Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..Og dpreview anmelder NEX-5 og NEX-3..

Edit: Også dpreview er negative til Sonys menyer og knapper for de som er vant til å fotografere..

The PASM modes are a very different matter. To be blunt, they are as close to being unusable as we've recently encountered in a camera. Changing anything but the fundamental exposure settings (aperture, shutter speed or exposure compensation) means trawling through the menus in a way that you don't have to on even the most basic compact cameras.
Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Betaen skalvel fungere til 30. juni, men hvis den fungerer på samme måte som Adobes trial-versjoner, kan den startes opp en gang etter denne datoen, og brukes så lenge du vil så lenge du ikke avslutter programmet :p (jeg hadde prøveversjon av Illustrator kjørende i to uker etter at 30-dagersperioden var utgått før jeg var helt nødt til å slå av pc'en...)

Lenke til kommentar

Da var Lightroom 3 ute :D

80 Euro for Education-versjon. 2 Uker til jeg er ferdig utdannet. Rekker jeg det???

Kan en hvilken som helst nisse med studentbevis benytte seg av dette, eller forutsetter det at man studerer noe som er relevant ifht bruk av programvaren?

Lenke til kommentar

Ellers - Adobe har oppdatert lisensreglene - den eneste grunnen til å kjøpe Educational-versjonen er hvis du på død og liv skal ha den på et obskurt språk - for eksempel skandinavisk.

Den nye "Student and Teacher"-versjonen kan i motsetning til den tidligere "Student"-versjonen, som erstattes, nå også følgende:

- Kjøpes av både studerende og ansatte ved skoler/universitet etc.

- Installeres på to maskiner.

- Brukes kommersielt.

Les mer i denne tråden.

Med andre ord: Student & Teacher kan alt både Full-versjon og Educational-versjon kan, og kan kjøpes av alle som kan kjøpe Educational-versjonen - men finnes kun i "English, German, French, Italian, Spanish, Dutch, Polish, Czech, Japanese, Korean, and Traditional Chinese."

..Og Student & Teacher Lightroom 3 koster 69 EUR+moms, ikke 80. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Teit å måtte betale for ny versjon. Skulle vært innbakt første gang man betaler.

Det samme gjelder biler. Den dagen Volvo amazonen din gikk konk, kunne du bytte den inn med en ny v70 ellerno :)

får da hadde ikke bilprodusentene gått konk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...