Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Hadde ikke tenkt å bruke stativ da, puz. :tease:

Er ingen barn i den svømmehallen, men kan kanskje sees på som småtvilsomt å fotografere under vann. :p

Joda. Kamera på stativ på bunnen av svømmehallen, fjernutløser i hånd, barn svømmer over. Klikkklikkklikkklikkklikk = instant 4chan success

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kor e autosensuren på dette forumet hen da...?

Nederst til venstre på alle innlegg,og det er du som er automaten :)

Finn det noe mer irriterende en og bestille varer som ikke er på lager,blir veldig lange dager :cry:

Ja, varer som er på lager men som ikke blir leveret :p

Lenke til kommentar

IceFox i basseng med kamera - får nesten Mythbusters følelse av det; overhode ikke kinky, men veldig nerdete :)

Kan ellers melde at Waldemars Pale Ale er blandt de bedre tingene som ikke hjelper mot forkjølelse. Får prøve meg på et karbonade med speilegg-smørbrød, tror jeg. Se om det hjelper ;)

Lenke til kommentar

Ja, tomsi, karbonadesmørbrød er nok bra. Alkohol (i store mengder) er derimot ikke så bra mot forkjølelse.

Too late for that ;)

Neida, mat og drikke (primært alkoholfri) hjelper noe. Mye søvn synes jeg fungerer bra. Men det er fortsatt 19,6 grader ute og da er det for varmt til å sove ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Noen som kan forklare innstillingene på mitt D90; Lav ISO, Normal ISO & Høy ISO? Og disse innstillingene forandrer ikke noe på selve ISO verdien..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

@JohnMerrick

De ligger i "opptaksmeny", eller snarvei i infoskjermen (trykk 2 ganger på Infoknappen så kommer man til valget). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...