tomsi42 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hadde det ikke vært for at jeg kan tenke meg noe bedre høy-iso ytelse enn det E-620 har, så hadde det nok blitt en E-3 på meg for lenge siden. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tror egentlig det er mange som sitter og venter på en oppfølger nå. Ikke så mange, vel? Vi snaker jo tross alt om high end huset til Olympus her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Eneste forbedringen jeg ville ha ønsket meg i forhold til en oppfølger, er som tomsi sier; ISO. Men nå har jeg ikke rukket å fått brukt det såpass at jeg har lært meg flere "ulemper" ved det enda. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ikke så mange, vel? Vi snaker jo tross alt om high end huset til Olympus her... En, to og mange. Det slik vi teller i Olympus leiren. Det er en del som venter på litt forskjellig nå - Canon 60D, erstatteren til Nikon D90 og D300s, D700x er etterlyst. Pentax folket ønsker en ny modell som erstatter utgåtte 200D. Sony har en A750 som alle venter på. Det kan bli en spennende sommer/tidlig høst. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jøss - angående Olympusfans trodde jeg det var "en, to og begge". 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jøss - angående Olympusfans trodde jeg det var "en, to og begge". Fordelen er hvertfall at man ikke ser like mange fjorten år gamle berter med samme kamera som en selv som har bestemt seg for å gå media og bli fotograf. Som etter å ha kjøpt seg speilrefleks spør deg hva ISO og lukkertid er. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ikke lenge siden jeg var borti et tilfelle hvor en venninde av svigersøstra mi spurte hva flere grunnleggende ting var. Hun hadde hatt SLR i to år og fremdeles ikke rikket hjulet til noe annet enn "Auto". Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Når vi er inne på det der, skaffa dama seg nettopp D3000. Jeg overbeviste henne om at det er best å eksponere manuelt. Så nå gjør hun alt manuelt, til og med hvitbalanse. Hun er altså enda mer manuell enn meg, og lærer seg nå å mestre kameraet på mye kortere tid. Det er nesten pinlig. Men jeg har i det minste (litt) større objektiver Endret 9. juni 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det nå jeg skal nevne noe om at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det nå jeg skal nevne noe om at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den? Anfall er tydeligvis en god psykolog 1 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det nå jeg skal nevne noe om at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den? Smertelig klar over det, jeg bare leker overfladisk. Jeg er egentlig glad i kompakte objektiver Er det nå jeg skal nevne noe om at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den? Anfall er tydeligvis en god psykolog OOOWWWWWW Sick burn Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ..men foretrekker man så zoom eller fast teleoptikk med seriøst stor blenderåpning? (Det skal også nevnes at flere Nikon-eiere har Mikro-objektiver..) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er transportstreiken avblåst nå eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er transportstreiken avblåst nå eller? Den ble avblåst for noen dager siden. Det var kommunestreiken som ble avblåst idag. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er transportstreiken avblåst nå eller? Var noe snakk om det på fredagen,etter det har det vært stille så tror ikke det. Missliker sterkt nettbutikker som skyller på transportstreiken når varene uteblir,spesielt nå som jeg venter på et par pakker,for å ikke snakke om de som fortsatt lar det stå "på lager" Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er transportstreiken avblåst nå eller? Den ble avblåst for noen dager siden. Det var kommunestreiken som ble avblåst idag. Det har ikke jeg fått med meg,finner ingen informasjon om det noen steder. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som har hatt problemer med å kalibrere skjerm nr 2 med Spyder 3 Pro? Har fungert litt av og på tidligere, noen ganger får jeg til å velge skjerm nr 2 når jeg har photoshop oppe, andre ganger får jeg det ikke til. Det ser ikke ut som om software'n oppdager at det er en skjerm til som er tilkoblet. Jævlig irriterende når jeg sitter å ser på forskjellen mellom de to skjermene. Den ene utveien er å bruke primærskjermen, men der er signalet analogt, ikke digitalt, og meningen var å få best mulig utbytte. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er transportstreiken avblåst nå eller? Den ble avblåst for noen dager siden. Det var kommunestreiken som ble avblåst idag. Det har ikke jeg fått med meg,finner ingen informasjon om det noen steder. Ja nei, jeg synes den streiken gikk stille forbi hos mediene. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er transportstreiken avblåst nå eller? Den ble avblåst for noen dager siden. Det var kommunestreiken som ble avblåst idag. Det har ikke jeg fått med meg,finner ingen informasjon om det noen steder. klikky klikk Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jøss - angående Olympusfans trodde jeg det var "en, to og begge". Fordelen er hvertfall at man ikke ser like mange fjorten år gamle berter med samme kamera som en selv som har bestemt seg for å gå media og bli fotograf. Som etter å ha kjøpt seg speilrefleks spør deg hva ISO og lukkertid er. EY! Ikkje mobb klassekameratane mine! Shit, det er lika flaut, irriterande og grusomt kvar gong. Me har jo liksom lært om det på skulen og, men dei følte ikkje med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå