fototim Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hm. Mr. Olsen fungerer nå som et stort svart hull. Alle veit hva som skjer når han eksploderer, men hva med implosjon? Blir vi nå kollektivt innestengt? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det berre meg, eller kjem alt som er publisert her etter i natt inn i innlegget til Mr. Olsen Nei, det er noe grums i innlegget til Mr. Olsen som sluker med seg resten av siden. Vet ikke om et annet skin virker bedre. fungerer fint her.... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 3. Hold deg unna TN-paneler på skjermer av en viss størrelse. Det kommer vel fra rette kjeften (eller tastaturet)? Har IPS-skjerm jeg. Lærer av mine feilkjøp. Eg og har tenkt på ny skjerm. For tida har eg ein BenQ 22", men eg vil ha 24" og muligens betre skjerm. Kor mykje må eg ut med for ein akseptabel 24", til redigering? HP ZR24W 24" DELL U2410 ULTRASHARP 24" Skjermene er ganske godt kalibrert fra fabrikk, men ikke perfekt. Det er da ideelt å kalibrere med en Spyder 3 eller lignende. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er det berre meg, eller kjem alt som er publisert her etter i natt inn i innlegget til Mr. Olsen Nei, det er noe grums i innlegget til Mr. Olsen som sluker med seg resten av siden. Vet ikke om et annet skin virker bedre. fungerer fint her.... Det gjer det også her, etter at vi kom over på ny side. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Finnes det egentlig noen fornuftige alternativer til Sigma 30mm F/1.4 på Canon crop? Har hatt den før og merker at jeg savner den.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Finnes det egentlig noen fornuftige alternativer til Sigma 30mm F/1.4 på Canon crop? Tja. EF 28mm f/1.8, 35mm f/2, 24mm f/1.4 L og 35mm f/1.4 L er vel de eneste som er verdt å vurdere. Har hatt den før og merker at jeg savner den.. Da er det vel bare å kjøpe ny? Endret 11. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ja det er vel bare det.. synd den er så populær, vanskelig å finne på bruktmarkedet. 24mm f/1.4 L frister veldig men for dyr for meg. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Sigma 30/1.4 er vel det eneste jeg virkelig savner fra DX. 50/1.8 har ikke et fnugg av sjarm. Endret 11. juni 2010 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sigma 30/1.4 er vel det eneste jeg virkelig savner fra DX. 50/1.8 har ikke et fnugg av sjarm. Du får prøve deg med en Sigma 50mm f/1.4. Men den har nok heller ikke samme sjarm som 30mm-en. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det kommer litt an på hva man kaller sjarmerende. I mine øyne er det ingen tvil om at Sigma 50/1.4 (på FF) er et bedre objektiv enn Sigma 30/1.4 (på crop), spesielt vidåpent. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sigmalux har nok av sin egen sjarm, den =) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Da er 7D hus i hus ;D Med BG, ekstra batteri og ett par nye CF kort, siden jeg nesten bare har SD kort.. Endret 11. juni 2010 av cruelphotography Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eg og har tenkt på ny skjerm. For tida har eg ein BenQ 22", men eg vil ha 24" og muligens betre skjerm. Kor mykje må eg ut med for ein akseptabel 24", til redigering? HP ZR24W 24" DELL U2410 ULTRASHARP 24" Skjermene er ganske godt kalibrert fra fabrikk, men ikke perfekt. Det er da ideelt å kalibrere med en Spyder 3 eller lignende. Takktakk, begge dei virke greie. Får sjå når eg får peng. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Surfer på iPod touchen mens jeg installerer mac Os x på nytt. Skjønner ikke hvorfor folk vil surfe på denne måten. Må tilbake til rengjøring og møbelflytting/vask. Håper det lysnet litt til imorra, det blir vell ikke noe Vestfold treff hvis det regner Roger. Over and out. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Surfer på iPod touchen mens jeg installerer mac Os x på nytt. Skjønner ikke hvorfor folk vil surfe på denne måten. Må tilbake til rengjøring og møbelflytting/vask. Håper det lysnet litt til imorra, det blir vell ikke noe Vestfold treff hvis det regner Roger. Over and out. Vestfold treff blir det. Er det møkkavær, så drar vi på museum. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Surfer på iPod touchen mens jeg installerer mac Os x på nytt. Skjønner ikke hvorfor folk vil surfe på denne måten. Må tilbake til rengjøring og møbelflytting/vask. Håper det lysnet litt til imorra, det blir vell ikke noe Vestfold treff hvis det regner Roger. Over and out. Fordi det er fantastisk genialt å kunne surfe nettaviser, fb og lignende skvip når man sitter på toget og kjeder seg f.eks. Men å surfe nettsider som ikke er mobiltilpasset er jo litt håpløst. Gidder aldri sjekke forumet med mobilen selv. Det suger det. Sjekk ut mobil.aftenposten.no og si at det ikke er en elegant surfeopplevelse for folk på farten. iportalen.no er også et fint sted. Endret 11. juni 2010 av phax Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Skal analysere en musikkvideo som forteller en historie (ikke stemning eller følelse).. Noen forslag? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hva med Brothers in Arms? Edit - jeg har flere forslag: Pink Floyd - Learning to fly, Goodbye Blue Sky Dire Straits - Romeo and Juliet, Tunnel of Love, nevnte Brothers In Arms, Private Investigations Endret 11. juni 2010 av ventle Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Godt å bruke ildræven igjen etter langt opphold. Safari er ikke like bra. Hva bør man ha av plug-in's til Firefox? Den Samsung reklamen på akam.no irriterer meg grenseløst! Både på Safari og ff er den i veien for forum-knappen. Hvordan kan jeg ordne dette? mobil.aftenposten.no var bra. Sikkert greit når man kjører kollektivt. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vestfold treff blir det. Er det møkkavær, så drar vi på museum. Har sjekket yr.no, storm.no og pent.no Det ser ikke bra ut Skal man ta bilder inne må man ha stativ/monopod eller for de som har råd; Nikon D3s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå