når en leser brukerkommentarene på FredMiranda. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg hadde bobleproblemet på min Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Endelig noe som jeg liker Ps:hvordan får man lagt video direkte i innlegget. Endret 7. juli 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) For Youtube og Vimeo: [media]http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0[/media] http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0 Red.: Mediatagen fungerer med diverse andre sider òg, men ei komplett liste har eg ikkje. Flickr-set kan som nemnt tidlegare puttast i mediatagen, og ein vil få eit slideshow. Red. 2: Fann lista: Flash Movie/Game Flickr Image Set GameTrailers Google Video MP3 MySpace Video Vimeo YouTube Endret 7. juli 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 For Youtube og Vimeo: Red.: Mediatagen fungerer med diverse andre sider òg, men ei komplett liste har eg ikkje. Flickr-set kan som nemnt tidlegare puttast i mediatagen, og ein vil få eit slideshow. Takker,trodde man måtte gjøre mer en og sette inn link til adr. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=YMAvAQ3FhgQ Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har sagt det før, og kan gjerne si det igjen : tyskere har en latterlig dårlig sans for humor. Gjelder strengt tatt italienere og franskmenn også. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Merker jeg har ganske lyst på en Canon 70-200m f/4L ...blir spennende å se om det er nok igjen på konto etter at noen andre ting er kjøpt inn først. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg er bare 28, og har bodd i Bergen i ca 20. Og jeg husker faktisk en gang det var helt fint vær, og sånn rar blåfarge på himmelen! "det regner ikke i Bergen, det er bare høy luftfuktighet" Har vært i Bergen en gang med fint vær jeg også. Ble nesten litt skuffet, hadde jo håpet å oppleve Bergen på ordentlig... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har vært i Bergen en gang med fint vær jeg også. Ble nesten litt skuffet, hadde jo håpet å oppleve Bergen på ordentlig... Bodde et år i Bergen mens jeg utdannet meg i marinen; og opplevde det meste av det de kunne by på værmessig. Og når det er pent vær på våren/forsommeren i Bergen, så er det en Norges fineste byer. Men sist jeg var der, så regnet det såpass at selv Bergenserene sutret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå