Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som ikke henger i tattoo tråden :)

Dæven! hvor sinnsykt bra, skulle ønske jeg hadde penger til noe sånt...

Takk, den kosta bare 4k. Men den ene vingen jeg har fått gjort som er på utsiden av leggen kosta 6k. Har sitti i 7 timer totalt.

Du er ikke alene Mr. Olsen.

Når de er nye og skikkelig laget, så er de ikke så ille. Men når eieren har blitt gammel og blekfeit, så er det så-som-så.

Hvem sier at at alle eldre blir blekfeite? Tattisen vil fortsatt være awesome til man værtfall blir 60-70, og man veit aldri når man kreperer så det er egentlig ett dårlig argument. Og jo blekere man er jo sterkere farger kan man bruke, om man liker den slaks.

Btw, Glenn Finnish eller hva den nå heter, 20 år. Er den god? Jeg har syndet ifølge Simon aldra da jeg blander Jack, cola og isbiter.

Lenke til kommentar

Btw, Glenn Finnish eller hva den nå heter, 20 år. Er den god? Jeg har syndet ifølge Simon aldra da jeg blander Jack, cola og isbiter.

Glenfiddich,kanskje? 20 år gammel årgang av denslags drikkes med andakt og følelse. Det å blande Cola og og Whisky er å ødelegge to gode ting. Å blande Jack og cola er å ødelegge god cola :p

Lenke til kommentar

Godt mulig det bare er meg, men andre her som syns tattisser er stygt?

Noen kan sikkert være greie, men generelt sett syns jeg ikke noe om det.

Ikke noe personlig ass...

Alt er relativt for meg. Tar den avgjørelsen fra person til person.

Enkelte steder på kroppen ønsker jeg iallfall ikke å se tattis - uansett.

Lenke til kommentar

Får å ikke bli en synder er det vel bedre å kjøre på med Captein Morgan og cola!?

Rom og Cola er faktisk en anerkjent drink - Cuba Libre.

problemet er nok at det er for godt, dermed drikker for mye av det. Bruker å bli noen Ustødige kapteiner og noen frekke matrosser når det er rom aften om bord.

Lenke til kommentar

Nesten fem timer å slå ihjel i Trondheim (til toget går), what to do? Kan sette fra meg ryggsekken i skap på stasjonen, men gidder ikke vandre så veldig langt. :p

Jeg foretrekker forøvrig Havana Club i lag med Cola, siden Captain Morgan Spiced Gold smaker crap (imo! :p) - Black Label er godt uten noe i though.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Da har far vært på Japan Foto.. og ned i sekken ramlet det et batterigrep til mitt kjære D90.. :D Dævven hvor deilig det var å holde kameraet med mine pølsefingre nåh..!! :p

Lenke til kommentar

Får å ikke bli en synder er det vel bedre å kjøre på med Captein Morgan og cola!?

problemet er nok at det er for godt, dermed drikker for mye av det. Bruker å bli noen Ustødige kapteiner og noen frekke matrosser når det er rom aften om bord.

Snakker vi av erfaring her eller? heheh :p

Lenke til kommentar

Det er svært godt å blande Bacardi Ron 8 Años med Cola, selv om det imo er en noe dyr sprit å bruke i drinker.

Francis

Lenke til kommentar

Var på CLS-kurs i regi av Ur og Foto i dag og ble litt inspirert til å skaffe meg et enkelt studiooppsett.

Trenger jeg noe mer hvis jeg kjøper dette paraplysettet i form av blitsholdere eller lignende?

Studio er gøy. Har du blitser til å fyre av disse to paraplyene tråløst, er du langt på vei.

Har noe tilsvarene og de fungere utmerket. Eneste er at paraplyene er litt små.

Har bestilt paraply på 150cm i diameter hvor jeg håper å få ganske bra soft lys ut av de.

De på 80cm er litt små til større gruppe fotoer og softlight-skyting. Her er jo softbokser bra å ha, men ikke så lett å feste til en eller så skjør blits som dingler ytters på et stativ :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...