Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er Lee filterholder, adapterringer, 0,9 GND og polafilter på vei fra junaiten. Hadde også en bestilling på 0,9- og big stopper ND, men dette er det en backorder herfra til evigheten på, så disse valgte jeg å kansellere. Får se om jeg finner andre løsninger på dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Junaiten og ebay spesielt kommer til å gi meg en rolle i Luksusfellen om 10år frykter jeg.

Mange bekker små gjør en stor å. Og den siste bekken bestillte jeg i sted. Fjernutløser med timer, så jeg gleder meg til å prøve diverse timelapse og å kunne sette lengre lukkertider med ND-filteret mitt.

Lenke til kommentar

Man kan ikke "leke" med analogt utstyr. Hvert bilde koster penger, og det går dager eller uker før du får se resultatet - som nesten uten unntak holder teknisk dårligere kvalitet enn dslr (om du bruker 135-format).

Lenke til kommentar

Man kan ikke "leke" med analogt utstyr. Hvert bilde koster penger, og det går dager eller uker før du får se resultatet - som nesten uten unntak holder teknisk dårligere kvalitet enn dslr (om du bruker 135-format).

"Leke" betyr i dette tilfellet utforske for å forstå ting bedre.

Lenke til kommentar

"Leke" betyr i dette tilfellet utforske for å forstå ting bedre.

Som igjen gjøres 10 ganger bedre på et digitalkamera. Skal du se resultatet av eksperimentene dine flere uker i ettertid glemmer du hva det var du prøvde å gjøre i de forskjellige tilfellene.

Lenke til kommentar

Av den grunn vet "alle" at man må skrive opp hva man gjør hvis man skal leke med analogt. Hvordan tror dere alle selvlærte fotografer lærte seg alt før dslr-ene kom? Noen vil nok kalle det skitarbeid, men det gjør sitt til at de som faktisk er interessert driver på med det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...