Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De nye AF-S kommer i større grad i "plastutførelse" enn de gamle AF-D objektivene

 

Ja, den ligger vel på 11-12k - som tross alt ikke er mer enn det dobble av 150 f/2.8.

Forskjellen er vel ikke mer en brylllupsshoot :)

 

Nå er det slik at jeg leies inn av en fotograf til bryllup, er ikke jeg som får inntektene, så må nok flere bryllup til enn ett for å få råd til den, men den er helt klart interessant, har ikke sett mye bildeksempler fra den, ei heller sammenlikninger.

Lenke til kommentar

Da er talen endelig ferdig, og jeg kan legge endelig meg og få en siste natts søvn som "samboer" :)

 

Francis

Ja, lukka te :)

 

Btw: Var pleier max anbefalte blitsutløsninger på en studioblits som går på 220v?

I manualen på den ene blitsen jeghar står det næmlig max 12 skudd pr min over en periode på 10 min og 10 skudd pr min over en periode på 30 min.

Høres det lite ut eller bare meg som er for kresen?

Lenke til kommentar

Endeleg.

post-19109-1277546561,1735_thumb.jpg

Sendt frå Polen den 27/5, kom til Norge den 31/5, etterpå har den lege på postfortolling då posten ikkje kunne finne nokon faktura når dei opna pakken. Men melding til meg om at dei mangla faktura har dei ikkje sendt (vel, posten påstår at dei har sendt den, men eg tvilar Purring på meldinga har dei i alle fall ikkje sendt vedgår dei).

 

Når eg då opnar pakken i dag, kva er det eg då finn oppi pakken.

post-19109-1277546564,8388_thumb.jpg

Fakturaen........................

Lenke til kommentar

Ser ut til at fakturaen er skrevet på polsk? Fortollingsgjengen til posten godtar ikke fakturaer på andre språk enn engelsk og norsk, dvs har de ingen faktura på ett av disse språkene, anser de det ikke som at de har fått noen faktura (språket er viktig fordi de skal vite nøyaktig hva pakken inneholder, ikke bare verdien. Og nei, det holder ikke å bare se på innholdet).

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Fjeseboka holder jeg meg unna,selv om hele slekta maser.

 

Har faktisk litt aversjoner mot og åpne en konto på Flickr også :cry:

 

Er vel litt storebror syndromet som henger igjen,med en liten dærsj konspirasjon innblandet.

Flickr og facebook har heldigvis lite til felles, og det håper jeg holder seg slik.

 

 

Jeg har 112kbps internettlinje nå, er det noen som slår den? (via edge på tlf) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...