Inc Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det var da enda godt. Jeg surra meg borti noen Scientologer en gang i mine unge dager. Og de gutta skremmer meg enda mere enn pinsevennene. Scientologi er ikke noen religion - det er en enorm scam og direkte svindel, under dekke av å være religion. Scientologi er noe som gjør meg direkte kvalm - det er - det er - hvordan skal jeg forklare det - det er verre enn Sony! Les mer om Scamotology på xenu.net. Den var under belte, Ikke pent sagt Du tenke på at, vi som er i Sony leiren ikke vet bedre... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Viktig meldig: Hortentreffet er utsatt til i morgen pga. møkkavær i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Den var under belte, Ikke pent sagt Du tenke på at, vi som er i Sony leiren ikke vet bedre... Hvis det er en trøst, så går jeg heller over til Sony kamera enn å melde meg inn i Scientologi kirken. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvis det er en trøst, så går jeg heller over til Sony kamera enn å melde meg inn i Scientologi kirken. Pluss en milliard. Ellers - lager Sony en bedre NEX myntet på fotografer, og Canon ikke svarer med noe, så får jeg veldig lyst på en. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, når man legger ut annonse på foto.no om å kjøpe mellomformat pakke kan man få mail av hvem som helst, til og med Petter Schjerven Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hihi, viser seg at en av solistene (Trond Gudevold) vi hadde torsdag/fredag da vi hadde konsertoppføring av Carmen, også er en ganske habil fotograf: http://fotosolist.no/ Hadde en lengre fotonerdeprat med han på festen etter siste forestilling i går. Endret 12. juni 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da har jeg kjøpt fotoprinter av en hyggelig fyr, en Pixma Pro 9000 med mye papir og blekk til veldig fin pris. Skal bli morsomt å utforske forskjellige printmedia Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nå er det tilbud på agurker igjen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nå er det tilbud på agurker igjen. startet ikke du just en diskusjon i forumkafeen ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tenkte dt var flere som ville synes det var artig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nå er det tilbud på agurker igjen. Slår ikke agurknyhetene i 2003. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 for oss som liker og lese aviser, så er det en mørk tid vi går inn i Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Usj, driver og ser gjennom bilder fra tidligere i år - kjenner at jeg savner 24-70en. Utrolig anvennelig, selv om den er stor og tung. Hadde egentlig bestemt meg for en 17-40L og 135L, men tror nesten jeg må ta meg råd til noe i det området etterhvert. Brukt 28-70L, eller Tamron 28-75 kanskje... Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg er litt nybegynner på lys og slike ting. Hvilke fester bruker man for å feste en softbox på et stativ med en blits ? Slike adaptre som brukes ved studiolamper? Har sett på kaffebrus, men virker som om softboxene kun passer studiolamper. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg elsker feriepenger kombinert med Japan Photo messer... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg er litt nybegynner på lys og slike ting. Hvilke fester bruker man for å feste en softbox på et stativ med en blits ? Slike adaptre som brukes ved studiolamper? Har sett på kaffebrus, men virker som om softboxene kun passer studiolamper. Er det stavblits du skal ha det til? Stavblitser er ganske svake i forhold til studioblitser, så det vil ikke være mye vits i å kjøpe en 100cm x 80cm stor softboks. Det finnes mindre softbokser til stavblits men alle de i Norge er relativt sett veldig dyre, men fra USA kan du få utstyret litt billigere. Har du vurdert paraply, både hvit som du kan skyte gjennom og eller reflektere i, eller paraply med sølvbelegg inni, som reflekterer? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg elsker feriepenger kombinert med Japan Photo messer... Men er lommeboka/bankontoen like happy? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg elsker feriepenger kombinert med Japan Photo messer... Men er lommeboka/bankontoen like happy? I går var den det, i dag er den ikke det. Meeen, får igjen rundt 10k på skatten + noen tjenester, så går bra Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Softboks til vanlig blits. http://www.fjwestcott.com/products/array1.cfm?tbl=speedlite&catname=speedlite&head=speedlite http://www.bhphotovideo.com/c/product/62236-REG/Westcott_2348_Apollo_JS_Softbox_with.html#specifications http://www.bhphotovideo.com/c/product/682819-REG/Westcott_2331_28_APOLLO_w_8_STAND.html http://www.bhphotovideo.com/c/product/564656-REG/Westcott_2202.html Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da fikk jeg tak i en så og si ubrukt EF 2X II teleconverter i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå