Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Så, på grunn av min personlighet blir jeg forbanna når en kakse fra Blærum tror han er bedre enn meg fordi pappa'n hans ga fra seg arva si, blablabla, så vinner han og jeg blir utestengt, igjen, fordi jeg drar den litt for langt. det har skjedd før, og det kommer til å skje igjen om jeg fortsetter her inne.

Tror du bør lære deg å roe temperamentet, samt ikke trekke for forhastede konklusjoner om andre. Dette avsnittet sier like mye om deg, som om såkalte pappagutter fra Bærum. Husk at intolerante rasshøl navlebeskuende bedrevitere finnes over hele landet, i alle aldre og i alle samfunnslag. Livet er for kort til å kaste bort tid på disse menneskene da de er uforbederlige.

Folk kommer og går på forumene, og de endrer seg, også du. Så det er kanskje ikke så rart at du ikke trives her lenger. et ting jeg synes kunne være andrledes her, men jeg synes ting var verre for et til to år siden.

Det eneste som savnes er en velutviklet bilde-del der bilder diskuteres og kommenteres. Men den eneste måten å få til det, er at de som tar bilder, viser disse og det diskuteres rundt de (tenker da på bilder som er litt bedre enn "jeg har fått kamera og pekte det på katta"). I dag finnes stort sett godbitene i de månedlige trådene, og der er det lite diskusjon.

Nå blir ikke situasjonen bedre av at folk kaster inn håndkle og finner seg andre steder. Sutring og klaging hjelper heller ikke. (Dette hjertesukket er ikke spesielt myntet på deg).

Uansett, lykke til på ferden videre. Litt moro har det tross alt vært.

Selvfølgelig, ikke alltid jeg tør å slakte et bilde når jeg snakker med vedkommende, så skal du ha min ærlige mening om et bilde bør du ikke be om det face to face ;)

Kan det være at diskusjon.no store problemer siden oppgradering av forumsoftware i vinter kan ha blitt misforstått? Det er mange av oss som ikke har kommet inn til tider ...

Det er det alltids en fare for. Men den diskusjonen får evt. Mr. Olsen og jeg ta på "bakrommet"...

Kanskje folket bør ha dette i bakhodet? :)

Å, hva skal du gjøre, utestenge meg?!?!?! :)

Nei vi kan sikkert runde av dette, har tross alt postet mer i dag enn de foregående 4 månedene, så jeg bør vel bare sette meg ned å forberede eksamen min som går av stabelen 13:30 i morgen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meeeh. Men jeg ser virkelig ikke hva som er poenget med å trosse bare fordi man skal være trass. Meg om det.

Nei vi kan sikkert runde av dette, har tross alt postet mer i dag enn de foregående 4 månedene, så jeg bør vel bare sette meg ned å forberede eksamen min som går av stabelen 13:30 i morgen...

Lykke til. Eksamen er noe dritt, men man må gjennom dem. :)

Lenke til kommentar

16:9 er en uting. 16:10 er det videste jeg kan strekke meg til, og da kun på store skjermer med tilstrekkelig vertikal oppløsning, men 4:3 er absolutt å foretrekke.

Min fem og ett halvt år gamle bærbare med 15" skjerm har bare 30 færre piksler i høyden enn de der...

Lenke til kommentar

Meeeh. Men jeg ser virkelig ikke hva som er poenget med å trosse bare fordi man skal være trass. Meg om det.

Det var ikke for å trosse noen, men hvorfor jeg ikke deltar her lengre mener jeg er et åpent tema med plass i chatten grunnets trådens grunnlegger og tidligere aktivitet.

[quote name='Simon Aldra' date='10. juni 2010 - 21:17' timestamp='1276201060'

Lykke til. Eksamen er noe dritt, men man må gjennom dem. :)

Ikke alle, streiken "ødela" for mange...

Edit:

[quote name='Simon Aldra' date='10. juni 2010 - 21:17' timestamp='1276201060' 
[quote name='Mr. Olsen' date='10. juni 2010 - 20:55' timestamp='1276199737' post='15785126']
[/quote]
Lykke til. Eksamen er noe dritt, men man må gjennom dem. 
[/quote]

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Jeg bruker en Benq 24" 16:9 full HD sak. Grei sak som kostet 1300kr. Den er veldig soft ytterst, men skarp i senter ;)

spm. ang. LR3;

Ved export kan man nå velge størrelse på bildefila, ant. K. Jeg hadde håpet på noe slikt, men dette blir vell det samme som å lage en dårligere jpg? Jeg vil heller redusere ant. pixler i lengde og bredde enn å lage et fulloppløst bilde med redusert jpg kvalitet.

Hva bruker dere? jpg filene mine må være under 12MB når jeg laster opp til smugmug.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...