Inc Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kjøpte det ikke av den enkle grunn av at jeg ikke har eget kamera pr i dag (bestilte dog D90 for 15 min siden, og sparer egentlig opp til andre objektiver enn makro... Selv om det frister sterkt å svippe innom elkjøp HAMAR i morra. Og nautica - Dimma i går faktisk, men var nok på Setermoen:) Dimmelenke... Det var tider det.... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Man ser hvor bildet er linket til i smugmug Lure på om jeg skal bytte ut bildet med et gammelt nettbilde som hete "tubgirl" e.l. Må slette først fra junitråden. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hehe, det hadde vært en passende straff ja Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Man ser hvor bildet er linket til i smugmug Lure på om jeg skal bytte ut bildet med et gammelt nettbilde som hete "tubgirl" e.l. Må slette først fra junitråden. Do it hehe Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Egentlig burde jeg vel fått i meg noen krukker med leskende alkoholholdig drikke. Fikk brev fra Universitetet i Oslo i dag. "Tilbud om opptak til masterprogrammet i medievitenskap høsten 2010". Etterfulgt av: "Vi har gelden av å tilby deg plass på mastergradsstudiet i medievitenskap". Vet dere hva UiO, gleden er helt og holdent på min side. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Egentlig burde jeg vel fått i meg noen krukker med leskende alkoholholdig drikke. Fikk brev fra Universitetet i Oslo i dag. "Tilbud om opptak til masterprogrammet i medievitenskap høsten 2010". Etterfulgt av: "Vi har gelden av å tilby deg plass på mastergradsstudiet i medievitenskap". Vet dere hva UiO, gleden er helt og holdent på min side. Finnes viten i media da? Trodde media var nytenking hele veien, med puter under armene Endret 1. juli 2010 av Inc Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nei takk. Kan ikke huske den var så ille. Like før jeg kastet opp middagen over hele tastaturet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Man ser hvor bildet er linket til i smugmug Lure på om jeg skal bytte ut bildet med et gammelt nettbilde som hete "tubgirl" e.l. Må slette først fra junitråden. Ta og opplys på forhand,må følges nøye Hva med to girls one cup ? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Lite puter, mye nytenking. Fortsatt en vitenskap. Ser man f.eks. på filmstudier så er det innenfor medievitenskap. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Neh,,, borte for å studere boblene i et glass Hansa pils Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 En kompis av bruttern ville at jeg skulle se den. Jeg måtte ut av rommet straks det begynte Noen med smugmug som vet hvordan det fungerer når man velger replace picture? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Er dette hvitbalanse "kortete" bare tull eller. Og hva med fire i en reflektor,brukandes ? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noen med smugmug som vet hvordan det fungerer når man velger replace picture? Goatse? Replace fungerer akkurat som man skulle forvente. Bildet blir erstattet med det nye - alle lenker som pekte til det gamle vil nå peke til det nye. Do it. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 har ca 80-100kr på paypal'n min fant jeg ut, forslag til noe kjekt/artig/morsomt av fototing å bestille på ebay? ;P Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Og hva med fire i en reflektor,brukandes ? Jeg har selv kjøpt 2 sånne på Ebay. Billig og greit. Men jeg kjøpte en oval en på 120x80cm først, som er sånn 5-i-1. Det funka ikke så bra. Den ble aldri helt rett igjen etter at jeg prøvde å ta av trekket og sette det på igjen. Men med 2-i-1, så får man aldri det problemet. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Argh! Junifestabstinenser. Livet mitt føles tomt og innholdsløst når jeg ikke "må" posere Ken og Barbie... Får vel finne frem Civilization 4 igjen... Håper det ikke er lenge til 5 kommer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Argh! Junifestabstinenser. Livet mitt føles tomt og innholdsløst når jeg ikke "må" posere Ken og Barbie... Får vel finne frem Civilization 4 igjen... Håper det ikke er lenge til 5 kommer. Ble det ikke vist en teaser for v5 i vinter? Så da bør vi kunne håpe om en lansering til høsten kanskje? Ellers har jeg vært og hentet et par objektiver til deg Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Civilization 4 <3<3 Kjøpte det her om dagen, via Steam, siden jeg ikke gadd fikle med piratutgaven som ikke ville virke i 10.6. Fortsatt awesome. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Da var det gjort http://www.padleforumet.com/viewtopic.php?f=4&t=1289 Noen med smugmug som vet hvordan det fungerer når man velger replace picture? Goatse? Replace fungerer akkurat som man skulle forvente. Bildet blir erstattet med det nye - alle lenker som pekte til det gamle vil nå peke til det nye. Do it. Jeg flyttet bildet til et annet galleri før jeg brukte replace. Men det er snart ordnet. Mange som leser den posten nå, de fleste herfra? http://www.padleforumet.com/viewtopic.php?f=4&t=1289 Endret 1. juli 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Brah! ...men du skulle ha puttet inn noe groteskt... under creative commons lisens. Tom: Kult! Nå som jeg har avsluttet Mr. Mus-prosjektet, så er jeg klar for å begynne på et langsiktig torturprosjekt. Endret 1. juli 2010 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå