NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvor mange % mva er det på en mp3 spiller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvor mange % mva er det på en mp3 spiller? 25% - det samme som alt utenom enkelte matvarer. Det er vel ikke noe særlig annet enn bøker som er fritatt for moms? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da hadde jeg riktig, sitter med matteprøve Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hvor mange % mva er det på en mp3 spiller? 25% - det samme som alt utenom enkelte matvarer. Det er vel ikke noe særlig annet enn bøker som er fritatt for moms? Dont think so Endret 1. juni 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 25% - det samme som alt utenom enkelte matvarer. Det er vel ikke noe særlig annet enn bøker som er fritatt for moms? Én enkelt matvare har ikke moms - men der er det til gjengjeld samme rate i mums. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Én enkelt matvare har ikke moms - men der er det til gjengjeld samme rate i mums. Det er klart - luksusvarer er det alltid moms på Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sitter her og vurderer om jeg skal kvitte meg med xbox 360'en Bruker den aldri. Bare synd at den er banna fra xbox-live p.g.a. modding. Kan jo ikke annonsere spilla, de er ikke "kosher". Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sitter her og vurderer om jeg skal kvitte meg med xbox 360'en Bruker den aldri. Bare synd at den er banna fra xbox-live p.g.a. modding. Kan jo ikke annonsere spilla, de er ikke "kosher". Bare å skrive "med div. spill" + at den er banna fra xbox-live. Tviler sterkt på at du får politiet på døra av den grunn. Jeg hadde glatt gjort det. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Sitter å sjekker prisene på bruktmarkedet. Utrolig mange tilsalgs og prisene er veldig lave. Vet ikke om det er verdt det. Det dumme er at jeg kun liker FPS spill og kan ikke spille med tastatur og mus. Kanskje man skal lære seg det nå som Valve har kommet på Mac. Har sikkert 30-40 spill og kun spilt gjennom 6-7 av dem. F.E.A.R. serien, Half Life serien og CoD-serien. Solgte en 360 med nesten 100 spill for en del år siden. Fikk 3000kr. Alle dual-layer platene med spill koster mer enn 3K Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 25% - det samme som alt utenom enkelte matvarer. Det er vel ikke noe særlig annet enn bøker som er fritatt for moms? Persontransport og overnatting har vel 8%? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det dumme er at jeg kun liker FPS spill og kan ikke spille med tastatur og mus. Raring. Jeg brukte vel ca. 15 minutter på å venne meg til det i 1996, og får fnatt av noe som helst annet. Skjønner ikke at folk takler å spille FPS på konsoll, håndkontroller er jo en så håpløst upresis måte å styre på. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Raring med stor R Jeg har hatt PC i ca. 9 år. I 1996 spilte jeg tetris og solitare på win 3.11 maskiner. Skolen fikk faktisk en Pentium II maskin med win 95 det året. Det var enormt! Større og bedre kunne det ikke bli Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Apropos raringer - jeg fikser ikke FPS uansett input metode. Har de Norah Jones uke på Spotify? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 FPS skal være med tastatur og mus! Men når sant skal sies så er jeg blitt for gammel, reaksjonsevnen er ikke som den en gang var. Hvorfor er det aldri noen feilmeldinger som kan si noe slikt som dette: ” Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, så kan du slå av maskinen og ta deg en tur ut i sola. Arbeidsdagen din er over!” Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hadde den beste feilmeldingen på en internettkafe i danmark i fjord "Sorry, du er fucked nu" Endret 1. juni 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Må vell spille gjennom Bioshock 1 og 2 før jeg kvitter meg med den. Kanskje spille gjennom The Orange Box en gang til Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hadde den beste feilmeldingen på en internettkafe i danmark i fjord "Sorry, du er fucked nu" Hmm - kan ha vært en undercover bordell? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da var 550d og 15-85 i hus, yay! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da var 550d og 15-85 i hus, yay! Grats - det er en heller sweet kombinasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå