Trondster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ellers: Noe sier meg at politikk er et om mulig enda mer betent tema blant akammere enn brennevin, sensorstørrelse, Sony og Ken Rockwell tilsammen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ellers: Noe sier meg at politikk er et om mulig enda mer betent tema blant akammere enn brennevin, sensorstørrelse, Sony og Ken Rockwell tilsammen! Det er helt klart. Men det er ting som er enda viktigere enn det. Viktigere enn liv og død faktisk. Og det er fotball. For noen. Andre enn meg. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 hehe... Drikker ikke brennevin, leser ikke oppgulpet til Kenny-boy, sensor-schmensor, Sony-lonely og jeg vil ikke ha noe med politikk å gjøre(bortsett fra å gi hele gjengen et nakkeskudd på Akershus festning, damn quisling's!). Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ellers: Noe sier meg at politikk er et om mulig enda mer betent tema blant akammere enn brennevin, sensorstørrelse, Sony og Ken Rockwell tilsammen! Tenk deg en pro-noe Ken Rockwell som angriper en anti-noe Sony-fotograf under en krangel om hvilken brennevin som passer med fullformat, og om brennevinet blir bedre om du tar det med crop-kamera eller fullformat-kamera! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da var 550d og 15-85 i hus, yay! Grattis. Fin kombo. Hvor dyrt ble det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 10995,- hos fotovideo, og hvis det finnes billigere andre steder kan dere drite i å nevne det! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 10995,- hos fotovideo, og hvis det finnes billigere andre steder kan dere drite i å nevne det! Jeg vet ikke om noe billigere, så jeg skal holde kjeft Tror det er et godt tilbud. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ellers: Noe sier meg at politikk er et om mulig enda mer betent tema blant akammere enn brennevin, sensorstørrelse, Sony og Ken Rockwell tilsammen! Derfor jeg prøver å holde meg når politikk blir nevnt her, noen gang er man bare for svak though! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) hehe... Drikker ikke brennevin, leser ikke oppgulpet til Kenny-boy, sensor-schmensor, Sony-lonely og jeg vil ikke ha noe med politikk å gjøre(bortsett fra å gi hele gjengen et nakkeskudd på Akershus festning, damn quisling's!). Vel - uttrykket "et-eller-annet - schm-et-eller-annet" er yiddisk, så da ble det politisk allikevel.. Endret 1. juni 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 WOhaaaaaaaaaaaaa Me like http://www.cheyenneellis.com/ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Psst! Mods! Det er en ny måned, og jeg har et bilde av en død mus å legge ut! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Psst! Mods! Det er en ny måned, og jeg har et bilde av en død mus å legge ut! Fixed. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Disse månedstrådene er virkelig et av de bedre tiltakene på Akam. (God idé, Ingardj!) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fixed. Fikset litt smårusk i innlegget ditt også jeg :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fixed. Fikset litt smårusk i innlegget ditt også jeg :-) Bra - jeg ryddet litt etter deg også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Her snakker vi om stort hull i veien. Det hadde definitivt ødelagt dagen. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvis det ikke hadde vært for over 150 døde, hadde det der vært totally awesome. :/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvis det ikke hadde vært for over 150 døde, hadde det der vært totally awesome. :/ Det ersant. Nå var det nok ikke 150 om gikk med i det hullet, men antall omkomne i landet pga. av uvær. Ikke at det gjør saken noe bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Her snakker vi om stort hull i veien. Det hadde definitivt ødelagt dagen. Det er da det er best å holde seg innendørs og bake. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sant nok, dog fortsatt litt makabert å synes det e awesome imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå