Trondster Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ..og dere er klar over at c-vitaminer i store doser fungerer som avføringsmiddel? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er virkelig fantastisk å bruke - både prisme og sjaktsøker. Og ingen digitale kameraer har en deiligere lukkerlyd enn M645. Det som er negativ med M645 er at bakstykket er innebygd i huset. Skulle gjerne hatt en 645 Pro med utskiftbare bakstykker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ..og dere er klar over at c-vitaminer i store doser fungerer som avføringsmiddel? Det er noe dritt! Det er virkelig fantastisk å bruke - både prisme og sjaktsøker. Og ingen digitale kameraer har en deiligere lukkerlyd enn M645. Det som er negativ med M645 er at bakstykket er innebygd i huset. Skulle gjerne hatt en 645 Pro med utskiftbare bakstykker. Høres ut som en kjærlighetserklæring Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hihi Kan ikke si noe annet enn at jeg elsker det! Håper en gang å få råd til digitalt bakstykke. Digger at det er så modulært - kan bytte ut nesten det man vil. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Koster da ikke mere enn 20,000ish for ett brukt digitalt bakstykke? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ..og dere er klar over at c-vitaminer i store doser fungerer som avføringsmiddel? Oh yes! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Koster da ikke mere enn 20,000ish for ett brukt digitalt bakstykke? Neinei, men da er bakstykket meget gammelt. Er dog av god kvalitet, men skulle gjerne hatt av de noe nyere fra Phase One med bruktpris på rundt 40-50k Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Om du klarer deg med base-ISO er det vel neppe noe problem å bruke et elgammelt bakstykke. Mulig du møter problemer med lange eksponeringer, selvfølgelig, og det kan vel være tregt. Men det er rimelig. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 En militær russisk radiostasjon ved navn UVB-76, som har sendt ut det samme signalet i flere tiår, holder nå for første gang noensinne kjeft. Det betyr at det snart blir atomkrig. Hva er den beste måten å fotografere det på? Det bør bli med helt mekanisk analogt kamera, siden den elektromagnetiske pulsen fra atomeksplosjonen mest sannsynlig setter digitalkameraer ut av drift. Men hva slags film er minst sårbar for påvirkning fra strålingen? Bør jeg pakke kameraet og filmene i bly? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Noen med innsikt i LCD-skjermer som ønsker å hjelpe meg litt? Opplever baklysproblemer for tiden. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Om du klarer deg med base-ISO er det vel neppe noe problem å bruke et elgammelt bakstykke. Mulig du møter problemer med lange eksponeringer, selvfølgelig, og det kan vel være tregt. Men det er rimelig. Blir studiobruk, ergo ISO 50-100. De fleste er grisetreige og klarer kanskje 1 bps. Men jeg vil ha mange mpx - helst krysse 30-tallet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 En militær russisk radiostasjon ved navn UVB-76, som har sendt ut det samme signalet i flere tiår, holder nå for første gang noensinne kjeft. Det betyr at det snart blir atomkrig. Neide det betyr bare at de mottar tilbakemeldinger fra en annen planet,er stygt og prate i munnen på andre vet du Og savne du signalet kan du lytte på det her. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Om du klarer deg med base-ISO er det vel neppe noe problem å bruke et elgammelt bakstykke. Mulig du møter problemer med lange eksponeringer, selvfølgelig, og det kan vel være tregt. Men det er rimelig. Blir studiobruk, ergo ISO 50-100. De fleste er grisetreige og klarer kanskje 1 bps. Men jeg vil ha mange mpx - helst krysse 30-tallet. Om du selger alt av småbildeformåt får du sikkert nok... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 evt: http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?utstyrtypeid=47&id=130449 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 evt: http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?utstyrtypeid=47&id=130449 Nå koster den totalt sett litt mer enn 20000,- da. 20000,- + 15 * 3373 (leasing) = 70595,- Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ingen som skal oppgradere til 2.8 versjonen av canon 70-200? Jeg vil ha ny zoom (70-200/4). Kan legge i mellom en Sigma 50mm macro og Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tja, jeg skal kvitte meg med 70-200en min, men vil ikke ha noe sigma macro dritt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Apropos sommerutfordringen - vi nærmer oss lansering Nevnte jeg at det er mulig å vinne noe ... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 ..så det er nesten en konkurranse? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Om du klarer deg med base-ISO er det vel neppe noe problem å bruke et elgammelt bakstykke. Mulig du møter problemer med lange eksponeringer, selvfølgelig, og det kan vel være tregt. Men det er rimelig. Blir studiobruk, ergo ISO 50-100. De fleste er grisetreige og klarer kanskje 1 bps. Men jeg vil ha mange mpx - helst krysse 30-tallet. Om du selger alt av småbildeformåt får du sikkert nok... Hehe, det gjør jeg nok ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå