Panerai Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Her snakker vi om stort hull i veien. Det hadde definitivt ødelagt dagen. Det er da det er best å holde seg innendørs og bake. Bedre ide. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva sier foto-geekene? () Brukt 5D og 70-200mm f/4, istedenfor 5D II? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ..Med mindre det skal være mkII-features som liveview, litt bedre skjerm, video og ekstrem oppløsning, så funker en 5D classic som bare fanken.. Heller en 5D og godt glass enn bare en 5DmkII.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fixed. Fikset litt smårusk i innlegget ditt også jeg :-) Bra - jeg ryddet litt etter deg også Jeg hjelper dere begge litt jeg Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Her snakker vi om stort hull i veien. Det hadde definitivt ødelagt dagen. Endret 2. juni 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 ..Med mindre det skal være mkII-features som liveview, litt bedre skjerm, video og ekstrem oppløsning, så funker en 5D classic som bare fanken.. Heller en 5D og godt glass enn bare en 5DmkII.. "Litt bedre skjerm" er som å si at Ferrari er en litt bedre bil enn Lada. 5D skjermen er trist. Men bortsett fra det, så er jeg enig. 5D er flott kamera. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vel - gikk fra 20D, jeg - det var større forskjell. (Joda, fra Olabil og alt det der) Ellers: Det der er da en Sarlacc pit! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Da brant det en bil like i nærheten i natt da. Det var jo en ny opplevelse. http://www.dagbladet.no/2010/06/02/nyheter/innenriks/bilbrann/11968511/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vel, skjermen til 20D er jo bedre enn skjermen til 30D. 30D's skjerm er nok noe større, men er skjemmet av en grell grønnfarge og bortimot ubrukelig til noe annet enn lett chimping. Og jeg mener å huske at 5D sin skjerm sliter med det samme. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Eg vurdere å gå VG3 i Stavanger(straks ferdig med 1. klasse), er det nokon her som har erfaring med Medie og Kommunikasjon tilbodet der? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Da brant det en bil like i nærheten i natt da. Det var jo en ny opplevelse. http://www.dagbladet.no/2010/06/02/nyheter/innenriks/bilbrann/11968511/ Huff.. skummelt med påsatte branner. Hvem vet hva det neste er om de ikke blir tatt. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Huff.. skummelt med påsatte branner. Hvem vet hva det neste er om de ikke blir tatt. I følge NRK så har de tatt noen de mistenker for å stå bak. Det er jo ikke første gangen det har skjedd. Tok noen bilder av det som jeg tenkte jeg skulle legge ut i bilde-tråden. Vekket samboeren samtidig, det var jo ikke like poppis. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er ihvertfall ikke engansjementet det skal stå på! http://wimp.com/wronggig Fantastisk video! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Huff, skulle egentlig vært ute med en fisker å laget videoreportasje idag, men det ble ikke noe av. Så nå må jeg finne på noe nytt å lage i løpet av helga, vet ikke om jeg gidder å avtale noe nytt med noen, så jeg tenkte på å lage en slags soloppgang-solnedgang film, men forskjellige perspektiv og slikt, fra forskjellige plasser, fra idag til mandag.. Vil det funke tror dere? Evt. noen andre ideer? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Eg vurdere å gå VG3 i Stavanger(straks ferdig med 1. klasse), er det nokon her som har erfaring med Medie og Kommunikasjon tilbodet der? Det er veldig, veldig mange skoler som tilbyr Medie og kommunikasjon her. Hvis du har tenkt på noen skoler så kom med noen navn, så er det endel her som har peiling. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Eg vurdere å gå VG3 i Stavanger(straks ferdig med 1. klasse), er det nokon her som har erfaring med Medie og Kommunikasjon tilbodet der? Det er veldig, veldig mange skoler som tilbyr Medie og kommunikasjon her. Hvis du har tenkt på noen skoler så kom med noen navn, så er det endel her som har peiling. Eg har ikkje tenkt så mykje på det endå, så eg berre lure på om det er nokre gode tilbod. Er det nokre skular som er betre enn andre, eller har betre utstyr og slikt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2010/06/02/1275465119503_970.jpg "Justere bildet? Nei, nå må du gi deg. Det var sånn. Stemningen var så sterk at han faktisk glødet!" 1 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Her snakker vi om stort hull i veien. Det hadde definitivt ødelagt dagen. Aldri i verden om det der er ekte. Ingen avsperringer, folk eller noe.. Minner meg om MIB og ormen i subway-en som lagde et slikt hull hvis jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vil du lære foto noe så er ihvertfall ikke hetland skolen å gå på. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Her snakker vi om stort hull i veien. Det hadde definitivt ødelagt dagen. Aldri i verden om det der er ekte. Ingen avsperringer, folk eller noe.. Minner meg om MIB og ormen i subway-en som lagde et slikt hull hvis jeg ikke husker feil.. Tittet på det ørten ganger nu, blir mer og mer sikker på at det er manipulert. Det ser ut som noen har bare borret et gedigent hull der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå