Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er Lee filterholder, adapterringer, 0,9 GND og polafilter på vei fra junaiten. Hadde også en bestilling på 0,9- og big stopper ND, men dette er det en backorder herfra til evigheten på, så disse valgte jeg å kansellere. Får se om jeg finner andre løsninger på dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Junaiten og ebay spesielt kommer til å gi meg en rolle i Luksusfellen om 10år frykter jeg.

Mange bekker små gjør en stor å. Og den siste bekken bestillte jeg i sted. Fjernutløser med timer, så jeg gleder meg til å prøve diverse timelapse og å kunne sette lengre lukkertider med ND-filteret mitt.

Lenke til kommentar

Man kan ikke "leke" med analogt utstyr. Hvert bilde koster penger, og det går dager eller uker før du får se resultatet - som nesten uten unntak holder teknisk dårligere kvalitet enn dslr (om du bruker 135-format).

 

"Leke" betyr i dette tilfellet utforske for å forstå ting bedre.

Lenke til kommentar

Man kan ikke "leke" med analogt utstyr. Hvert bilde koster penger, og det går dager eller uker før du får se resultatet - som nesten uten unntak holder teknisk dårligere kvalitet enn dslr (om du bruker 135-format).

 

"Leke" betyr i dette tilfellet utforske for å forstå ting bedre.

Som igjen gjøres 10 ganger bedre på et digitalkamera. Skal du se resultatet av eksperimentene dine flere uker i ettertid glemmer du hva det var du prøvde å gjøre i de forskjellige tilfellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...