Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lekte meg med iPad i sted. Absolutt en snasen sak for fotografer.

Assa, nå er den, ut ifra hva jeg har prøvd et par ganger, kun en god bærbar portefølje.

Men, kanskje du vet om noe mer?

At man kan sjekke andres bilder på nett når man er ute via 3G, for inspirasjon er jo litt okey det også.

Det der er en Billingham 207. Ja, den ser helt nydelig ut. Utrolig bra materialer, oser kvalitet.

Går man rundt med en slik en i trondheim blir man banket opp for å være homo.

Ingenting personlig, jeg har hatt denne diskusjonen før, og jeg så faktisk tendenser til aggressivitet fra Anew da, men det er et y-kromosom i kroppen min som ikke tåler slike vesker, til foto er det Lowepro hele veien.

:)

Lenke til kommentar

Klaging på fint vær ja... Jeg går ute og rydder blindgjengere i den siste delen av verneplikten i sprutende regnvær og såvidt over 0 grader.. Å komme hjem til sommervarme på østlandet (for ikke å snakke om til nytt kamera, D90) blir meget bra.

AR 1 ?

Var selv og plukket blindgjengere et par måneder,fineste tiden i militæret"høsten",mye trening og natur :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Det der er en Billingham 207. Ja, den ser helt nydelig ut. Utrolig bra materialer, oser kvalitet.

Ingenting personlig, jeg har hatt denne diskusjonen før, og jeg så faktisk tendenser til aggressivitet fra Anew da, men det er et y-kromosom i kroppen min som ikke tåler slike vesker, til foto er det Lowepro hele veien.

Kom faktisk hjem fra Trondheim i dag etter å ha vært på landsmønstring i UKM. Stilte ut en bildeserie.

4724610632_e0781c49eb_b.jpg

La forøvrig ikke merke til spesielt mange designhatende rednecks mens jeg var i byen.

Endret av ole.e
Lenke til kommentar

Jeg forsvarer selvsagt når som helst aggressivt min rett til å bli banket opp "for å være homo" i Trondheim, men vennligst frisk opp hukommelsen min - når var dette, og i hvilken sammenheng? :grin:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

**

Kom faktisk hjem fra Trondheim i dag etter å ha vært på landsmønstring i UKM. Stilte ut en bildeserie.

4724610632_e0781c49eb_b.jpg

La forøvrig ikke merke til spesielt mange designhatende rednecks mens jeg var i byen.

Haha, ikke rednecks, bartefolk med snus ;)

Nei jeg har ikke noe imot det, men det er vel en kjent generalisering at moteinteresse blir sett på som noe homofilt jo mer unna man kommer Bærum, er det ikke? :ermm:

**

Jeg forsvarer selvsagt når som helst aggressivt min rett til å bli banket opp "for å være homo" i Trondheim, men vennligst frisk opp hukommelsen min - når var dette, og i hvilken sammenheng? :grin:

Åh, det er lenge siden... det var da jeg var ny her og du og PMNormal trodde dere hadde innvirkning på meg... =D

Du trigger meg faktisk til å lete det opp, men jeg tror moderatorene fjernet det. Husker hvilken tråd det var i.

Lenke til kommentar

Assa, nå er den, ut ifra hva jeg har prøvd et par ganger, kun en god bærbar portefølje.

At man kan sjekke andres bilder på nett når man er ute via 3G, for inspirasjon er jo litt okey det også.

Kanskje vi har møtt på samme fyr da! :D

Jeg satt med noen kompiser å spiste ute en kveld da en tulling plutselig finner det nødvendig å kalle kompisen min for homo. Grunnen var buksa mente tullingen. Vi sa han måtte ta seg til hel**** ut derifra. Og det gjorde han.. :p

Trøndere har lett for å kalle folk homo. Usikker på seg selv much? :D

Lenke til kommentar

Kanskje vi har møtt på samme fyr da! :D

Jeg satt med noen kompiser å spiste ute en kveld da en tulling plutselig finner det nødvendig å kalle kompisen min for homo. Grunnen var buksa mente tullingen. Vi sa han måtte ta seg til hel**** ut derifra. Og det gjorde han.. :p

Trøndere har lett for å kalle folk homo. Usikker på seg selv much? :D

Pass deg nå ;)

Anew: Tror det var denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596278&hl=domke%20fotobag&st=20

Kanskje noen moderatorer får til å hjelpe oss å se om noe er fjernet derifra?

Lenke til kommentar

Du må være den mest homofobe personen på forumet ;)

Banke opp homoer slutta man med for 30-40 år siden.

Slaveri ble også forbydd ved lov for lenge siden, men det betyr ikke at det er noen man burde slutte med... tro det eller ei, vi ville garantert ikke vært så langt frem i utvikling i dag hadde det ikke vært for slaveriet.

Lenke til kommentar

Ikke i Bergen..

DET må være samme fyren :p Akkurat samme opplegget, bare her var vi en vennegjeng ute.

Det er trist, og straffen er ikke i forhold til det de har gjort. Burde være 68 dagers fengsel. Jeg synes det er for lav straff for å banke opp noen. Man bør kunne føle seg trygg i gatene.

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke noe imot det, men det er vel en kjent generalisering at moteinteresse blir sett på som noe homofilt jo mer unna man kommer Bærum, er det ikke? :ermm:

Kjente til generaliseringer som den på ungdomsskolen, da folk var litt barnslige og simple i tankegangen. Men det har kommet seg med åra, gitt.

Synd i fyren som ble banka opp. Jeg går i røde tettsittende chinos titt og ofte, gjerne kombinert med en singlet eller noe som avslører mine store mengder brysthår. Aldri blitt anklaget for å være homo pga. det eller noe annet. Og jeg er ute relativt ofte.

Lenke til kommentar

Slaveri ble også forbydd ved lov for lenge siden, men det betyr ikke at det er noen man burde slutte med... tro det eller ei, vi ville garantert ikke vært så langt frem i utvikling i dag hadde det ikke vært for slaveriet.

Nå vet jeg ikke om homo hets / hat på noen måte kan være like produktivt som slaver. Det er jo klart man får ting gjort om man ikke behøver å tenke på de som utfører jobben :=)

Ellers, likte den veska godt ! Hadde hatt lyst på, men tror ikke det er noe som er viktig å prioritere !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

...men det er et y-kromosom i kroppen min som ikke tåler slike vesker, til foto er det Lowepro hele veien.

La meg slenge meg med på akkurat denne... selv om jeg har annet type merke på fotosekken.

Men det betyr ikke at jeg ikke kan skjønne hvorfor folk som er litt mer "forfengelige" enn andre går til innkjøp av den typen kameravesker. ;)

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om homo hets / hat på noen måte kan være like produktivt som slaver. Det er jo klart man får ting gjort om man ikke behøver å tenke på de som utfører jobben :=)

Ellers, likte den veska godt ! Hadde hatt lyst på, men tror ikke det er noe som er viktig å prioritere !

Du teller ikke, du er jo keeg...

Lenke til kommentar

To gode punkter det der og for mange er det verdt pengene. Sånn ellers er det stor sjanse for at det blir ytterlige foto-apps som kan gjøre hverdagen bedre - som Mamiya sitt program for "tethered shooting".

Sånn ellers er det herlig å bare kaste seg ned i sofaen eller sengen med en film, podcast, bok eller spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...