Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Noen som kan tenke seg hva et 2 år gammelt, veldig pent brukt Canon EF 24mm f/1.4L USM kan være verdt?

 

Kan umulig være verdt mye. La oss si 2000,- så kjøper jeg det, bare sånn for å være litt kompis..

 

 

Det blir på grensen til svindel,og selge den for 2000.-,du må selge den til meg for 1500.- :)

 

Shippingstuntet til Gasa gikk ikke så veldig bra.

Okei, er det ikke mulig å få noen seriøse svar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FotoVideo selger mkII for 15000 og mkI for 13000. Jeg tenker at 7000 er en pris som passer ok i og med at det er kjøpt fra USA. Forsåvidt ikke brukt veldig mye og i tillegg kommer det i original forpakning.

Det høres fornuftig ut spør du meg :)

 

Marius fikk vel seriøse svar D300 bruktpris, men jeg ser ikke noen seriøse svar på Jurgis spørsmål.

 

For tidlig på morran.. :p

Da får du la være å svare? :p

Lenke til kommentar

"Nei, de kan jo ikke gjøre noe når vi sender en hel multinasjonal konvoi. Da tør de ikke gjøre noe."

Ja, vi ser jo hvor godt det gikk. Trodde folk hadde skjønt at Israel gir stort sett faen i hvordan de blir oppfatta av resten av verden så lenge de har en stor onkel som støtter dem,.

Lenke til kommentar

...når man tar seg inn på et skip man er uønska på i internationalt farvann er det det samme som et anngrep. Dermed burde den youtubevideoen hete "Demonstrators Defending Them Selves Against Israeli Navy Soldiers Attacking Ship". Uansett noe suspekt å forklare Israels handlinger med en video fra IDF...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...