Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Sånn ellers er det herlig å bare kaste seg ned i sofaen eller sengen med en film, podcast, bok eller spill.

I likhet med en laptop?

Nei da drasser jeg heller med meg min (les. samboeren sin) solide Lenovo T60 ut på tur for å legge inn bilder og gjøre kjappe etterbehandlinger dersom behovet absolutt måtte melde seg. Den tåler i alle fall en støyt. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Tror det må ha vært en annen. Jeg pleier ikke å innvolvere meg i bag-tråder...

Ventle: Jeg må vel innrømme at jeg sjelden setter kursen nordover for å bli banket opp, men jeg forbeholder meg retten til å gjøre det. ;)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Bah.. Bybane-åpning i dag (første dagen) og jeg tok ikke med meg kamera når jeg skulle på kjøretime i byen.

Meget taktisk kan man si, men jeg kan jo trøste meg med at jeg var for sent ute for den aller første turen og når H.M. Sonja kom til sentrum.. :hmm:

Ole E.:snasen bag!

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Fin veske ole.e. Ikke akkurat min stil, veska er jo 10 ganger penere enn det jeg er :p

Mr. Olsen: Du er flink til å "selge" din egen by. Hvor mange trondhjæmmere under 40 går rundt med bart? Da tenker jeg på by-folk, ikke bøndern fra Tiller/Heimdal, Malvik/Hommelvik, Klæbu/Melhus og alle fosningan på helgetur. Snus brukes i nord og i sør. Trondheim har like mange homofobe som alle de andre byene i Norge, det er ikke noe spesielt med dere. Trøndere er trege, det skal dere ha. Etter 4år opphold på østlandet vurderer jeg sterkt å flytte tilbake, vi treffes sikkert. Må vell melde meg inn i fotoklubben din :) Vi kan ta en pils eller to på Metro hvis du er keen ;)

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Sånn ellers er det herlig å bare kaste seg ned i sofaen eller sengen med en film, podcast, bok eller spill.

I likhet med en laptop?

Nei da drasser jeg heller med meg min (les. samboeren sin) solide Lenovo T60 ut på tur for å legge inn bilder og gjøre kjappe etterbehandlinger dersom behovet absolutt måtte melde seg. Den tåler i alle fall en støyt. :p

Blir ikke det samme. Denne enheten er mindre, lettere, bedre batteri, bedre skjerm, bedre formfaktor og interaktiviteten går mer sømløst.

Lenke til kommentar

Blir ikke det samme. Denne enheten er mindre, lettere, bedre batteri, bedre skjerm, bedre formfaktor og interaktiviteten går mer sømløst.

Hallelulja!

Mindre - ja. Lettere - ja. Bedre batteri - kommer an på. Bedre skjerm - tja, mindre oppløsning er vel ikke bra. Bedre formfaktor - kommer an på hva du gjør. Interaktiviteten går mer sømløst - standard Apple Voodoo ;)

Tror jeg heller satser på en 12" laptop jeg.

Lenke til kommentar

Fin veske ole.e. Ikke akkurat min stil, veska er jo 10 ganger penere enn det jeg er :p

Mr. Olsen: Du er flink til å "selge" din egen by. Hvor mange trondhjæmmere under 40 går rundt med bart? Da tenker jeg på by-folk, ikke bøndern fra Tiller/Heimdal, Malvik/Hommelvik, Klæbu/Melhus og alle fosningan på helgetur. Snus brukes i nord og i sør. Trondheim har like mange homofobe som alle de andre byene i Norge, det er ikke noe spesielt med dere. Trøndere er trege, det skal dere ha. Etter 4år opphold på østlandet vurderer jeg sterkt å flytte tilbake, vi treffes sikkert. Må vell melde meg inn i fotoklubben din :) Vi kan ta en pils eller to på Metro hvis du er keen ;)

Ok, Klæbu, melhus, Malvik og Hommelvik er bondeland, men Tiller?! Og Heimdal?! Finnes ikke en åker, vi har et av Nordens største kjøpesenter, Studio Gs beste fotografer holder til på Heimdal, og dere kaller det bondelandet?

Jeg bor på Tiller, og jeg føler meg dypt såret...

Btw, sjekka eksamenskarakterene, 5 i norsk bokmål :)

Lenke til kommentar

Hehe, venta på den der ang Tiller :)

Jeg bor langt nermere sentrum, men har åker den retningen. Er digg å ikke bo midt i byen heller. Uansett så er det viktig å sette ting litt på spissen når man omtaler noe - så er man sikker på at folk skjønner det :)

Kan aldri ta for hardt i :p

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar

Ok, Klæbu, melhus, Malvik og Hommelvik er bondeland, men Tiller?! Og Heimdal?! Finnes ikke en åker, vi har et av Nordens største kjøpesenter, Studio Gs beste fotografer holder til på Heimdal, og dere kaller det bondelandet?

Si meg, har du vært lenger enn stuedøra i ditt eget nabolag? :p

post-78758-1277293089,1706_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ligger ikke dette "Heimdal" nord for Sinsenkrysset?

I så fall er det jo temmelig innlysende at det er bondelandet, er det ikke?

Jeg liker "utenfor ring 3".

Forresten, siste D-Town TV-episode var egentlig ganske opplysende. De tar for seg dette med å ta med kameraet på ferie. De aller fleste tingene de nevner er ting man kan tenke seg selv, men det er alltid fint at noen forteller det til deg. Se også http://boardingarea.com/blogs/flyingwithfish/ for flere tips/historier rundt dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...