Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk urban disguise 30 i dag. Hmm, kanskje litt liten? Noen andre som har?

Men fin bag ellers. Orket ikke vente på retrospective, selv om de så bedre ut. Kanskje det blir en sånn og, bare større. Det er sant, man må ha mange kamerabagger.

Krangler med meg selv om Retrospective 20 eller 30.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Om trønderbondelandet: Familien min er på tur å flytte nedover til Buvika (som er ca. 30 minutter sør for Trondheim) over det neste året - det er åkerlandskap i forhold til Tiller/Heimdal. Har de siste dagene drevet på med litt grøftegraving/plannering før såing av gress, og mine nærmeste to naboer har vært to veddeløpshester. Ellers er det åkrer så langt øyet kan se.

Ellers er jeg Mac-løs atm, siden jeg glemte ladderen hjemme på Mo. Hvordan i faen skifter man mellom vinduer i samme app i Windows? Alt-tab skifter jo mellom ALLE vinduene. Og hvordan skifter jeg bare mellom programmer og ikke vinduer? :|

Lenke til kommentar

Om trønderbondelandet: Familien min er på tur å flytte nedover til Buvika (som er ca. 30 minutter sør for Trondheim) over det neste året - det er åkerlandskap i forhold til Tiller/Heimdal. Har de siste dagene drevet på med litt grøftegraving/plannering før såing av gress, og mine nærmeste to naboer har vært to veddeløpshester. Ellers er det åkrer så langt øyet kan se.

Ellers er jeg Mac-løs atm, siden jeg glemte ladderen hjemme på Mo. Hvordan i faen skifter man mellom vinduer i samme app i Windows? Alt-tab skifter jo mellom ALLE vinduene. Og hvordan skifter jeg bare mellom programmer og ikke vinduer? :|

ctrl+ tab?

alt+tab

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Fikk urban disguise 30 i dag. Hmm, kanskje litt liten? Noen andre som har?

Men fin bag ellers. Orket ikke vente på retrospective, selv om de så bedre ut. Kanskje det blir en sånn og, bare større. Det er sant, man må ha mange kamerabagger.

Krangler med meg selv om Retrospective 20 eller 30.

Mulig det blir en retrospective 20/30 senere for byvandring osv. Urban disguise tror jeg passer best når jeg er ute hvor det er litt vått (type landskap). Ser stivere ut enn retrospective.

Har plass til 70-200/4 og 17-40/4 og 5D, men noe mer enn det blir trangt. Den sunnsykt stygge solblenderen til 17-40 er og blir et mareritt å få med seg :p Trenger egen bag til den.

Retrospective ser veldig bra ut! UD er litt mer kamerabagaktig, merkelig nok..

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

D5000 er ikke så langt unna heller. Bortsett fra mindre søker og mangel på innebygd fokusmotor er den tilsvarende eller bedre enn D80 på det meste.

Jeg er ikke helt enig. Det er klart D5000 er nyere og dermed bedre på alle sensormessige elementer, i tillegg til at det har en del nye funksjoner som video/LV og vippbar skjerm. Men jeg tror det vil være en skikkelig nedtur og komme fra D80 til D5000 pga ergonomien generelt og spesielt antallet knapper/hjul.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...