Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selg rammer som tilegg så kan kundene selv velge ramme.

Lurt om du lærer deg å ramme inn skikkelig selv, så kan du gjøre det som en ekstra service.

Rammer er forresten usaklig dyrt for deg som fotograf, så lurt å sjekke litt flere leverandører, og for gudsskyld ikke selg ikea rammer eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Hmmz. Jeg lurer på om jeg skal drite i sigma-boikotten min og kjøpe en 50 1.4 når jeg får solgt 70-200en. Hmmz.zz.zzzzz.z.

(Men jeg vet jo at jeg kommer til å få ett feilfokuserende eksemplar, med min flaks og alt)

Lenke til kommentar

Hmmz. Jeg lurer på om jeg skal drite i sigma-boikotten min og kjøpe en 50 1.4 når jeg får solgt 70-200en. Hmmz.zz.zzzzz.z.

(Men jeg vet jo at jeg kommer til å få ett feilfokuserende eksemplar, med min flaks og alt)

Noen liker mora, andre liker dattra - 4 Sigma på plass i sekken i dag. 4,5mm Fisheye..

Lenke til kommentar

Hvor er det greiest og lage en tråd angående pc kjøp for redigering av bilder/video ?

Vil foreslå å ta en titt på maskinen jeg har, ligger i profilen. Ekstrem på redigering.

Er nok ikke så langt unna det jeg har tenkt meg.

i7 860,6 eller 8 minne 1333hz,1gb gforce 240 videokort og 2x1tb i raid 0 eller 1 "stripping eller speiling".Og en eller annen 24"skjerm.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...