Upsaker Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Noen som kan tenke seg hva et 2 år gammelt, veldig pent brukt Canon EF 24mm f/1.4L USM kan være verdt? Kan umulig være verdt mye. La oss si 2000,- så kjøper jeg det, bare sånn for å være litt kompis.. Det blir på grensen til svindel,og selge den for 2000.-,du må selge den til meg for 1500.- Shippingstuntet til Gasa gikk ikke så veldig bra. Okei, er det ikke mulig å få noen seriøse svar? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Poenget med å fjerne exif er at man ofte kan se navnet på fotografen - og flere sender inn fil med navn på brukeren i filnavnet.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ser den ligger på 11359 i prisguiden. Nå er jeg ikke så godt kjent med Canon-objektiver, men hvorfor skal selge den for nesten ti tusen mindre? Ser ikke logikken jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Okei, er det ikke mulig å få noen seriøse svar? Du fikk et par seriøse svar på forrige side. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Okei, er det ikke mulig å få noen seriøse svar? Du fikk et par seriøse svar på forrige side. Marius fikk vel seriøse svar D300 bruktpris, men jeg ser ikke noen seriøse svar på Jurgis spørsmål. Lenke til kommentar
LASL Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 24L 1.4 mkII kom jo for en stund siden, noe som vel betyr at du må belage deg på å selge en del under prisguide-pris. 6-7 (mulig det er lite)? Ikke vet jeg. Hva ligger mkII på forresten? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 FotoVideo selger mkII for 15000 og mkI for 13000. Jeg tenker at 7000 er en pris som passer ok i og med at det er kjøpt fra USA. Forsåvidt ikke brukt veldig mye og i tillegg kommer det i original forpakning. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Marius fikk vel seriøse svar D300 bruktpris, men jeg ser ikke noen seriøse svar på Jurgis spørsmål. For tidlig på morran.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 FotoVideo selger mkII for 15000 og mkI for 13000. Jeg tenker at 7000 er en pris som passer ok i og med at det er kjøpt fra USA. Forsåvidt ikke brukt veldig mye og i tillegg kommer det i original forpakning. Det høres fornuftig ut spør du meg Marius fikk vel seriøse svar D300 bruktpris, men jeg ser ikke noen seriøse svar på Jurgis spørsmål. For tidlig på morran.. Da får du la være å svare? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Shippingstuntet til Gasa gikk ikke så veldig bra. Fffffffyyy ffff... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 "Nei, de kan jo ikke gjøre noe når vi sender en hel multinasjonal konvoi. Da tør de ikke gjøre noe." Ja, vi ser jo hvor godt det gikk. Trodde folk hadde skjønt at Israel gir stort sett faen i hvordan de blir oppfatta av resten av verden så lenge de har en stor onkel som støtter dem,. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Shippingstuntet til Gasa gikk ikke så veldig bra. Fffffffyyy ffff... Og nå ender det opp med demonstrasjon klokken fem i dag, utenfor den israelske ambassaden. En gylden anledning for alle dere i oslo til å formidle budskapet ved hjelp av bilder. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde nok endt opp i demo om jeg var i nærheten av den israelske ambassaden selv. Kjenner en litt kvalm følelse når jeg leser diverse artikler nå. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Kjedelig det der ja. At noen ender sine liv på den måten er bare trist. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg vurderer å bytte ut skjermene hjemme - i dag har jeg Samsung syncmaster 2494LW, men har veldig lyst på Dell ultrasharp U2711 - vil jeg tjene noe særlig på oppgraderingen, eller vil kost/nytte når utbytte koster meg ca 8000 kr tilsi at merverdien er fraværende?(Altså ikke verdt det) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 så lenge de har en stor onkel som støtter dem,. En mørkhudet muslimsk onkel Lobbyvirksomheten og insidere i det Amerikanske byråkrati er ganske godt representert med Israel vennlige personer. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Okei, er det ikke mulig å få noen seriøse svar? Nei,ikke når du legger spørsmålet i chattetråden Seriøsitet er dedikert til emnesidene på forumet Personlig så synes jeg det er legitimt å spøke/tulle litt i chattetråden. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 så lenge de har en stor onkel som støtter dem,. En mørkhudet muslimsk onkel Lobbyvirksomheten og insidere i det Amerikanske byråkrati er ganske godt representert med Israel vennlige personer. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 ...når man tar seg inn på et skip man er uønska på i internationalt farvann er det det samme som et anngrep. Dermed burde den youtubevideoen hete "Demonstrators Defending Them Selves Against Israeli Navy Soldiers Attacking Ship". Uansett noe suspekt å forklare Israels handlinger med en video fra IDF... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå