Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3. Hold deg unna TN-paneler på skjermer av en viss størrelse.

Det kommer vel fra rette kjeften (eller tastaturet)?

Har IPS-skjerm jeg. Lærer av mine feilkjøp. ;)

Eg og har tenkt på ny skjerm. For tida har eg ein BenQ 22", men eg vil ha 24" og muligens betre skjerm. Kor mykje må eg ut med for ein akseptabel 24", til redigering?

HP ZR24W 24"

DELL U2410 ULTRASHARP 24"

Skjermene er ganske godt kalibrert fra fabrikk, men ikke perfekt. Det er da ideelt å kalibrere med en Spyder 3 eller lignende.

Lenke til kommentar

Er det berre meg, eller kjem alt som er publisert her etter i natt inn i innlegget til Mr. Olsen

Nei, det er noe grums i innlegget til Mr. Olsen som sluker med seg resten av siden. Vet ikke om et annet skin virker bedre.

fungerer fint her....

Det gjer det også her, etter at vi kom over på ny side.

Lenke til kommentar

Finnes det egentlig noen fornuftige alternativer til Sigma 30mm F/1.4 på Canon crop?

Tja. EF 28mm f/1.8, 35mm f/2, 24mm f/1.4 L og 35mm f/1.4 L er vel de eneste som er verdt å vurdere.

Har hatt den før og merker at jeg savner den..

Da er det vel bare å kjøpe ny?

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Eg og har tenkt på ny skjerm. For tida har eg ein BenQ 22", men eg vil ha 24" og muligens betre skjerm. Kor mykje må eg ut med for ein akseptabel 24", til redigering?

HP ZR24W 24"

DELL U2410 ULTRASHARP 24"

Skjermene er ganske godt kalibrert fra fabrikk, men ikke perfekt. Det er da ideelt å kalibrere med en Spyder 3 eller lignende.

Takktakk, begge dei virke greie. Får sjå når eg får peng.

Lenke til kommentar

Surfer på iPod touchen mens jeg installerer mac Os x på nytt. Skjønner ikke hvorfor folk vil surfe på denne måten. Må tilbake til rengjøring og møbelflytting/vask. Håper det lysnet litt til imorra, det blir vell ikke noe Vestfold treff hvis det regner :( Roger. Over and out.

Lenke til kommentar

Surfer på iPod touchen mens jeg installerer mac Os x på nytt. Skjønner ikke hvorfor folk vil surfe på denne måten. Må tilbake til rengjøring og møbelflytting/vask. Håper det lysnet litt til imorra, det blir vell ikke noe Vestfold treff hvis det regner :( Roger. Over and out.

Vestfold treff blir det. Er det møkkavær, så drar vi på museum.

Lenke til kommentar

Fordi det er fantastisk genialt å kunne surfe nettaviser, fb og lignende skvip når man sitter på toget og kjeder seg f.eks.

Men å surfe nettsider som ikke er mobiltilpasset er jo litt håpløst. Gidder aldri sjekke forumet med mobilen selv. Det suger det.

Sjekk ut mobil.aftenposten.no og si at det ikke er en elegant surfeopplevelse for folk på farten.

iportalen.no er også et fint sted.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Hva med Brothers in Arms? ;)

Edit - jeg har flere forslag:

Pink Floyd - Learning to fly, Goodbye Blue Sky

Dire Straits - Romeo and Juliet, Tunnel of Love, nevnte Brothers In Arms, Private Investigations

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Godt å bruke ildræven igjen etter langt opphold. Safari er ikke like bra.

Hva bør man ha av plug-in's til Firefox?

Den Samsung reklamen på akam.no irriterer meg grenseløst! Både på Safari og ff er den i veien for forum-knappen. Hvordan kan jeg ordne dette?

mobil.aftenposten.no var bra. Sikkert greit når man kjører kollektivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...