Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå gjør jeg om smugmug siden min, igjen :mad: Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid på slikt. Den forrige syns jeg ble for mørk itillegg til at den var dårlig. Prøver på en mye mer glad-tonet side med hvite vegger og blå tekst :)

Noen som mener jeg bør forandre på noe? Link i signaturen min.

Er ikke ferdig ennå. Driver å laster opp bilder og lager gallerier.

Lenke til kommentar

..Og Student & Teacher Lightroom 3 koster 69 EUR+moms, ikke 80. ;)

Jo, Education koster 80, men jeg var ikke klar over at Student & Teacher var "like bra", så nå ser det ut til at jeg må gjøre om på bestillinga... Forøvrig må du legge på 8 euro i frakt (og moms på denne igjen), Lightroom selges kun på fysisk medium, ikke som nedlasting.

Lenke til kommentar

Jo, Education koster 80, men jeg var ikke klar over at Student & Teacher var "like bra", så nå ser det ut til at jeg må gjøre om på bestillinga... Forøvrig må du legge på 8 euro i frakt (og moms på denne igjen), Lightroom selges kun på fysisk medium, ikke som nedlasting.

Når jeg sjekket så stod det både "download" og "box", eller er det noe forskjell på de to kanskje..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så absolutt. Skal bare få ladet opp batteriene før jeg drar ut på tur noen timer senere i dag. Herlig vårvær i byen heldigvis, med unntak av litt vel mye vind. Men slikt overlever man.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe.. Faktisk så er det slik ja. Det pleier jo å være ganske værhardther på nordmøre til tider og jeg har allerede sett meg ut steder jeg ikke kunne ha dratt tidligere i frykt for å ødelegge huset.

Mtp. saltvann så lurer jeg litt om om det er lurt å skylle kjapt av det når en kommer hjem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Var egentlig en oppfølger jeg ventet på også, men når jeg fant det til en såpass god pris, kombinert med impulsiviteten man pleier å få når man sitter på nattevakt, ble det bare slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...