Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her og vurderer om jeg skal kvitte meg med xbox 360'en hmm.gif Bruker den aldri. Bare synd at den er banna fra xbox-live p.g.a. modding. Kan jo ikke annonsere spilla, de er ikke "kosher".

Bare å skrive "med div. spill" + at den er banna fra xbox-live. Tviler sterkt på at du får politiet på døra av den grunn. Jeg hadde glatt gjort det.

Lenke til kommentar

Sitter å sjekker prisene på bruktmarkedet. Utrolig mange tilsalgs og prisene er veldig lave. Vet ikke om det er verdt det. Det dumme er at jeg kun liker FPS spill og kan ikke spille med tastatur og mus. Kanskje man skal lære seg det nå som Valve har kommet på Mac. Har sikkert 30-40 spill og kun spilt gjennom 6-7 av dem. F.E.A.R. serien, Half Life serien og CoD-serien.

 

Solgte en 360 med nesten 100 spill for en del år siden. Fikk 3000kr. Alle dual-layer platene med spill koster mer enn 3K ermm.gif

Lenke til kommentar

Det dumme er at jeg kun liker FPS spill og kan ikke spille med tastatur og mus.

:blink:

 

Raring.

 

Jeg brukte vel ca. 15 minutter på å venne meg til det i 1996, og får fnatt av noe som helst annet. Skjønner ikke at folk takler å spille FPS på konsoll, håndkontroller er jo en så håpløst upresis måte å styre på.

Lenke til kommentar

FPS skal være med tastatur og mus! Men når sant skal sies så er jeg blitt for gammel, reaksjonsevnen er ikke som den en gang var.

 

Hvorfor er det aldri noen feilmeldinger som kan si noe slikt som dette: ” Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, så kan du slå av maskinen og ta deg en tur ut i sola. Arbeidsdagen din er over!”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...