L4r5 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Moderatorer suger kollektivt (don't tell them though! ), er sånn på alle fora som moderes i større eller mindre grad. Er bestandig noen som kommer til å være uenig med moderatorene, så da må man velge om man vil ha anarki eller iallefall litt orden. :/ Jeg pleier å bruke en hver anledning jeg kan til å poste dette bildet: Originalen er ikke sensurert, men jeg gidder ikke bli utestengt på ubestemt tid så jeg poster bare den snille versjonen. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Moderatorer suger kollektivt (don't tell them though! ), er sånn på alle fora som moderes i større eller mindre grad. Er bestandig noen som kommer til å være uenig med moderatorene, så da må man velge om man vil ha anarki eller iallefall litt orden. :/Meh. Fora som dette er stort sett ganske velordnede av seg selv uten at det egentlig trengs nevneverdig aktiv styring. Personlig synes jeg moddisstaben her gjør mer skade enn nytte, i form av overdreven sletting i tråder som egentlig er saklige og interessante (selv om det kanskje er en avsporing av det opprinnelige trådtemaet). Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fy satan.. Har noen et bidrag til fattige nordnorske frilansfotografer? Jeg har jobbet som frilansfotograf i snart 2 år, og lever per i dag på ca. 14000,- i måndenen, ekskludert alt av utgifter. Bil har jeg ikke. Sykkel FTW!! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Enig med Suetekh, om at ting kan være interessante selv om det ikke nødvendigvis passer 100% til temaet i tråden. De fleste samtaler utvikler seg over tid, og det burde det være rom for. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Men det betyr ikke at jeg ikke elsker deg 100% unconditionally Simon! <3<3 Hmh. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg pleier å bruke en hver anledning jeg kan til å poste dette bildet: Det er en gutteklubb jeg er glad jeg ikke er medlem av Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er ellers litt skuffa over at det ble moderert vekk et personangrep på meg i en annen tråd, som var så bra at jeg nesten skulle hatt det i signaturen min... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Meh. Fora som dette er stort sett ganske velordnede av seg selv uten at det egentlig trengs nevneverdig aktiv styring. Personlig synes jeg moddisstaben her gjør mer skade enn nytte, i form av overdreven sletting i tråder som egentlig er saklige og interessante (selv om det kanskje er en avsporing av det opprinnelige trådtemaet). Sammenlignet med andre fora, så synes jeg ikke de er så ille her. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Sammenlignet med andre fora, så synes jeg ikke de er så ille her.For all del, jeg har vært innom fora som blir direkte fascistiske i forhold. Men det er en grunn til at jeg faktisk ikke gidder å bruke tiden min der lenger. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Her ble så spennende at jeg falt av lasset. Hva snakker vi om??? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Her ble så spennende at jeg falt av lasset. Hva snakker vi om??? At moderatorer er rare dyr, men ikke Simon, for han kjenner vi og han er ikke som de andre - selv om han lukter hvitløk. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Lukter hvitløk? Hva faen? Jeg er som andre moderatorer. Vi er individer, men vi er alle reale. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Men totalt blottet for humor. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Heh. Det er tydelig at du ikke har vært til stede når jeg pilser. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vil egentlig holde meg langt unna når du modererer i fylla.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) linjeskift kommer jo ikke med, blir helt rotete. omfgzorz Endret 14. juni 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vil egentlig holde meg langt unna når du modererer i fylla.. Jeg modererer ikke i fylla. Jeg har gjort mindre ting etter ei øl, men om jeg har for høy promille til å kjøre bil har jeg for høy promille til å moderere. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Da ble det en 645 på meg. Med 70mm F/2.8, 35mm F/3.5, pistolgrep, prismesøker (som har litt slark), sjaktsøker og mellomringer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvor mange kronasjesedler måtte du skrive ut fra skriveren din for å kjøpe det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå