Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Smugmug spørsmål til dere som har smugmug. Kan man ikke skjule "share link" knappen for gjester? Jeg vil ha den framme når jeg er innlogget slik at jeg kan dele bildene her på forumet, men vil ikke at andre skal kunne låne bildene mine. Ikke at dette noe problem for meg, men synes det er rart at et slikt valg ikke er lagd inn i systemet. Poopie-poop.

Har stjelt en øl hos pappa. Håper jeg ikke får bank :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går du inn på tools->settings inne i ett av galleriene er det ett valg for 'display share button' om du blar ned til social i hvertfall. Velg 'Multiple galleries' for å sette det for alle gallerier samtidig. Da forsvinner den sikkert for deg også, men det er vel ikke noe kjempeproblem?

Lenke til kommentar

Hahaha, samme her! :D

Jeg har stjelt en øl av meg selv. Nå lurer jeg på om jeg skal gidde å banke opp meg selv :hmm:

Men det er vel neppe et problem hvis det er fler igjen og du kjøper nye i morgen ;)

Lenke til kommentar

Hahaha, samme her! :D

Din lille skurk. Du er 18? :p

går du inn på tools->settings inne i ett av galleriene er det ett valg for 'display share button' om du blar ned til social i hvertfall. Velg 'Multiple galleries' for å sette det for alle gallerier samtidig. Da forsvinner den sikkert for deg også, men det er vel ikke noe kjempeproblem?

Da forsvinner den for alle, meg inkl. Ingen som tar bilder fra meg, ingen vet om meg eller siden min. :roll: Men de som profilerer seg mer, f.eks. den episoden med bildet til gorpium og bloggen til ho frøken "den er fin, den tar jeg".

Lenke til kommentar

Din lille skurk. Du er 18? :p

18 og blakk - nettopp kjøpt 24mm f/2.8. 35L kan faktisk bli for trangt i blant! Og når jeg først er hjemme synes pappa det er greit om jeg tar ei pils eller to fra han. På leiligheta i Molde har jeg alltid bunkret opp.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg har en beundrer her inne :dontgetit: Har gått fra 2 til 8 i rykte karakter på en uke eller to. Det jeg skriver har verken mening eller sammenheng, hvorfor vil noen trykke på pluss-dingsen?

Anew har 16, tomsi 4 og dere andre har lavere.

Endret av iKenneth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg har en beundrer her inne :dontgetit: Har gått fra 2 til 8 i rykte karakter på en uke eller to. Det jeg skriver har verken mening eller sammenheng, hvorfor vil noen trykke på pluss-dingsen?

Anew har 16, tomsi 4 og dere andre har lavere.

Hvor finner man slik info?

Det er mulig at fan-klubben din er større enn du tror ;)

edit: Glem det - fant den.

Vi skal bare være glad for at det ikke finnes en - knapp også ...

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...