Upsaker Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vurderer å kjøpe meg 23" Cinema Display. Denne er ganske gammel, så jeg vet ikke hvordan den er sammenlignet med dagens skjermer. Holder den mål? Jeg syns hvertfall min er helt konge Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Jeg lurer på om jeg har en beundrer her inne Har gått fra 2 til 8 i rykte karakter på en uke eller to. Det jeg skriver har verken mening eller sammenheng, hvorfor vil noen trykke på pluss-dingsen? Anew har 16, tomsi 4 og dere andre har lavere. Trondster har 20. Simen1 har 89, L4r5 har 97 og anfall 88. Mange som er veldig hjelpsom eller har en forferdelig skrivekløe Antall karakterer stiger proporsjonalt med hvor mye svada du skriver Hvorfor blir folk sure når jeg trykker "Ctrl+alt og en piltast"på deres pc,spesielt når jeg ikke omgjør handlingen Endret 5. juni 2010 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er helt fantastisk at jeg er forkjølt i dag, siden jeg skal være ca 12 timer på rogafest og medieeksamen begynner på mandag. yays. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Det er helt fantastisk at jeg er forkjølt i dag, siden jeg skal være ca 12 timer på rogafest og medieeksamen begynner på mandag. yays. Har det slått ut for fullt,eller er det på gang ? Før "i gamle dager"når jeg begynte og kjenne at en forkjølelse var på gang drakk jeg et par liter med appelsinjuice av god kvalitet på relativ kort tid,fungerte hver gang,kan også nevne at jeg ikke liker appelsinjuice. De siste årene har jeg ikke hatt antydning av forkjølelse,det skjedde faktisk samtidlig med at jeg begynte og konsumere tran. Endret 5. juni 2010 av Nautica Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er helt fantastisk at jeg er forkjølt i dag, siden jeg skal være ca 12 timer på rogafest og medieeksamen begynner på mandag. yays. Har vært skikkelig forkjøla siden tirsdag - begynner først i dag å bli bra. Heldigvis har jeg (stortsett) hatt fri til å ligge på senga hele uka. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Fleinsopp? eh.. nei takk. Kampsportutøver rev ut hjertet på sparringpartneren i narkorus Dagbladet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Det er helt fantastisk at jeg er forkjølt i dag, siden jeg skal være ca 12 timer på rogafest og medieeksamen begynner på mandag. yays. Har vært skikkelig forkjøla siden tirsdag - begynner først i dag å bli bra. Heldigvis har jeg (stortsett) hatt fri til å ligge på senga hele uka. Det er den beste kuren,gjerne med "ekte" varm solbærtoddy i store menger Endret 5. juni 2010 av Nautica Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ohhh, den toddyen så ganske bra ut. Har gått mest i havregryn med solbærsaft i though, finfin mat når man er syk. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Da tomsi42 ikke er på nettet nå så kommer jeg med en liten teaser til sommerutfordringen. I disse eksamenstider kan det nevnes at pensum for utfordringen er delt opp i hele åtte kapitler så det er bare å forberede seg på litt lektyre før man begynner på utfordringen. PS. Er helt enig at influensa er noe dritt. Endret 5. juni 2010 av Gorgat Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva sier innrammingsregelen om at signaturer som er skrevet utenfor selve bilde men på fotopapiret skal vises mtp størrelsen på passepartout? Synes det ser heies støgt ut når passepartoutn er 2-3 cm større en selve bildet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noe av det beste som ikke hjelper mot forkjølelse er årgangsrom. Av det som har opplevd effekt holder jeg en knapp på hvitløkste og Hexokain. Sistnevnte får man ikke kjøpt i Norge - sugetabletter, desinifiserende og lokalbedøvende. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noe av det beste som ikke hjelper mot forkjølelse er årgangsrom. Av det som har opplevd effekt holder jeg en knapp på hvitløkste og Hexokain. Sistnevnte får man ikke kjøpt i Norge - sugetabletter, desinifiserende og lokalbedøvende. Noe av det dummeste og bruke er solhatt,man er sykdomsfri en periode så slår influensaen/forkjølelsen til stenhardt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Solbærtoddy hørtes ut som en fin kur for forkjølelse. Appelsinjuice er nok heller ikke så dumt. Har mer tro på appelsinjuice fremfor c-vitamin tabletter. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Solbærtoddy hørtes ut som en fin kur for forkjølelse. Appelsinjuice er nok heller ikke så dumt. Har mer tro på appelsinjuice fremfor c-vitamin tabletter. Jepp,du føler deg litt skjelven/oppglødd noen timer og morgen etter er du helt fin igjen. Man burde drikke mye juice med en gang man begynner og føle seg uggen,hvis forkjølelsen allerede har slått ut hjelper ikke juice noe særlig. Muttern sverger til C-tabletter,hun svelger ned ganske mange av dem etter behov,blir ganske skjelven,men de hjelper. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 C-vitaminer er tingen, enten de er i en solbærtoddy, appelsin-juice eller tabletter - det er min teori. Men det er nok lurt å innta det idet man merker at forkjølelsen er på gang. Apropos sommerutfordringen - det er ingen andre krav til utstyret enn at du har noe som tar bilder. Video er no-no som vanlig. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kjøpte meg en 5 pk med Provia 100F i dag (120). Gleder meg vilt til resultatene er klare! Har dog bare tatt én rull i dag. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Iflg. en eller annen legedude jeg snakket med, så er C-vitaminer nytteløst. De virker forebyggende, men når du kjenner symptomene så er (selvsagt) forebygging for sent. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kjøpte meg en 5 pk med Provia 100F i dag (120). Gleder meg vilt til resultatene er klare! Har dog bare tatt én rull i dag. Hvilket kamera? Iflg. en eller annen legedude jeg snakket med, så er C-vitaminer nytteløst. De virker forebyggende, men når du kjenner symptomene så er (selvsagt) forebygging for sent. Det er vel med C-vitaminer som med Omega-3, solhatt og katteskinn. Det er trua på at det virker som er poenget. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kjøpte meg en 5 pk med Provia 100F i dag (120). Gleder meg vilt til resultatene er klare! Har dog bare tatt én rull i dag. Hvilket kamera? Mamiya M645 1000s Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Mamiya M645 1000s Sweet. Kunne tenkt meg å prøvd mellomformat en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå