sn0dig Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hadde ikke tenkt å bruke stativ da, puz. Er ingen barn i den svømmehallen, men kan kanskje sees på som småtvilsomt å fotografere under vann. Joda. Kamera på stativ på bunnen av svømmehallen, fjernutløser i hånd, barn svømmer over. Klikkklikkklikkklikkklikk = instant 4chan success Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 hehe... ser for meg ei svær kjerring svømme bak ungene. "Kids outswim a whale and there she blows!" Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kor e autosensuren på dette forumet hen da...? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kor e autosensuren på dette forumet hen da...? Nederst til venstre på alle innlegg,og det er du som er automaten Finn det noe mer irriterende en og bestille varer som ikke er på lager,blir veldig lange dager Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kor e autosensuren på dette forumet hen da...? Nederst til venstre på alle innlegg,og det er du som er automaten Finn det noe mer irriterende en og bestille varer som ikke er på lager,blir veldig lange dager Ja, varer som er på lager men som ikke blir leveret Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 IceFox i basseng med kamera - får nesten Mythbusters følelse av det; overhode ikke kinky, men veldig nerdete Kan ellers melde at Waldemars Pale Ale er blandt de bedre tingene som ikke hjelper mot forkjølelse. Får prøve meg på et karbonade med speilegg-smørbrød, tror jeg. Se om det hjelper Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, tomsi, karbonadesmørbrød er nok bra. Alkohol (i store mengder) er derimot ikke så bra mot forkjølelse. Mye alkohol på en gang kan gjøre deg mer sårbar for smittsomme sykdommer i minst 24 timer etterpå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, tomsi, karbonadesmørbrød er nok bra. Alkohol (i store mengder) er derimot ikke så bra mot forkjølelse. Mye alkohol på en gang kan gjøre deg mer sårbar for smittsomme sykdommer i minst 24 timer etterpå. Too late for that Neida, mat og drikke (primært alkoholfri) hjelper noe. Mye søvn synes jeg fungerer bra. Men det er fortsatt 19,6 grader ute og da er det for varmt til å sove ... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Faen! Har mistet lisensnøkkelen til Site-grinder2 og har glemt å lagre programmet Tenkte jeg skulle ordne hjemmeside. Kanskje jeg bare overfører webadressa til Smugmugen Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tenkte jeg skulle ordne hjemmeside. <html> etc... </html> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Noen som kan forklare innstillingene på mitt D90; Lav ISO, Normal ISO & Høy ISO? Og disse innstillingene forandrer ikke noe på selve ISO verdien.. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tenkte jeg skulle ordne hjemmeside. <html> etc... </html> Å lære meg sånt gidder jeg ikke. Da er det mer morro å lære seg photoshop samtidig som man lager hjemmeside Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 http://www.wordpress.org ! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Gratis? Ser bra ut. Må prøves, takk for tipset Kjøpte Site-grinder2 for litt over ett år sia. Det er en photoshop plug-in sak. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Gratis? Ser bra ut. Må prøves, takk for tipset Kjøpte Site-grinder2 for litt over ett år sia. Det er en photoshop plug-in sak. Joomla og Drupal er verdt en titt Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Noen som kan forklare innstillingene på mitt D90; Lav ISO, Normal ISO & Høy ISO? Og disse innstillingene forandrer ikke noe på selve ISO verdien.. Hvor er det du har disse innstillingene? Er det muligens ISO støyreduksjon du sikter til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 @JohnMerrick De ligger i "opptaksmeny", eller snarvei i infoskjermen (trykk 2 ganger på Infoknappen så kommer man til valget). Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Er vi kommet i det stadiet at vi kan ha bredere (edit: nettsider) sider enn 1024px? Er det noen her som ville ha problemer med det? Endret 3. juli 2010 av Ingardj Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg hadde fått inn to og en halv 1024px side på skjermen min. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tja. Til og med 11" bærbaren min har 1366 i lengden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå