Nautica Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Info til alle dem som er i mot Kata og NG. Nå må dere nok avbestille ferieturen med SAS. SAS får gjort såkalt tungt vedlikehold på 12 fly i Israel. Konsernet som driver vedlikeholdet er en stor våpenleverandør. Kilde: nrk SAS finnes det ennå,er vel 20 år siden sist jeg brukte det selskapet og blir sannsynligvis ikke til å bruke dem i fremtiden heller. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor mye fikk du den for? Underkant av 6k (5500,- +) med vertikalgrep og 2 batterier Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 endelig objektivkopp for alle dere nikon fans også. og stor kopp/termos Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor mye fikk du den for? Underkant av 6k (5500,- +) med vertikalgrep og 2 batterier Man kan jo ikke finne noen bedre kameradeal enn det i dag.. Congrats Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nå er jeg 100% digital igjen Alt av analogt utstyr er solgt. Filmskanneren selger jeg når jeg er ferdig med digitalisering av dias etc. Noen som har prøvd slike makro ringlys(LED) de selger på ebay til ca. 40USD? Det står at det er kun til makro, men funker sikkert like godt på en 28-75mm med 38cm nærgrense. Kunne tenkt meg noe som lyser opp motivet bare en liten smule. Ringblits er uaktuelt p.g.a. prisen. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har ikke prøvd den, men fikk nettopp en "jukse-ringblits" som kanskje er et alternativ hvertfall hvis du har en ekstern blits i utgangspunktet.. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har prøvd en slik. Jeg gav den bort. Bare søppel. Har ikke blits, vurderer å kjøpe den lille tynne saken til Sony. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Har noen prøvd denne? Edit: ohah, så ikke at noen skrev om den i posten over, for et sammentreff Endret 3. juni 2010 av lurfelus Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ikke noen umiddelbar hoot virker det som, http://www.flickr.com/groups/strobist/discuss/72157622162708920/ Den kan visst moddes litt så den blir litt bedre. Tror jeg står over og heller kjøper en Ray hvis jeg først skal ha. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ray er nok bedre, men finnes bare til Canon 580/580II og Nikon SB-8/900.. (Ulempen med å kjøpe Sigma-blits..) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Blits eller Blitz? Jeg stemmer for blits Linky Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Som det har vært sagt tidligere: Blitz er noen anarkokommunister med kule konserter og gode vafler.. Ellers: Hvis noen skulle tvile på at helvetet finnes.. Endret 3. juni 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kanskje det blir en Blitz-krig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kanskje det blir en Blitz-krig Da er de ihvertfall fort ferdige. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har noen prøvd denne? [bilde] Edit: ohah, så ikke at noen skrev om den i posten over, for et sammentreff Jeg har en slik, og den er bedre enn å ikke ha en i det hele tatt imo, skulle selvsagt helst hatt ringblits / rayflash / orbis, men koster jo så mye. Verdt 250kronene den kostet synes jeg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Føler jeg testet dette når jeg jobbet hos JP, men det er ikke noen fysiske problemer med å montere sigma DC objektiv på fullformat/1.3x crop kamera, right? blir bare en helvetes vignettering? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hum, husker ikke hvordan det er på Canon, testa det for en stund siden, men på Nikon så går den bare inn i DX mode, altså det blir "grået ut" i ytterkantene, hvor du kan se vignetteringen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hum, husker ikke hvordan det er på Canon, testa det for en stund siden, men på Nikon så går den bare inn i DX mode, altså det blir "grået ut" i ytterkantene, hvor du kan se vignetteringen. Vet godt hvordan det er på nikon, og det går ikke bare inn i dx mode, man kan bruke i fx mode også Rimelig sikker på at det går, siden sigma dc bruker EF, og ikke EF-S, men hadde vært fint om noen andre også hadde prøvd før jeg evt ødelegger 1Den og fisheye objektivet til en venninne Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det funker greit ja. Ihvertfall null problem på Tokina'en min. Mener det går med alle tredjeparts obejtkvier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå