IceFox Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 AV-inn-/utgang. Beklager at jeg ikke er på MSN. Må prøve å jobbe med eksamen. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hmmm... Så kan det bli kjedelig fremover - ryktene har det til at Mr.Olsen er stengt ute for godt.. Litt drøyt syntes jeg om det er på grunnlag av hans og Gissans småkrangling i denne tråden siste dager. Men regner da med at hans medkombatant også er utestengt ? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Gah, synes ikke det er nødvendig med perm banning. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Gah, synes ikke det er nødvendig med perm banning. Han var truet med hadde visst fått bekjed om at neste ban var en permban. Dette er vel i forhold til reglene som til forumet. Men synd er det uansett hvis det stemmer. Tom Endret 14. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Joda - han var truet med det. Men denne gangen var de vel veldig 2 om det Forøvrig så bør man også se på medlemmets konstruktive bidrag på forumet - ikke bare det negative. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) http://farm3.static.flickr.com/2385/211327...e03e88d77_o.jpg Hvordan får man til dette? Photoshop eller innstilling på kamera? Jaja, jeg vet, noob spørsmål. Endret 14. juni 2008 av fredderen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Begge deler. Du må ha eit kamera som kan ta fleire bilete i sekundet, og det må vere stilt inn på å seriemodus. So må du leggje alle bileta inn i same dokument i Gimp, PS e.l, og setje dei saman. T.d. på denne måten. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Begge deler. Du må ha eit kamera som kan ta fleire bilete i sekundet, og det må vere stilt inn på å seriemodus. So må du leggje alle bileta inn i same dokument i Gimp, PS e.l, og setje dei saman. T.d. på denne måten. Har Dslr, så det går fint;) Takk for linken Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Eg burde kanskje vore litt meir spesifikk. Sjølv om det er mogeleg å ta slike seriebilete av skikøyrarar o.l med 3fps (eg har nokre i Flickr-profilen min), som mange DSLR-ar – inkludert ditt 400D – har, so er det ein klar fordel med 5fps (eller meir). Det vil dermed vere litt begrensa i høve til kor bra det kan verte. Red.: Eit par små omformuleringar. Endret 14. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Melding fra Olsen: Han er permbannet... Jævlig kjipt! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hva som trigga siste ban da? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sendte PM til Alastor og spurte. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Litt småtrist med permanent baning av brukere, i alle fall denne saken. Vil vel ikke si at den kranglinga klasifiserer til permanent utestengelse. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har ikke tenkt å begi meg ut på noen diskusjon om dette, men sånn på generell basis så utestenges ikke brukere uten først å ha begått et MEGET alvorlig brudd på retningslinjene, eller mange og langvarige mindre brudd samt utvist manglende evne til å skjerpe seg. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg har ikke tenkt å begi meg ut på noen diskusjon om dette, men sånn på generell basis så utestenges ikke brukere uten først å ha begått et MEGET alvorlig brudd på retningslinjene, eller mange og langvarige mindre brudd samt utvist manglende evne til å skjerpe seg. Då blir det litt feil å true med at neste utestengelse blir den siste når man ikke vet hva grunnen til den neste er på forhånd... Ikke for å skape enn diskusjon, men bare enn tanke fra meg, som syns Olsen stort sett har oppført seg bra, i alle fall det lille året jeg har holdt til her. PS. kanskje for å skape litt diskusjon og... edit: man må nesten godta at folk er forskjelige og har ulike behov for å markere seg, og ulikt temprament... Endret 14. juni 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja ja. Jeg pratet med ham tidligere i dag på pm, og han spurte meg om han bare skulle overse diskusjonen. Det mente jeg han burde, og at han burde være the better man, hvis han mente alvor med å anta en mykere figur. Det virket som om han var enig i det, men jeg aner ikke hva den rakkaren fant på i etterkant. Det er fryktelig dumt at det skjedde, men har var selv veldig klar over farene han befant seg i. Hva med Gissan? Slapp han unna, eller har han fått en tidsbestemt perm? Jeg tipper på det siste, for han lå vel ikke ann til perm.... tror jeg. Ja ja. Jeg regner med at Marius leser dette. Jeg kommer i alle fall til å savne deg fremover. Men du var advart, så du burde vært the better man på et tidligere tidspunkt. Lykke tid fremover. Jeg regner med at vi finner bildene dine andre steder. Og noen prater vel med ham på msn. Det er tross alt dumt av vi mister hans til tider glimrende bidrag i BK, og det er i den kategorien at tapet blir. Vi bør nok i alle fall respektere avgjørelsen, for styret ser nok at vi ikke liker det. Men hva kan de gjøre? Et ris bak speilet her ingen effekt uten å bli brukt fra tid til annen. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja ja. Jeg pratet med ham tidligere i dag på pm, og han spurte meg om han bare skulle overse diskusjonen. Det mente jeg han burde, og at han burde være the better man, hvis han mente alvor med å anta en mykere figur. Det virket som om han var enig i det, men jeg aner ikke hva den rakkaren fant på i etterkant. Det er fryktelig dumt at det skjedde, men har var selv veldig klar over farene han befant seg i. Hva med Gissan? Slapp han unna, eller har han fått en tidsbestemt perm? Jeg tipper på det siste, for han lå vel ikke ann til perm.... tror jeg. Ja ja. Jeg regner med at Marius leser dette. Jeg kommer i alle fall til å savne deg fremover. Men du var advart, så du burde vært the better man på et tidligere tidspunkt. Lykke tid fremover. Jeg regner med at vi finner bildene dine andre steder. Og noen prater vel med ham på msn. Det er tross alt dumt av vi mister hans til tider glimrende bidrag i BK, og det er i den kategorien at tapet blir. Vi bør nok i alle fall respektere avgjørelsen, for styret ser nok at vi ikke liker det. Men hva kan de gjøre? Et ris bak speilet her ingen effekt uten å bli brukt fra tid til annen. Enigenig, kloke ord. Han virket tross alt hyggelig nok, og hadde mye kunnskap og var ivrig poster. bare litt overivrig. Syns vel gjerne at forumstyret kan behandle saken en gang til, og vis noen er enige, så gjerne si ifra Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Underskriftskampanje for å få Mr. Olsen tilbake? Endret 14. juni 2008 av Kaamilla Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Underskriftskampanje for å få Mr. Olsen tilbake? Gå tilbake til bannen bør en ikke - men gutten bør få en ordentlig og skikkelig forklaring på hvorfor han ble banna denne gang. Samt at straffen blir redusert til f.eks 2 mnd just my 2 cents Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg har ikke tenkt å begi meg ut på noen diskusjon om dette, men sånn på generell basis så utestenges ikke brukere uten først å ha begått et MEGET alvorlig brudd på retningslinjene, eller mange og langvarige mindre brudd samt utvist manglende evne til å skjerpe seg. Nå uttaler du deg strengt tatt til en viss grad. Det er i alle fall mer enn jeg ville gjort. Ellers er det jo trist. Virker som om jeg er den eneste uinformerte om eventuelle regelbrudd, men når aktive brukere med pondus og kompetanse forsvinner er fra et forum er det alltid en trist dag. Jeg var ikke alltid enig med Olsen, og han ikke alltid enig med meg. Men det gjør jo intet til syvende og sist. Det er uenighet som fører frem til ny kunnskap. Dersom alle var enige om at jorda var flat hadde vi kanskje enda trodd nettopp det, uten sammenligning forøvrig. Benny Borg - Balladen om Morgan Kane. Endret 14. juni 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå