Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

...nå må jeg bare få fikset det knuste sidespeilet. Fant delen til $15 på ebay, så får jeg bare håpe de gidder å sende til Norge. Regner med at noe sånt (oppvarmet speil - bare selve "glasset") er uforholdsmessig dyrt her på berget?

I Norge byttet de hele saken - så da kommer det på 3-5 tusen avhengig om speilhuset må lakkeres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...nå må jeg bare få fikset det knuste sidespeilet. Fant delen til $15 på ebay, så får jeg bare håpe de gidder å sende til Norge. Regner med at noe sånt (oppvarmet speil - bare selve "glasset") er uforholdsmessig dyrt her på berget?

I Norge byttet de hele saken - så da kommer det på 3-5 tusen avhengig om speilhuset må lakkeres.

Da jeg så bilen din så det ut som om det var litt mer enn bare glasset som var knust i utgangspunktet? :)

Komplett pakke med speilhus i riktig farge koster omkring $50 på ebay.

Lenke til kommentar

Da jeg så bilen din så det ut som om det var litt mer enn bare glasset som var knust i utgangspunktet? :)

Nå er det faktisk bare huset som er knust i mitt tilfelle, selve speilet er enda helt :D Venter fortsatt på det - kommer i løpet av uka.

Komplett pakke med speilhus i riktig farge koster omkring $50 på ebay.

Hmm - fristende. Men jeg skrur av prinsipp ikke bil selv.

Lenke til kommentar

Ole (som for de uinvidde altså ble forsøkt spist av en rev i forrige uke) kommer seg forbløffende nok veldig bra. Han fikk siste porsjon med antibiotika og smertestillende i dag, og har fått teste den nye (antatt) revesikre innhegningen sin litt.

Så langt er verkstedskostnadene på Ole Kanin over 20x ny-pris. Altså litt som om jeg skulle ha brukt over 400.000 på å fikse kameraet mitt, eller omkring 8.000.000 på å fikse bilen. Det er greit å sette ting i perspektiv. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...