Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Det var da enda godt. Jeg surra meg borti noen Scientologer en gang i mine unge dager. Og de gutta skremmer meg enda mere enn pinsevennene.

Scientologi er ikke noen religion - det er en enorm scam og direkte svindel, under dekke av å være religion. Scientologi er noe som gjør meg direkte kvalm - det er - det er - hvordan skal jeg forklare det - det er verre enn Sony!

 

Les mer om Scamotology på xenu.net.

Den var under belte, Ikke pent sagt :p

Du tenke på at, vi som er i Sony leiren ikke vet bedre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usj, driver og ser gjennom bilder fra tidligere i år - kjenner at jeg savner 24-70en. Utrolig anvennelig, selv om den er stor og tung.

 

Hadde egentlig bestemt meg for en 17-40L og 135L, men tror nesten jeg må ta meg råd til noe i det området etterhvert. Brukt 28-70L, eller Tamron 28-75 kanskje... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er litt nybegynner på lys og slike ting. Hvilke fester bruker man for å feste en softbox på et stativ med en blits ? Slike adaptre som brukes ved studiolamper?

 

Har sett på kaffebrus, men virker som om softboxene kun passer studiolamper.

Lenke til kommentar

Jeg er litt nybegynner på lys og slike ting. Hvilke fester bruker man for å feste en softbox på et stativ med en blits ? Slike adaptre som brukes ved studiolamper?

 

Har sett på kaffebrus, men virker som om softboxene kun passer studiolamper.

 

Er det stavblits du skal ha det til?

 

Stavblitser er ganske svake i forhold til studioblitser, så det vil ikke være mye vits i å kjøpe en 100cm x 80cm stor softboks. Det finnes mindre softbokser til stavblits men alle de i Norge er relativt sett veldig dyre, men fra USA kan du få utstyret litt billigere. Har du vurdert paraply, både hvit som du kan skyte gjennom og eller reflektere i, eller paraply med sølvbelegg inni, som reflekterer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...