tomsi42 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tom: Kult! Nå som jeg har avsluttet Mr. Mus-prosjektet, så er jeg klar for å begynne på et langsiktig torturprosjekt. Da er det bare å få overført objektivene Jeg har et lite hardware (PC) prosjekt å kose meg med i de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Endelig er det slutt på kadaveret ditt 15min. og posten er fortsatt oppe. Det ville ikke ha skjedd her inne. Jeg trudde aldri jeg skulle bli offer for bilde tjuveri, men så god er jeg :!: Fikk e-post. Hei Kenneth.Jeg skal etterkomme dine ønsker, men vil gjerne la det stå litt til. Det for at vedkommende skal få anledning til å ta "hintet". Nå skal jeg ikke påstå at jeg kan jussen involvert, men jeg går ut i fra at så lenge ikke vedkommende har påstått han har tatt bildet selv, redigert exif eller på noen som helst måte tuklet med det, så tviler jeg på at han har gjort noe galt. Det er heller ikke brukt i markedsføring, kun som et eksempel på et flott bilde. Og det skal du ha, det er et flott bilde. Mvh xxxxxxxxx Administrator Padleforumet Endret 1. juli 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg trudde aldri jeg skulle bli offer for bilde tjuveri, men så god er jeg :!: Don't kid yourself, Kenneth! Det er Sonyen, og innerst inne vet du det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg trudde aldri jeg skulle bli offer for bilde tjuveri, men så god er jeg :!: Don't kid yourself, Kenneth! Det er Sonyen, og innerst inne vet du det. Siterer den for evig og alltid Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg trudde aldri jeg skulle bli offer for bilde tjuveri, men så god er jeg :!: Don't kid yourself, Kenneth! Det er Sonyen, og innerst inne vet du det. Når jeg har klart å bli offer for tjuveri, så skulle det bare mangle at også iKenneth gjør det. Han har tross alt mye større sensor enn meg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Kunne vært interessant å sett statistikk som viser hvor mange prosent av hvilke merker som har fått bildene "stjålet".. Endret 1. juli 2010 av Inc Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 B Nå som jeg har avsluttet Mr. Mus-prosjektet, så er jeg klar for å begynne på et langsiktig torturprosjekt. Tenkte på deg nå mens jeg var på ferie, fant en dau gjedde slengt i veikanten like ved campen min. Orka ikke noe prosjekt jeg fordi den lukta veldig utrivelig Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det må bli Canon og Nikon. Derfor anbefaler jeg ingen å kjøpe de merkene, man kan bli et offer for både bilde og utstyrs tjuveri Sigma SD-14/15 må være det trygeste kjøpet Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Vil bare nevne at klokken har passert 23:30 og at jeg fremdeles sitter på verandaen i bar overkropp. Om det kan klassifiseres som et vakkert syn er heller tvilsomt, men heldigvis slipper folk å se det Må riktig nok innrømme at pilsen er byttet ut med kaffe Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Sorry men det vannmerket la jeg ikke merke til og i med at du la det ut på juni bildene på Akam sine sider så brukte jeg det.*Har dette medført et stort problem for deg eller ikke ser du har fjernet det også på akam.no sin tråd også. tipper det kommer tilbake ditt igjen. Hilsen xxxxxxx på Akam.no eller kvase her. *Jeg la inn fet font og fjernet akam-brukernavnet. Svaret i "padle-posten": http://www.padleforumet.com/viewtopic.php?f=4&t=1289 Endret 1. juli 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
ET! Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hæ... Blir det bilder i det hele tatt med en slik shitma-sak? Noen som klarer å regne seg fram til effektiv nærgrense om jeg setter mellomringer på min Canon 400mm f5.6? Henholdsvis 16,20,36mm mellomringer. Nærgrensen er fra før 3.5m Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg tror jeg må kjøpe meg en bedre kortleser. 2,76MB per sekund blir litt tregt når man skal tømme et minnekort på 16GB. Spesielt når det står 30MB/s på kortet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det må bli Canon og Nikon. Derfor anbefaler jeg ingen å kjøpe de merkene, man kan bli et offer for både bilde og utstyrs tjuveri Sigma SD-14/15 må være det trygeste kjøpet Post hoc ergo propter hoc, et av de beste eksemplene på post hoc ergo propter hoc-logikk på lenge. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hva gjør dere med slike ting som dette? LINKY Beklager på det aller sterkeste, men jeg klarte ikke å dy meg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 wow. Det er jo nesten som en forumkrig. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 wow. Det er jo nesten som en forumkrig. Jeg ser en nuke i horisonten Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) You go, girls! Gleder meg til fortsettelsen. Edit: ang. nuke, så kan dere spamme tråden med Mr. Mus-bilder. Eller, asså... redaktøren/administratoren har jo, på tross av manglende forståelse for opphavsrettslovgivningen, vært med på notene..) Endret 1. juli 2010 av Anew Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det må bli Canon og Nikon. Derfor anbefaler jeg ingen å kjøpe de merkene, man kan bli et offer for både bilde og utstyrs tjuveri Sigma SD-14/15 må være det trygeste kjøpet Post hoc ergo propter hoc, et av de beste eksemplene på post hoc ergo propter hoc-logikk på lenge. Ååååååå Nå fikk jeg løst å se The West Wing, igjenx3,4 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Meeeh. Jeg klarer bare ikke å ikke korrigere en misforståelse. Dette er som å diskutere foto med en selger på elkjøp. Det må bli Canon og Nikon. Derfor anbefaler jeg ingen å kjøpe de merkene, man kan bli et offer for både bilde og utstyrs tjuveri Sigma SD-14/15 må være det trygeste kjøpet Post hoc ergo propter hoc, et av de beste eksemplene på post hoc ergo propter hoc-logikk på lenge. Ååååååå Nå fikk jeg løst å se The West Wing, igjenx3,4 Eller som Boxset heter i Asia, the Weat Wing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå