Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Grattis :)

Synd Sony ikke kommer med en 70-200mm f/4 som kan erstatte 70-210mm'beercan'. 70-200/2,8 blir litt for stort og tungt.

JP Tønsberg har åpning imorra og tilbudene suger ræv! Det beste tilbudet er at man kan kjøpe fotobok gavekort(verdi: 349,-) for 100kr.

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...jeg er den lykkelige eier av en ikke lenger suicidal Toyota RAV4. ECM'en (motorstyringsdatamaskinen) slo seg vrang og bestemte seg for å prøve å drepe gearkassen. Toyota dekket reparasjon - ikke ille på en 8.5 år gammel bil. :thumbup:

Lenke til kommentar

...jeg er den lykkelige eier av en ikke lenger suicidal Toyota RAV4. ECM'en (motorstyringsdatamaskinen) slo seg vrang og bestemte seg for å prøve å drepe gearkassen. Toyota dekket reparasjon - ikke ille på en 8.5 år gammel bil. :thumbup:

Kudos til Toyota

Toyota strekker seg nok langt for og bøte på et heller frynsete image,ingen som vil kjøpe suicidal-vehicles.

Lenke til kommentar
Var den jeg hadde også. Slit den med helsa er alt jeg har å si.

Edit: Og jeg har blitt den lykkelige eier av en 1D MKIII som nettopp kom ifra service.

Gratulerer!

Kan du gi en kjapp oppsummering av hva problemet/problemene var?

De hadde forresten 3-4 demobrukte eksemplarer tidligere i år, så det er jo ikke sikkert det er akkurat din.

Lenke til kommentar
Var den jeg hadde også. Slit den med helsa er alt jeg har å si.

Edit: Og jeg har blitt den lykkelige eier av en 1D MKIII som nettopp kom ifra service.

Gratulerer!

Kan du gi en kjapp oppsummering av hva problemet/problemene var?

De hadde forresten 3-4 demobrukte eksemplarer tidligere i år, så det er jo ikke sikkert det er akkurat din.

Hadde ikke akkurat den du har, men hadde den samme modellen ;) Feilfokus til de grader at en tur på verksted ikke virket, og justering i kameraet ikke hjalp.

Lenke til kommentar

For Youtube og Vimeo:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0[/media]

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Red.: Mediatagen fungerer med diverse andre sider òg, men ei komplett liste har eg ikkje. Flickr-set kan som nemnt tidlegare puttast i mediatagen, og ein vil få eit slideshow.

Red. 2: Fann lista:

• Flash Movie/Game
  • Flickr Image Set
  • GameTrailers
  • Google Video
  • MP3
  • MySpace Video
  • Vimeo
  • YouTube

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

For Youtube og Vimeo:

Red.: Mediatagen fungerer med diverse andre sider òg, men ei komplett liste har eg ikkje. Flickr-set kan som nemnt tidlegare puttast i mediatagen, og ein vil få eit slideshow.

Takker,trodde man måtte gjøre mer en og sette inn link til adr. :)

Lenke til kommentar

Jeg er bare 28, og har bodd i Bergen i ca 20. Og jeg husker faktisk en gang det var helt fint vær, og sånn rar blåfarge på himmelen! :)

"det regner ikke i Bergen, det er bare høy luftfuktighet"

Har vært i Bergen en gang med fint vær jeg også. Ble nesten litt skuffet, hadde jo håpet å oppleve Bergen på ordentlig...

Lenke til kommentar

Har vært i Bergen en gang med fint vær jeg også. Ble nesten litt skuffet, hadde jo håpet å oppleve Bergen på ordentlig...

Bodde et år i Bergen mens jeg utdannet meg i marinen; og opplevde det meste av det de kunne by på værmessig. Og når det er pent vær på våren/forsommeren i Bergen, så er det en Norges fineste byer.

Men sist jeg var der, så regnet det såpass at selv Bergenserene sutret :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...