Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Sletta foregående post om wikiforslag. Håper at det er greit at jeg legger inn ei lenke til forslaget.

Batterier og ladere til fotoutstyr.

Er det en grei framgangsmåte for framtida?

Meget godt forslag :) Da får vi litt input og hjelp til Wiki fra denne tråden, samtidig som den ikke oversvømmes av Wiki-diskusjon (og vi får samlet alt på et sted).

 

Håper det også er et forslag som Kristallo ønsker å støtte opp om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God morgen godtfolk....!

 

Det er godt flaska sjeldent er så dyp.... ;)

God ettermiddag, chris. En liten anelse bondeanger i dag? ;)

Du klarte i alle fall å bekrefte min teori om alkohol og forumsaktivitet. Det funker stort sett dårlig, slik det meste av rus i sosiale sammenhenger som ikke er konsentrert rundt rus.

 

Det fikk meg forøvrig til å gruble litt på hvilket rusmiddel som hadde gått umerket på Akam, og kom frem til at det må være peyote. Folk er så rare på dette forumet at ingen hadde merket noen forskjell likevel :p

Lenke til kommentar
God morgen godtfolk....!

 

Det er godt flaska sjeldent er så dyp.... ;)

God ettermiddag, chris. En liten anelse bondeanger i dag? ;)

Du klarte i alle fall å bekrefte min teori om alkohol og forumsaktivitet. Det funker stort sett dårlig, slik det meste av rus i sosiale sammenhenger som ikke er konsentrert rundt rus.

 

Det fikk meg forøvrig til å gruble litt på hvilket rusmiddel som hadde gått umerket på Akam, og kom frem til at det må være peyote. Folk er så rare på dette forumet at ingen hadde merket noen forskjell likevel :p

Second that ;)

Lenke til kommentar
I... fourth?

 

Personlig tror jeg rohypnol eller ecstacy (eller hva det nå er som gjør folk så hyper) kunne vært smart for meg en gang i blant. Føler meg litt slapp etter jobb fra tid til annen. Trenger litt overskudd så jeg får tatt litt mer bilder :)

 

Ett godt tips?

 

Meld deg inn i Sats, Spenst, 3T eller nærmeste treningstudio som har spinningtimer eller lignende..

Gjør underverker med overskuddet :thumbup:

Lenke til kommentar
Det har sikkert sammenheng med inntak av en kvart øl nå. Men det har jeg fortjent, jeg har jobbet siden lørdag klokken 10, og har fått minimalt med søvn.

 

Nordlandspils er diggedigg.

Ja, når jeg er ferdig med denne konkurransen (makt), blir den en mnd med fullemann :p

Fy søren jeg får magesår av denne jobben.. ^^

Lenke til kommentar
Det har sikkert sammenheng med inntak av en kvart øl nå. Men det har jeg fortjent, jeg har jobbet siden lørdag klokken 10, og har fått minimalt med søvn.

 

Nordlandspils er diggedigg.

Ja, når jeg er ferdig med denne konkurransen (makt), blir den en mnd med fullemann :p

Fy søren jeg får magesår av denne jobben.. ^^

Det er vel fortjent - du har gjort jobben din (så langt i hvertfall).

 

Tom

Lenke til kommentar
Det har sikkert sammenheng med inntak av en kvart øl nå. Men det har jeg fortjent, jeg har jobbet siden lørdag klokken 10, og har fått minimalt med søvn.

 

Nordlandspils er diggedigg.

Ja, når jeg er ferdig med denne konkurransen (makt), blir den en mnd med fullemann :p

Fy søren jeg får magesår av denne jobben.. ^^

Det er vel fortjent - du har gjort jobben din (så langt i hvertfall).

 

Tom

Det hele ble toppet med en ustabil linje fra bkk. Ekstra ille blir det når man er halveis i opplasting og finner ut at linjen er nede, for så å vente på "online" og prøve en gang til...P

 

Takker btw :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...