Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg burde kanskje vore litt meir spesifikk. Sjølv om det er mogeleg å ta slike seriebilete av skikøyrarar o.l med 3fps (eg har nokre i Flickr-profilen min), som mange DSLR-ar – inkludert ditt 400D – har, so er det ein klar fordel med 5fps (eller meir). Det vil dermed vere litt begrensa i høve til kor bra det kan verte.

Red.: Eit par små omformuleringar.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt å begi meg ut på noen diskusjon om dette, men sånn på generell basis så utestenges ikke brukere uten først å ha begått et MEGET alvorlig brudd på retningslinjene, eller mange og langvarige mindre brudd samt utvist manglende evne til å skjerpe seg.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tenkt å begi meg ut på noen diskusjon om dette, men sånn på generell basis så utestenges ikke brukere uten først å ha begått et MEGET alvorlig brudd på retningslinjene, eller mange og langvarige mindre brudd samt utvist manglende evne til å skjerpe seg.

 

Då blir det litt feil å true med at neste utestengelse blir den siste når man ikke vet hva grunnen til den neste er på forhånd...

 

Ikke for å skape enn diskusjon, men bare enn tanke fra meg, som syns Olsen stort sett har oppført seg bra, i alle fall det lille året jeg har holdt til her.

 

PS. kanskje for å skape litt diskusjon og...

 

 

edit: man må nesten godta at folk er forskjelige og har ulike behov for å markere seg, og ulikt temprament...

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Ja ja. Jeg pratet med ham tidligere i dag på pm, og han spurte meg om han bare skulle overse diskusjonen. Det mente jeg han burde, og at han burde være the better man, hvis han mente alvor med å anta en mykere figur. Det virket som om han var enig i det, men jeg aner ikke hva den rakkaren fant på i etterkant. Det er fryktelig dumt at det skjedde, men har var selv veldig klar over farene han befant seg i. Hva med Gissan? Slapp han unna, eller har han fått en tidsbestemt perm? Jeg tipper på det siste, for han lå vel ikke ann til perm.... tror jeg.

 

Ja ja. Jeg regner med at Marius leser dette. Jeg kommer i alle fall til å savne deg fremover. Men du var advart, så du burde vært the better man på et tidligere tidspunkt. Lykke tid fremover. Jeg regner med at vi finner bildene dine andre steder. Og noen prater vel med ham på msn. Det er tross alt dumt av vi mister hans til tider glimrende bidrag i BK, og det er i den kategorien at tapet blir.

 

Vi bør nok i alle fall respektere avgjørelsen, for styret ser nok at vi ikke liker det. Men hva kan de gjøre? Et ris bak speilet her ingen effekt uten å bli brukt fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Ja ja. Jeg pratet med ham tidligere i dag på pm, og han spurte meg om han bare skulle overse diskusjonen. Det mente jeg han burde, og at han burde være the better man, hvis han mente alvor med å anta en mykere figur. Det virket som om han var enig i det, men jeg aner ikke hva den rakkaren fant på i etterkant. Det er fryktelig dumt at det skjedde, men har var selv veldig klar over farene han befant seg i. Hva med Gissan? Slapp han unna, eller har han fått en tidsbestemt perm? Jeg tipper på det siste, for han lå vel ikke ann til perm.... tror jeg.

 

Ja ja. Jeg regner med at Marius leser dette. Jeg kommer i alle fall til å savne deg fremover. Men du var advart, så du burde vært the better man på et tidligere tidspunkt. Lykke tid fremover. Jeg regner med at vi finner bildene dine andre steder. Og noen prater vel med ham på msn. Det er tross alt dumt av vi mister hans til tider glimrende bidrag i BK, og det er i den kategorien at tapet blir.

 

Vi bør nok i alle fall respektere avgjørelsen, for styret ser nok at vi ikke liker det. Men hva kan de gjøre? Et ris bak speilet her ingen effekt uten å bli brukt fra tid til annen.

Enigenig, kloke ord.

Han virket tross alt hyggelig nok, og hadde mye kunnskap og var ivrig poster. bare litt overivrig. Syns vel gjerne at forumstyret kan behandle saken en gang til, og vis noen er enige, så gjerne si ifra :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tenkt å begi meg ut på noen diskusjon om dette, men sånn på generell basis så utestenges ikke brukere uten først å ha begått et MEGET alvorlig brudd på retningslinjene, eller mange og langvarige mindre brudd samt utvist manglende evne til å skjerpe seg.

Nå uttaler du deg strengt tatt til en viss grad. Det er i alle fall mer enn jeg ville gjort.

 

Ellers er det jo trist. Virker som om jeg er den eneste uinformerte om eventuelle regelbrudd, men når aktive brukere med pondus og kompetanse forsvinner er fra et forum er det alltid en trist dag.

 

Jeg var ikke alltid enig med Olsen, og han ikke alltid enig med meg. Men det gjør jo intet til syvende og sist. Det er uenighet som fører frem til ny kunnskap. Dersom alle var enige om at jorda var flat hadde vi kanskje enda trodd nettopp det, uten sammenligning forøvrig.

 

Benny Borg - Balladen om Morgan Kane.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...