Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..og dere er klar over at c-vitaminer i store doser fungerer som avføringsmiddel? ;)

Det er noe dritt!

 

Det er virkelig fantastisk å bruke - både prisme og sjaktsøker. Og ingen digitale kameraer har en deiligere lukkerlyd enn M645.

Det som er negativ med M645 er at bakstykket er innebygd i huset. Skulle gjerne hatt en 645 Pro med utskiftbare bakstykker.

Høres ut som en kjærlighetserklæring :)

Lenke til kommentar

En militær russisk radiostasjon ved navn UVB-76, som har sendt ut det samme signalet i flere tiår, holder nå for første gang noensinne kjeft. Det betyr at det snart blir atomkrig.

 

Hva er den beste måten å fotografere det på? Det bør bli med helt mekanisk analogt kamera, siden den elektromagnetiske pulsen fra atomeksplosjonen mest sannsynlig setter digitalkameraer ut av drift. Men hva slags film er minst sårbar for påvirkning fra strålingen? Bør jeg pakke kameraet og filmene i bly?

Lenke til kommentar

Om du klarer deg med base-ISO er det vel neppe noe problem å bruke et elgammelt bakstykke. Mulig du møter problemer med lange eksponeringer, selvfølgelig, og det kan vel være tregt. Men det er rimelig.

Blir studiobruk, ergo ISO 50-100.

De fleste er grisetreige og klarer kanskje 1 bps.

Men jeg vil ha mange mpx - helst krysse 30-tallet.

Lenke til kommentar

En militær russisk radiostasjon ved navn UVB-76, som har sendt ut det samme signalet i flere tiår, holder nå for første gang noensinne kjeft. Det betyr at det snart blir atomkrig.

 

 

Neide det betyr bare at de mottar tilbakemeldinger fra en annen planet,er stygt og prate i munnen på andre vet du :)

 

Og savne du signalet kan du lytte på det her.

Lenke til kommentar

Om du klarer deg med base-ISO er det vel neppe noe problem å bruke et elgammelt bakstykke. Mulig du møter problemer med lange eksponeringer, selvfølgelig, og det kan vel være tregt. Men det er rimelig.

Blir studiobruk, ergo ISO 50-100.

De fleste er grisetreige og klarer kanskje 1 bps.

Men jeg vil ha mange mpx - helst krysse 30-tallet.

 

Om du selger alt av småbildeformåt får du sikkert nok... :p

Lenke til kommentar

Om du klarer deg med base-ISO er det vel neppe noe problem å bruke et elgammelt bakstykke. Mulig du møter problemer med lange eksponeringer, selvfølgelig, og det kan vel være tregt. Men det er rimelig.

Blir studiobruk, ergo ISO 50-100.

De fleste er grisetreige og klarer kanskje 1 bps.

Men jeg vil ha mange mpx - helst krysse 30-tallet.

 

Om du selger alt av småbildeformåt får du sikkert nok... :p

Hehe, det gjør jeg nok ja. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...