Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvorfor enkelte deler av den vestlige verden bare stenger ned når de skal feire en eller annen kar som skal ha levd for 2000 år siden? Det er jo bare en oppskrytt feiring!

Helt enig :p

For noen er idrett religion. Og ja, jeg var en av de som skreik høyest når Klose plasserte første ballen i målet. Som en kjent person sa: "Av alle uviktige ting, så er fotball det viktigste".
Fotballkamper avholdes på egne stadion bygget for formålet, det spilles ikke på offentlig vei.
Lenke til kommentar

Kunne gjerne likt meg å sett fotball spilt på offentlige plasser. Feks E6.

Uten noen form for sperringer såklart.

Da ville jeg også sett på det.

Meh. Hadde jeg fremdeles hatt 740en så hadde det ikke plaget meg, men V70en har ikke like uknuselige støtfangere :p
Lenke til kommentar

Sånn sett er det jo vanskelig å ikke nære en viss misunnelse overfor disse "islamske domstolene" i Somalia:

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/world-cup-2010/7826934/World-Cup-2010-Somali-football-fans-executed-for-watching-matches.html

Sympatisk gjeng. De kunne nok fått orden på Norge også.

På den annen side, så har dette vært et utrolig lite påtrengende fotball-VM siden det ikke sendes på NRK. Har nesten ikke merket det. Jeg satser på at Norge vinner MGP igjen om 3 år.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

På den annen side, så har dette vært et utrolig lite påtrengende fotball-VM siden det ikke sendes på NRK. Har nesten ikke merket det. Jeg satser på at Norge vinner MGP igjen om 3 år.

Aldri så galt at det ikke er godt for noe, med andre ord. Men da kan de arrangere finalen et annet sted enn på Fornebu Arena. Det var jo et salig kaos her i slutten av mai.

Lenke til kommentar

Litt enig i den, når jeg trenger stor blender kan jeg ofte gå svært nært også though - det er heller ikke bestandig 35 f/2 holder i de tilfellene, så da heller jeg mest mot noe i normalområdet. Dessuten hadde jeg vært nødt til å kjøpe versjon 1 av 85L - hadde sikkert kommet til å angra på at jeg ikke sparte til toern..

Lenke til kommentar

En stykk CANON CANOSCAN 9000F og en stykk DELL U2311H ULTRASHARP 23" på vei i posten. Nå må jeg bare få rigget til en arbeidsplass i stua og rote frem familiens gamle negativer, lysbilder, osv. Når alt er på plass så er jeg klar til å legge meg under kniven med etterfølgende seks uker med ankelen i gips.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på et slikt scanningsprosjekt jeg også, men tror det å ha en fot i gips er tingen. Jeg kom ikke til 10% ferdigscannet før både tålmodighet og andre aktiviteter led av at dette prosjektet tok alt for mye tid.. Hmm.. må nok gjenoppta dette snart igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...